Miten saisin tietää kuinka olen kuollut entisessä elämässäni?
Auttaisiko hypnoosi? Vai miten olette muut saaneet tietää? Oletteko vain saaneet muistoja tai nähneet unia entisistä elämistänne?
Onko jonkinlaisia näkijöitä, jotka tietävät, jos menet sellaisen vastaanotolle?
Kommentit (55)
Sen voi keksiä ihan itse kuten aiemmat elämänsäkin. Luovaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, et kyllä saa mitenkään.
ja jos olet herkkäsieluinen, niin ei kyllä kannata itseään alkaa sekoittaa noilla jutuilla. Niitä ja selittelijöitä kyllä löydät ja sekoitat niillä itsesi- sielusi ja pääsi.
me ollaan täällä nyt. Tässä on meidän elämä.
jos jotain on ollut tai on tuleva, niin eihän se ole tämän hetken asia.
Entäs jos on jäänyt kiinni joihinkin menneisiin kokemuksiin? Jos tuntee, että on niiden kokemusten vankina eikä kykene elämään niin vapaasti kuin haluaisi. Kannattaisiko silloin tehdä jotain irtipäästämistä?
Nämä ovat tämän elämän asioita.
Itse tiedät oletko jotenkin jumissa tai tarvisiko tehdä muutoksia.
Irtipäästäminen voi olla helppoa tai sitten ei, riippuu täysin asioista. Joskus joudumme työskentelemään asioiden kanssa koko elämämme.
Jos haluaa vapautta, kannattaa miettiä miten on elänyt ja mitä kaikkea tulisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi keksiä ihan itse kuten aiemmat elämänsäkin. Luovaa toimintaa.
Kyllä, ajatuksina ihan mielenkiintoisia kuten kokemuksetkin ovat. Ajatusleikit ovat myös kehittäväkin asia parhaillaan. Kunhan muistaa mikä on totuus eikä lähde suotta sitä vastaan taistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuolin järkyttävässä kuolemanpelossa, paniikissa ja ahdistuksessa. Olin Saksan sotilas enkä mikään mukava mies
Koitko että olit sinä silti vai joku ihan eri persoona?
Entä jos pelkää naisia ? Onko iso pyllyinen nainen istunut naamarin päälle ja kanttuvei.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdalla sulla on kehossasi kaikkein häiritsevin luomi, se kehonosa on liittynyt kuolintapaan. Itselläni on luomi pakaravaon yläosassa. Olen varmaan kuollut suolistosyöpään. Tai minut on keihästetty lantiosta.
Mulla oli kaulalla, oikealla puolella. Siis oli, olen poistattanut sen, oli sen verran häiritsevä. Aika paljon vaihtoehtoja: hirtetty, kuristettu, giljotiini, siihen on voitu osua luoti, nuoli, veitsi... Yhtäkään luonnollista kuolemaa en kyllä keksi.
Mua kyllä huolestuttaa eniten seuraava elämä. Mitä jos se on vielä paskempi kuin tämä?
En periaatteessa halua uskoa näihin juttuihin, mutta tunnen outoa kiinnostusta tiettyihin historian tapahtumiin ja ilmiöihin. Esim. Vietnamin sota ja hippiliike, en tosin osaa sanoa kuka olisin ollut, mies vai nainen, en tiedä, mutta kylmät väreet meni ku näin kuvamateriaalia sodanvastaisista mielenosoituksista tuolta ajalta.
Toisaalta, keskiaika kiinnostaa, muttei kukaan henkilö erityisesti.
Kun mulle tehtiin hääkampaus ja kampaaja näytti peilillä vähän sivusta, näytin Katariina Suurelta, vaikkei ollut hääpukua päällä. Aivan säikähdin. En kuitenkaan mitenkään samaistu Katariina Suureen, kiintoisa henkilö kyllä on ollut. En ole hänen luonteisensa ollenkaan, jos hänen luonnettaan nyt oikein on edes kuvattu.
Lisätään vielä, että pelkään synnytystä ja mulla on luomi nivusessa, tosin ei välilihassa vaan nivusessa. Oisinko revennyt sinne asti joskus. Tässä elämässä en ole synnyttänyt.
T. "Katariina Suuri"
Lapsena oli tiettyjä toistuvia unia, jotka jäivät vähitellen pois. Aina sama teema. Joskus mietin, että olivatkohan ne edellisestä elämästäni.
Minä kuolin järkyttävässä kuolemanpelossa, paniikissa ja ahdistuksessa. Olin Saksan sotilas enkä mikään mukava mies