Missä ihmeen ammatissa saa naarmuja käsiinsä?
Yhdellä ihmisellä on leveitä naarmuja käsissä. Sanoi niiden tulleen töistä. Mikä ihmeen ammatti se sellainen on?
Kissan raapimiksi liian leveitä. Ei voi olla mikään kissanhoitaja.
Kommentit (13)
ja mulla on aina ruusunraapimat kädet. Tosi rumat, jos suoraan sanotaan.
sentään olleet. Ei kyllä ruusujenkaan. Itse olen nuorena ollut ruusuja kitkemässä kesätyönä ja ne naarmut on kapeampia.
Toi mielisairaalahan se tietty vois olla. Ei ole mieleeni tullut, että olis ihmisen raapimia. Jäljet voi täsmätä.
Ne tutut, jotka ovat olleet esim. Suomen Kansanrunousarkistossa harjoittelijoina, varoittelevat aina naarmuista.
Niistä peltireunoista tulee aina aika ikäviä skraaduja.
Muutaman kerran varastosta tavaraa hakiessani, olen saanut kunnon naarmuja käsiini pahvilaatikoiden sulkemiseen käytetyistä niiteistä.
Esim. uunit ja lämpölamput ovat tosi kuumia. Myös kuormien purkaminen saattaa raapia kädet hyvinkin hurjan näköiseksi. Pahvilaatikoiden ja kuljetushäkkien reunat ovat terävät.
ainakin lavan reunat voi aiheuttaa naarmuja ja myös pahvilaatikoiden reunat. Mustelmia tulee myös helposti.
Niitä oli aika paljon. Ja kyllä mulle ensin tuli mieleen joku eläin. Ne vaan oli liian leveitä kissan raapimiksi. Mutta ihmisen ne voisi ollakin. -ap
No itselläkin noita aina välillä ja olen sairaanhoitajana psykiatrisessa sairaalassa. Ei ole tullut mieleenikään että jotakin voisi noin kiinnostaa mistä ovat tulleet? ;O) Mikset kysy suoraan miten tuttusi on ne saanut?
Pahimpaan aikaan, esin nyt naistenpäivän jälkeen kädet tosi naarmuiset. Ihan samasta syystä kuin tuon floristinkin ; )))
Meillä on muutama sellainen kohta, joista minun lisäkseni monet työkaveritkin saavat naarmuja. Peltihyllyn kulmia, tavaroiden ripustuspiikkejä ym.
Raksahommat. Auton (tai muiden koneiden) korjaus.
Talonmies. LVI-puuhat. Poliisi.
Varsinkin uusilla saksilla leikkaa herkästi omiin sormiin :(