Ovatko kaikki sinkkunaiset Tinderissä?
Tai muussa treffisivustolla?
No eivät ole.
Sinä vapaa nainen, mikset etsi kumppania netistä?
Kommentit (14)
Koska se ei olisi reilua mahdolliselle kumppanille, sillä minulla ei kuitenkaan olisi aikaa eikä energiaa suhteelle. Joten jos löytäisinkin kumppanin, niin suhde olisi hänelle pettymys.
En just tällä hetkellä jaksa/ehdi deittailla tai ei vaan huvita. Jossain vaiheessa varmaan sitten taas, tosin tuskin menen Tinderiin - koin sen algoritmin vähän rasittavaksi. Varmaan testaan jotain muita seuranhakukanavia seuraavaksi, ellen sitten sitä ennen löydä jotain muuta kautta seuraa.
Ne on lähettäny viestiä vanhalle fblle
On niin paljon muuta parempaa tekemistä.
1) Ei tarvitse. 2) Hyi treffipalveluiden miehet!
Miksi siellä pitäisi olla kun ei ole tarpeeksi tasokas millään mittarilla ja se on kuultu monen suusta. Eli pidä huoli omista asioista.
Siellä minä olen heitä panemassa, kyllä. -chad
Vierailija kirjoitti:
1) Ei tarvitse. 2) Hyi treffipalveluiden miehet!
Tämä! En ole tarpeeksi epätoivoinen tinderiin ikinä
En ole koskaan käyttänyt tinderiä tai muita deittipalveluita. Tuskin minulla edes olisi kysyntää niissä kun ei ole muutenkaan. Ideaalitilanteessa tapaisin sen oikean livenä jossain, mutta se on toki epätodennäköistä koska en käy juuri missään ja muutenkin koska Suomi. En myöskään koe että minulla olisi tällä hetkellä aikaa tai muutakaan annettavaa suhteelle, joten en ole sitä varta vasten etsinyt. Ehkä sitten kun saan elämän ja arjen mieluisammaksi ensi itselleni on mahdollista keskittyä kumppanin etsimiseen.
Katsos kun jotkut joutuvat kiusan kohteeksi.