Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAJ: Nissan Bromsa (Nessun Dorma)

Vierailija
15.03.2025 |

Komea on ääni! Ja biisi, no ... 😂

https://areena.yle.fi/1-73882941

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekatkaa myös tämä video. Omasta mielestäni hulvattomin kaikista KAJ:n tekemistä. Pappa lähtee nuorisodiskoon ja mikä tarina siitä kehittyykään.

Tää on ihan huippu! Hekottelen tälle alvariinsa 😅

Vierailija
42/72 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi KAJ:n jäsenistä (Jakob Norrgård) on muuten Yle Areenassa löytyvässä Pro Mink Academy-komediasarjassa. Katsottiin tämä miehen kanssa juuri ennen Melloa, jossa KAJ esiintyi. Ja Axel Åhman on näköjään sen käsikirjoittanut yhdessä toisen henkilön kanssa!

Korjaan: Sarjan nimi on Halln.

t. sama

Kiitos vinkistä! Tuo sarja on mainio ja olisi mennyt itseltä sekin ihan ohi ilman sinua (ja tätä KAJ-hypeä). Hakkaa ihan mennen tullen nämä kimmot ja suomalaisversiot konttorista ja näyttelijät on aivan toiselta tasolta. Tuo toinen käsikirjoittaja taitaa muuten olla tuo pomo-mikael.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää Kaj korvamatoja: Taco, hej (tack och hej) Video on myös uskomaton, yhdellä otolla kuvattu:

Tämä on melkein pahempi korvamato kuin Bbb. Näkyy olevan youtubessa uudempi ja "aikuisempi" livevetokin tästä biisistä kun esiintyivät ruotsin aamutelkkarissa. 

Vierailija
44/72 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän Nissanista kuin laivaversiosta :D 

Areenasta löytyi se KAJ10 konsertti mikä täällä vinkattiin, siellä oli ihan huikea biisi suomennetulta nimeltään "kenen poika sä oot". Pikkukylässä kasvaneena meinasin pudota tuolilta nauraessa, aivan täydellinen kuvaus pienen paikkakunnan juoruista kun härregyyd tulee vieras ihminen kauppaan! Kenen poika se on!?!?

Olen niin iloinen että nää tyypit löytyi, huikeaa viihdettä!

Vierailija
45/72 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Minnuu naaratti. Nissan Bromsa, Nissan jarruta. Minnuu niin naaratti että...

Vierailija
46/72 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mistään rakkausjutuista niin perusta joten tämä versio on erinomainen. Lisäksi ruotsi näyttää sopivan oopperan kieleksi vöyrin murteella. Voisin vaikka koko illan oopperan kuunnella arkipäivän elämästä.

Vierailija
47/72 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa toivoin kanssa että hitsit kun tekisivät sen koko Turandot oopperan minkä lie kertomaan juttua Vöyristä :D

Vierailija
48/72 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on ihan HUIPPUJA !

Vierailija
49/72 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvaton! Taidokas esitys, yllättää jokaisen kuulijan.

Vierailija
50/72 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmittaa kun Vöyrin lahja Suomen kevyen musiikin saralle sataa lähinnä Ruotsin laariin. Viisuvoitto tulee varmasti. Lahden takana on havaittavissa Käärijätyyppistä kansannousua. Porukan hulvattomat videot sitä vain nostattavat. Tämä Jaakob on siis mielettömän hyvä laulaja, mikä ei saunalaulusta heti aukene. Nessun Dormaa ei noin komeasti kuka hyvänsä vetele.

Vierailija
51/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nää tyypit on ennen olleet? Ihan huippuja 😄

Aivan! Olen superylpeä näistä kavereista. Ja onneksi myös suuri yleisö on nyt vihdoin löytänyt heidät. En itse ollut koskaan kuullutkaan heistä! Ovat taitavia ja lahjakkaita, ja vaikuttavat ihmisinä todella sympaattisilta ja positiivisilta. Huumori on oikeasti vaikea laji eikä onnistu kaikilta. 

