Suomalaiset on sairas kansa
Kela ei ole väärässä
Mielenterveysongelmat veivät jo yli 100 000 suomalaista pitkälle sairauspoissaololle vuonna 2023
https://www.kela.fi/ajankohtaista/mielenterveysongelmat-veivat-jo-yli-1…
Kommentit (26)
Ei kai se oo mikään ihme kun julkisessa terveydenhuollossa diagnosoivat kaikki vaivat masennukseksi ettei tarvi tutkia eikä hoitaa. Kaikilla on sitten "masennus" nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se oo mikään ihme kun julkisessa terveydenhuollossa diagnosoivat kaikki vaivat masennukseksi ettei tarvi tutkia eikä hoitaa. Kaikilla on sitten "masennus" nykyään.
Joo, "narsistisuus" on yleistermi siihen, että EI SAATANA OSATA KUUNNELLA JA OLLA LÄSNÄ SIINÄ HETKESSÄ, KUN TOINEN HALUAA ASIOITA KERTOA. Sitten annetaan masennusdiagnoosi. MITES SE LÄÄKÄRI ITSE ?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kirotun totta. Menin mielenterveyteen hakemaan apua kun stressi meni ahdistuksen puolelle. Lääkärin mielestä vaikea tai keskivaikea masennus. Lopetin siellä käymisen kun turhaa se olisi kun eivät halua auttaa siinä vaivassa mikä minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Osittain näin kun tulee halvemmaksi määrätä vaan jotain lääkkeitä, kun tutkia asiaa sen enempää, mutta kyllä Suomi on ihan vit... masentava paikka sen 8-9kk vuodesta.
Mitä ajattelit tässä tilanteessa tehdä, ap? Seistä tumput suorina palstalla öyhöttämisen ohella?
Työttömyys ja rankaiseva leikkaava politiikka ahdistaa.
Perustulo antaisi yleisen hyväksynnän nykyiselle tilanteelle missä töitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit tässä tilanteessa tehdä, ap? Seistä tumput suorina palstalla öyhöttämisen ohella?
Haluttaisiin olla hyödyksi Suomen talouspolitiikalle ja oman lompakon tähden. Se on vaikeaa, jos sitä työntekemistä ei tueta työnantajan suunnalta, lue: Lahti
Olisi kiva tietää sukupuoli jakauma tuossa saikuttamisessa mutta ymmärtäähän sen että ei ainakaan miehet ole saikuttamisen kärjessä kun missään ei korosteta että miehet on huonompia ja kun puhutaan ympäripyöreästi kansalaisista niin tällä yritetään taas saada peitettyä naisten ylikorostumista ja saadaan vastuuta kaadettua myös miesten niskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluttaisiin olla hyödyksi Suomen talouspolitiikalle ja oman lompakon tähden. Se on vaikeaa, jos sitä työntekemistä ei tueta työnantajan suunnalta, lue: Lahti
Sanoinkuvaamattoman vastuutonta perseilyä. HYI saatana, oksennus lentää kaaressa :(
Noita naisten paha mieli saikuttamiseen pitäisi puuttua raakalla kädellä. Meilläkin töissä oli juuri tapaus kun nainen pyysi viimeti gassa vapaata että pääsisi johonkin bileisiin mutta moni olisi jo pyytänyt sen saman päivän vapaaksi niin tälle naiselle ei sitä voitu myöntää niin tämä nainen soitti lääkärille kaikkien kuullen taukotilassa kuinka nyt tuli paha mieli ja ahdistaa kun ei saanut vapaata silloin kun haluasi ja oli kaksi viikkoa saikulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinkuvaamattoman vastuutonta perseilyä. HYI saatana, oksennus lentää kaaressa :(
Ymmärsitkö sinä tuon vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ymmärtämistä siinä, kun ap on itse sen kirjoittanut? Totta joka sana. Johtajilta käsittämättömän vastuutonta. ITSE OLISI TOIMINUT TÄYSIN ERITAVALLA JOHTAJA-TYÖNTEKIJÄ ASEMASSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ymmärtämistä siinä, kun ap on itse sen kirjoittanut? Totta joka sana. Johtajilta käsittämättömän vastuutonta. ITSE OLISI TOIMINUT TÄYSIN ERITAVALLA JOHTAJA-TYÖNTEKIJÄ ASEMASSA.
JOS TYÖNTEKIJÄ ITSE ILMAISEE PALAVERISSA SELKEÄSTI, ETTÄ HALUAA, ETTÄ "HÄNEEN LUOTETAAN". LUOTTOA EI OLLUT. EI SE LUOTTAMUS MENE VAIN JOHDOLTA ALASPÄIN. Jos joku näin uskaltaa väittää niin puhuu pskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS TY
KAAVIO KUVATTUNA:
Johan sen näkee kaikessa näissä keskusteluissa:
-Narsisteilla ja psykopaateilla on oma tapa johtaa. Auktoriteettijohtaminen.
-Muut: inhimillinen johtaminen
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelmien aiheuttaja on ankea kulttuuri joka tappaa toivon.
Jep. Jatkuva kateus ja pahantahtoisuus ja kyräily toisia ihmisiä kohtaan.
Ei riitä nämä nimitykset