Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulta kysyttiin taas henkkarit ja olen jo 33 vuotias

Vierailija
14.03.2025 |

Näytänkö todellakin nuolrelta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voisin arvata, tietämättä minkä näköinen olet.

Vierailija
2/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuntuu niin v*ttuilulta välillä. Olisi kiva tietää, kuinka monella alaikäisellä on esimerkiksi parta alkanut harmaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin eilen. Olen 44. En tiedä miksi.

Vierailija
4/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin vielä yli nelikymppisenä.

Vierailija
5/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreltä 37v kysytään joka kerta. Ne kysyy jos on pienikin epäilys että on alle 30v. Eli ei sinua mitenkään nuoreksi luulla, ihan sama onko 29v vai 33v, samanikäisen näköisiä siinä ollaan.

Vierailija
6/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysytään näin 36-vuotiaana ihan hemmetin usein. Välillä tarjotaan myös lastenlippua. Ja mä oon kuitenkin 175cm pitkä, ihan omasta mielestäni keskiverron 36-vuotiaan naisen näköinen. Mutta nythän on ollut puhetta, että nuoret näyttää ihmeen vanhoilta, että jospa meidän sukupolvi sitten näyttää nuoriin vanhoihin verrattuna ihmeen nuorilta?

Vierailija
7/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kysytään näin 36-vuotiaana ihan hemmetin usein. Välillä tarjotaan myös lastenlippua. Ja mä oon kuitenkin 175cm pitkä, ihan omasta mielestäni keskiverron 36-vuotiaan naisen näköinen. Mutta nythän on ollut puhetta, että nuoret näyttää ihmeen vanhoilta, että jospa meidän sukupolvi sitten näyttää nuoriin vanhoihin verrattuna ihmeen nuorilta?

En usko et se johtuu pituudesta , nimittäin olen tosi pitkä naiseksi ja multa on kysytty usein

Vierailija
8/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttäreltä 37v kysytään joka kerta. Ne kysyy jos on pienikin epäilys että on alle 30v. Eli ei sinua mitenkään nuoreksi luulla, ihan sama onko 29v vai 33v, samanikäisen näköisiä siinä ollaan.

Pari vuotta sitten, kun ei ollut Veikkaus-peleissä vielä sitä tunnustautumispakkoa, niin päätinpä ihan extemporena laittaa pari riviä lottoa ostosten yhteydessä, niin kassan nainen katsoi vähän aikaa silleen Ootko tosissas -ilmeellä ennen henkkareiden kysymistä. Noissa peleissä ei edes ole sitä kolmenkympin sääntöä ja ihan mies olen, josta ikääntymisen merkit näkyvät ihan selkeästi.

Vierailija
9/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos alkoholia ostit, kysytään kaikilta, jotka näyttävät alle 30-vuotiaalta. Eli ei nyt kauhean ihmeellistä. 

Ja koittakaapa itse miettiä, osaisitteko arvioida iän kassalla. Joskus tuli kysyttyä yli 40-vuotiailtakin. Etenkin talvella, kun on pipot/huput päässä. Ne peittää ryppyset kasvot.

Vierailija
10/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät, että ihmiset ilahtuu siitä.

Vierailija
11/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja se sitten toitotetaan iloisena facessa. 

Vierailija
12/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3

Vierailija
13/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilahduta, jos näytän teiniltä jonkun mielestä.

Vierailija
14/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten, kun ei ollut Veikkaus-peleissä vielä sitä tunnustautumispakkoa, niin päätinpä ihan extemporena laittaa pari riviä lottoa ostosten yhteydessä, niin kassan nainen katsoi vähän aikaa silleen Ootko tosissas -ilmeellä ennen henkkareiden kysymistä. Noissa peleissä ei edes ole sitä kolmenkympin sääntöä ja ihan mies olen, josta ikääntymisen merkit näkyvät ihan selkeästi.

Voisitko selventää miksi lähdet näiden kaupojen pelleilyyn mukaan ? Nämä ikäraja kyselyt ovat täystä paskaa ja kyykttämistä ja syy on se että halutaan väkevät kaupaan

Vierailija
15/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyttiin eilen. Olen 44. En tiedä miksi.

Minultakin kysyttiin, kun ostin 2 pulloa olutta 44-vuotissynttäreitä varten.

Vierailija
16/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysyttiin tänään henkkarit, olen 37 v.

Vierailija
17/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin viime vuoteen asti aina. Nyt ei enää kun täytin 39 😄

Vierailija
18/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko selventää miksi lähdet näiden kaupojen pelleilyyn mukaan ? Nämä ikäraja kyselyt ovat täystä paskaa ja kyykttämistä ja syy on se että halutaan väkevät kaupaan

Kuinka niin? Nimenomaan tuossa kriittiseen sävyyn asiasta puhuin 😁

Vierailija
19/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta asiakkaat kysyvät vain henkareita, kun haluavat takkinsa naulakkoon :(

Vierailija
20/24 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja no mitä sitten?