Olen itse suomenkielinen - kouluruotsilla pärjään - mutta silti minusta on hienoa, että suomenruotsalaisuus on tämän Kaj-ilmiön myötä saanut uutta nostetta Suomessa. Maahamme mahtuu monta erilaista kulttuuria, olkaamme ylpeitä niistä kaikista, olipa kyse sitten saamelaisista, ruotsinkielisistä, tai mistä tahansa.

Toivottavasti poikien menestys innostaa entistä useampia suomalaisia opettelemaan ruotsin kieltä. Tiiviit suhteet lähimpiin naapurimaihimme voivat vielä osoittautua arvokkaiksi tässä myllertävässä maailmassa. Ruotsin kielen taito näissä suhteissa on iso etu edelleen. Ruotsalaisten kanssa paljon töitä tehneenä tiedän mistä puhun. 

Hyvä Kaj! Musiikkinne saa ainakin minut aina hyvälle tuulelle. Jakob, olet uskomattoman hyvä laulaja! 

Vierailija
52/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen ziljoona kertaa mieluummin tämän:

Oi niitä aikoja...!

Vierailija
53/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys 52:een:

Vierailija
54/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään tule läpi...

Vierailija
55/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään enemmän Nissanista kuin laivaversiosta :D 

Areenasta löytyi se KAJ10 konsertti mikä täällä vinkattiin, siellä oli ihan huikea biisi suomennetulta nimeltään "kenen poika sä oot". Pikkukylässä kasvaneena meinasin pudota tuolilta nauraessa, aivan täydellinen kuvaus pienen paikkakunnan juoruista kun härregyyd tulee vieras ihminen kauppaan! Kenen poika se on!?!?

Olen niin iloinen että nää tyypit löytyi, huikeaa viihdettä!

Jep! Tykkään tosi paljon tuosta biisistä. Se on myös veikeä parodia poikabändeistä... 

Ja jälleen uusi korvamato :D

Vierailija
56/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on monta mainiota kappaletta. Jo ketjussa mainittujen lisäksi se vägg i vägg- biisi on myös mahtava ja niin perinteinen 80-luvun ruotsinlaivabiisi paitsi sanoitukseltaan. 

Tuo Halln- sarja alkoi eilen ykköseltä eli ensi lauantaina tulee kakkosjakso.

Ja joo, siitä Firmans man- biisistä saa myös korvamadon.

Vierailija
57/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nää tyypit on ennen olleet? Ihan huippuja 😄

Suomenruotsalaiset ovat pitäneet heidät omana salaisuutenaan. KAJ on ollut listaykkösenä ruotsinkielisillä kanavilla jo vuosia sitten. 

Suomensuomalaiset on joutuneet tyytymään putoukseen.

Eiköhän nämä ole Putouksen finaalissa mukana...

Vierailija
58/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava kuitti kaikille niille, joiden mielestä KAJ on pelkkä vitsi. 😊

Erika Vikman kertoi lehdessä, että tuo on huumoriryhmä. 

Nimittäin, feministit on tosissaan  omassa jutussaan, vaikka kaikki muut pitää sitä vitsinä. 

Joo hyi nyt tuo ev on julkaissut videon missä kiehnää kuin tuksu konsanaan daddyn sylissä ja ich komme soi taustalla. Tuo daddy ei ole Danny vaan Lordi. 

Vierailija
59/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisufinaaliareenana on St. Jakobshalle joten voiko voitto edes mennä kenellekään muulle kuin KAJ:lle (ja Jakobille)?

Vierailija
60/72 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suorastaan nerokas. Mitä useammin tämän katsoo, sitä huikeammaksi se muuttuu. Todellinen mestariteos!

Sävellys on joo mestariteos. Huumoritekstien kirjoittaminen olemassaoleviin kappaleisiin oli hauskaa sekin, meinaan joskus ala-asteella.

No, oikeat laulajat pitävät tuon aarian laulamista jo itsessään kovana tekona. Siihen tuskin itse alakoulussa pystyit.