Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki puheliaat ihmiset, antakaa neuvoja

Vierailija
14.03.2025 |

Olen aloittanut uudessa duunissa ja mun työkaveri on hyvin puhelias ja hänellä on myös ADHD. Ongelmana on se, että hän vaikuttaa tosi kivalta, mutta meidän puhetapa ja puheenrytmi on tosi erilaiset, tuntuu etten saa oikein mahdollisuutta tutustua häneen tai enemmänkin että hän ei saa mahdollisuutta tutustua minuun, koska olen vähän hiljaista, tosin myös leppoisaa sorttia. Olen aika rauhallinen ja koska sosiaaliset tilanteet vähän jännittää mua, niin odotan aina sopivaa hetkeä, että pääsen puhumaan. Esim. ryhmässä keskustelu on mulle hieman haastavaa, kun en pysty helposti heittäytymään keskusteluun, sillä mietin paljon mikä on kohteliasta, kenen puheenvuoro on seuraavaksi, ovatko kaikki saaneet puhua tasapuolisesti ja etten puhu kenenkään päälle, joten valitettavasti jään vähän seinäruusuksi, kun tarkkailen tilannetta paljon.

Eli kun tämä oma rauhallinen ja kysyvä puhetyyli ei oikein uppoa näihin kaikkein puheliaimpiin tapauksiin, niin haluaisin kuulla miten te tosi puheliaat ja nopeatempiiset ihmiset haluaisitte, että teille puhutaan tai kerrotaan itsestä? 😃 Haluaisin kovasti että löydämän yhteyden tän työkaverin kanssa, vaikka olemmekin erilaisia. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän