Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Femisan Balance, kirvely ja turvotus

Vierailija
14.03.2025 |

Onko muilla kokemuksia Femisan Balance emätingeelin haittavaikutuksista?

Laitoin illalla ja kirvely alkoi heti. En kuitenkaan pessyt pois kun ohjeessa luki että keholla kestää tottua. Mutta taisin saada allergisen reaktion, kun koko yön kirveli ja kutisi kun geeli valui ulos. Aamulla huomasin että sisemmät häpyhuulet turvonneet hirveästi ja kosketusarat 😨 Kävelykin sattuu. Olen nyt viileällä suihkutellut ja ollut ilman housuja, toivottavasti pian helpottaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut Femisania, mutta itselläni Ovestin-emätinpuikot aiheuttaa sietämättömän kirvelyn ja kutinan. Olen ymmärtänyt että se kuuluu asiaan ainakin aluksi, mutta minulla se kyllä estää niiden käytön, on niin epämukavaa. 

Vierailija
2/6 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain puikoista tosiaan tulee ilkeä kutina ja polte. En ainakaan käytä sellaisia toista kertaa joista olo vain pahenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. Tuossa ei näy olevan estrogeenia. Millaista ongelmaa oli tarkoitus hoitaa? Ovestin-voide 2x viikossa ja Ceridal-öjy ovat sopineet minulle. Tosin menee aikansa että pääsee ns. ylläpitotilaan. 

Vierailija
4/6 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Femisan Balance on tarkoitettu bakteerivaginoosin hoitoon ja/tai ehkäisyyn. Minulla ei ole varsinaisesti vaginoosia mutta antibioottikuurin aikana ajattelin ottaa avuksi tasapainottamaan, kun usein iskee hiiva tms.

Ap

Vierailija
5/6 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, aivan infernaalinen kirvely ja polte, käytän menkkojen jälkeen ehkäisemään esim. hiivatulehdusta. Limakalvot ovat kyllä kuivat muutenkin, en tiedä voisiko liittyä siihen. Jää kyllä jatkossa ostamatta.

Vierailija
6/6 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ainesosa estrogeeniä korvaavana aiheuttaa sen polttelun.