Nyt on avauduttava. Haluisin palvella miestä seksissä mutta häntä ei kiinnosta!
Olen ollut aina luonteeltani seksuaalinen ja suhteessa mulle on ollut tärkeää toteuttaa miehen kaikki toiveet sängyssä. Haluan olla naisellinen, haluttu, pukeutua kauniisti ja panostaa näihin asioihin.
Mun miehet (muutama pitkä suhde), ovat olleet tosi tyytyväisiä ja rakastaneet ja jopa palvoneet mua. Minulla on lisäksi vaikka itse sanonkin, todella kaunis, hoikka ja muodokas vartalo sekä nätti ja tiukka pimppi josta olen saanut kuulla ihailevia kommentteja koko ikäni.
Nykyinen mies vaan ei ole juuri kiinnostunut tästä! Hän on täysin tyytyväinen aika pikaiseen lähetyssaarnaaja-seksiin, eikä halua mitään mausteita. Ei edes suihinottoa tai mitään?
Hän ei kummemmin kehu minua eikä ole edes varmaan katsonut pimppiäni tarkemmin koko aikana! Eikä kommentoi juuri edes vartaloani. Aiemmat mieheni ovat olleet ihan hulluna siihen ja kehuneet koko ajan.
Mua jotenkin harmittaa tämä ja alkaa tuntua että en ole kaunis tai haluttu ja menen "hukkaan" tämän miehen kanssa.
Kommentit (25)
Miksi ihmeessä seurustelet tuollaisen miehen kanssa? Suhteella ei ole toivoa, jos libidot ovat noin eri tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas miesten kirjoittama aloitus
Ei välttämättä. On tuollaisia omituisia miehiä olemassa. Naisystäväni ex-mies ei tykännyt suuseksistä. Kumpaankaan suuntaan. Näin esimerkkinä.
Älä nyt hukkaa elämääsi tuollaisen surkean miehen kanssa.
Libidon määrälle pitäisi määrittää joku asteikko ja sen pitäisi olla yksi rajausvaihtoehto treffisovelluksissa.
"Mun miehet (muutama pitkä suhde), ovat olleet tosi tyytyväisiä ja rakastaneet ja jopa palvoneet mua. Minulla on lisäksi vaikka itse sanonkin, todella kaunis, hoikka ja muodokas vartalo sekä nätti ja tiukka pimppi josta olen saanut kuulla ihailevia kommentteja koko ikäni."
"Hän ei kummemmin kehu minua eikä ole edes varmaan katsonut pimppiäni tarkemmin koko aikana! Eikä kommentoi juuri edes vartaloani. Aiemmat mieheni ovat olleet ihan hulluna siihen ja kehuneet koko ajan. "
"Mua jotenkin harmittaa tämä ja alkaa tuntua että en ole kaunis tai haluttu ja menen "hukkaan" tämän miehen kanssa."
Vika ei suinkaan ole ap miehessäsi vaan sinussa.