Miten joku pystyy syömään niitä punalaputettuja eineksiä ym. punalaputettua ruokaa?
Nehän ovat ihan viittä vaille pilaantuneita ja maku niistä on kadonnut jo aika päiviä. Eikö teillä ole makuaistia lainkaan?
Kommentit (56)
Minä en halua syödä niitä ollenkaan. Vaikka saisin puoli- ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä syötkin surkeita naudalihapihvejä, koska et ole koskaan päässyt maistamaan kunnon mureita pihvejä. Ravintoloista et voi niitä ostaa. Jonkin kokin kotona voit niitä saada. Ovat punalaputettuina vähintään viikon kokin jääkaapissa ennen paistamista.
Työnnä sinä punalapuista valittava sormesi perseeseesi niin saat tuoretta tuotetta....
-saat-nan hienostelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse syö jääkaapistasi ruokia, joissa on vielä pari päivää päiväystä jäljellä, niitä jotka aikanaan ostit tupla hinnalla? Vai heitätkö pois varoiksi, kun eräpäivä lähestyy? Miten on?
Kaupan punalappu tuotteissa on kyllä päiväykset mennyt monta päivää sitten
Mahtaakohan sinulla olla riittävät tiedot keskusteluun osallistumiseksi?
Olen itse monesti nähnyt lähikaupassa mm kanaa, jauhelihaa, eineksiä, leipää, jogurtteja punalaputettuna ja päiväys mennyt eilen tai toissapäivänä.
En epäile, mutta ei ole luvallista. Tuosta voisi tehdä ilmoituksen, jos on kovin innokas.
Vierailija kirjoitti:
oujee👴🏻💖🥩 herkkua on siellä monenlaista kuiske kuuluu miltä punalaputettu maistaa 👴🏻💖🥩
Vasu🧺 täyteen punalappuherkkuja ou jee!👴🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
mitä vit-ua se meille kuuluu mitä sinä syöt tai olet syömättä.
-ihme inisiä
Vierailija kirjoitti:
Kassoilla kuulemma joku sääty seuraa säälien ihmisiä jotka ostavat punaliputettuja tuotteita. Minua ei haittaa lainkaan, siinähän seuraatte. Suomessa ruoka on aika tyyristä, jos voin siinä pikkasen säästää, sen teen häpeilemättä. Ostan sitten merkkihajuvesiä ja muuta mukavaa yhtä häpeilemättä.
Se on tämä nirppanokkien sääty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse syö jääkaapistasi ruokia, joissa on vielä pari päivää päiväystä jäljellä, niitä jotka aikanaan ostit tupla hinnalla? Vai heitätkö pois varoiksi, kun eräpäivä lähestyy? Miten on?
Ei ole menneet, sellaista ei saa edes panna myyntiin, missä päiväys on vanha.
Olen itse monesti nähnyt lähikaupassa mm kanaa, jauhelihaa, eineksiä, leipää, jogurtteja punalaputettuna ja päiväys mennyt eilen tai toissapäivänä.
Pitäiskö sinun hankkia silmälasit tai sitten, jos huomaat päiväyksen, joka meni jo eilen, otat yhteyttä myyjiin. Sellaista ei saa myydä, tämä aivan perusjuttu.
Ostin äsken kalakeiton, jonka viimeinen käyttöpäiväys on huomenna (14.3). Syön sen huomenna lounaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kassoilla kuulemma joku sääty seuraa säälien ihmisiä jotka ostavat punaliputettuja tuotteita. Minua ei haittaa lainkaan, siinähän seuraatte. Suomessa ruoka on aika tyyristä, jos voin siinä pikkasen säästää, sen teen häpeilemättä. Ostan sitten merkkihajuvesiä ja muuta mukavaa yhtä häpeilemättä.
Täällä meilläpäin ei olekaan noita säätyjä, mistä kaukaa kirjoittelet? Mutta ostan myös punalaputettuja ruokia.
Anteeksi, en osta vaikka saisin puoli- ilmaiseksi. Keitän mielummin perunat ja teen kastikkeen. Teen keittoja, -30% lihoja ostan. Teen ruuat töihin, en käy ravintoloissa, en syö ns pikaruokaa eli en myöskään eineksiä. Kiitos ja anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluimmathan PAKASTAA vieläpä noita punalaputettuja ruokia, ihan niin kuin ne jotenkin "paranisivat" siellä pakkasessa, voi herran pieksut.
Punalappuinen ruoka raikastuu pakkasessa - samahan pätee mattoihin ja petivaatteisiinkin.
Näin on, itse irrotan sen punasen lapun ja siirrän tuoreempaan tuotteeseen, saan saman efektin silloin myös tähän tuoreempaan tuotteeseen :D
Ostan aina -60% alesta naudalihat ja laitan osan dryagekaappiin kypsymään. Nykyään vaan harvoin on laatulihoja lapulla.
Joku pystyy syömään niitä jopa sen jälkeen, kun on ne dyykannut kaupan roskiksesta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne enää kaupassa ole. Ne annetaan köyhille ruokajonoissa.
Punalaputetut ruisleipäpalat kannattaa ostaa halvalla punalaputettuna, niin ei tarvitse niitä niin kauaa kuivattaa kovan rapeiksi, kuin tuoreita. Parhaimmillaan kivikovina. Voita ja juustoa päälle, niin nam.