Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edelleen olen sitä mieltä, että neuvolan yhteyteen pitäisi järjestää pakkoneuvola tuleville vanhemmille!

Vierailija
13.03.2025 |

Harmittaa ja suututtaa tämä jatkuva valitus siitä, miten pikkuvauva-aika vie ihmisten hermot. Täysin yllätyksenä tulevat nuorille vanhemmille väsymys yöherätysten ja pyykkimäärän takia, kahdenkeskisen ajan puute ja - tietysti - seksin väheneminen. Nämä nyt vain esimerkkinä. Miten näin voi olla? Jos ei mistään muualta nykyään saa realistista tietoa arjesta pienen vauvan kanssa, se pitäisi kyllä neuvolan ohessa järjestää! 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse käynyt raskausaikana perhevalmennusta? Mä en muuten tunn ketään, joka ei olisi tiennyt noita asioita etukäteen. Valitettavasti etukäteen saatu tieto ei auta väsymykseen?

Vierailija
2/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo asia tiedetään, mutta se tiedostetaan konkreettisesti vasta kun itse on siinä tilanteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se nykyajan naisten itsekäsajatusmaailma joss ei ajatella muuta kuin itseään ja omaa parastaan samaan aikaan kun vaaditaan miestä tekemään ja maksamaan kaikki että nainen voi sulkeutua vauvakuplaan aina silloin kun itse haluaa ja kun ei halua nainen vaatii henkilökohtaista palvelijaa että silloinkaan naisen ei tarvisi itse tehdä mitään.

Vierailija
4/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se nykyajan naisten itsekäsajatusmaailma joss ei ajatella muuta kuin itseään ja omaa parastaan samaan aikaan kun vaaditaan miestä tekemään ja maksamaan kaikki että nainen voi sulkeutua vauvakuplaan aina silloin kun itse haluaa ja kun ei halua nainen vaatii henkilökohtaista palvelijaa että silloinkaan naisen ei tarvisi itse tehdä mitään.

Jos tuo pelottaa, niin sittenhän voidaan kokeilla niin päin, että mies on raskaana ja imettää.

Vierailija
5/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä nyt ollenkaan ollut kyse. Vaan siitä, että näitä asioita ei TAJUTA vaikka vauvaa tehdään. Kuka tässä vaatii miehiä tekemään ja maksamaan kaiken? Ei yhtään kukaan.  LUKUTAITO hukassa? 

Vierailija
6/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana neuvolassa kyllä seurataan ja opastetaan mutta kyllä seurantaa ja tukea voisi olla enemmän myös synnytyksen jälkeen, kaikilla ei ole tukijoukkoja saatavilla. Pienen käärön kanssa olet aika yksin ja väsynyt, kotiapu tekisi hyvää. 

Vierailija
7/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko tehdä lapsia nisäkäsnaaraan kanssa. Voit koittaa panna vaikka lintua, jotain pelikaania? Tai toista miestä.

Vierailija
8/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausaikana neuvolassa kyllä seurataan ja opastetaan mutta kyllä seurantaa ja tukea voisi olla enemmän myös synnytyksen jälkeen, kaikilla ei ole tukijoukkoja saatavilla. Pienen käärön kanssa olet aika yksin ja väsynyt, kotiapu tekisi hyvää. 

Ei opasteta. Neuvola on nykyään

- r aiskauksia (sisätutkimukset)

- sikiön kyttäämistä

- äidin hormonien kyttäämistä

- meemidiagnoosien pakottamista

- utelua esim. Päihdetottumuksista ja parisuhteesta (huostan valmistelua)

- synnytysr aiskaukseen valmistautumista

- lääkeaineiden myyntiä

Ei siellä mitään neuvoja saa. Ainoat neuvot olivat synnytyksen aikana "älä huuda" ja synnytyksen jälkeen "litistä nänniä näin kun imetät"

Tuo laitos on olemassa ihan vaan naisten pahoinpitelemiseksi ja karjan lailla r aiskaamiseksi, mistä sitten laskutetaan valtiota.

Vierailija
9/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt tuo yksi hullu tuli tänne vaahtoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi