Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumalaa ei taida olla

Vierailija
13.03.2025 |

Tulipa taas tänä aamuna mietittyä miten elämäni on epäoikeudenmukaista, eikä minulla oikeastaan ole mitään hyviä vaihtoehtoja, ja taas olo ettei jumalaa voi sen takia olla olemassa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ajattelette että elämäni on jotain rangaisua ateismista niin ei voi olla sitäkään ku on rukoiltu 15v.

Vierailija
2/8 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noinkin. Tarkkaan ottaen olemassaolemattomuutta ei oikein voi todistaa, vain olemassaoloja voi. Jumalan olemassaoloa ei ole voitu todistaa ja kun aikaa yrityksille on ollut niin tuskinpa sellaista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei noinkin. Tarkkaan ottaen olemassaolemattomuutta ei oikein voi todistaa, vain olemassaoloja voi. Jumalan olemassaoloa ei ole voitu todistaa ja kun aikaa yrityksille on ollut niin tuskinpa sellaista on.

Mun olisi pitänyt esim saaha työ ja naisystävä kun niitä rukoilin 15v sitten ja lähdin seuraamaan jumalan raamatussa ilmoittamaa polkua mutta en kumpaakaan saanut. Mutta ateistiset varusmies toverit saivat nämä. Minä myös toivoin itselleni terveyttä mutta en saanut sitäkään.

Vierailija
4/8 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolentoja ei noin yleisestikään ole olemassa.

Vierailija
5/8 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuolentoja ei noin yleisestikään ole olemassa.

Niin. Olen tässä 15 raamatunluvun aikana keksinyt tuollekkin selityksen.

Jeesus syntyi isättömään perheeseen Maria äidin joko harrastettua yhen illan jutun tai sivusuhteessa. Joosef tiesi silloin ettei ollut pannut Marian kanssa ja piti tätä neitsyenä. Siihen aikaa luultavasti tuommoisesta teosta olisi seurannut kuolema ja niin hengen pelastaakseen Maria keksi tarinan Jumalasta lukemalla jotain antiikin aikaisia taruja herculeksesta tjsp. Näin Maria sai kaikki uskomaan (tai ei saanut) raskauteen ilman että hän olisi pettänyt Joosefia. Toki suuri osa sen ajan ihmisistä ei uskonut tähän ja piti Jeesustakin kylähullun tapaisena kiertelijänä. Uskon kuitenkin jeesuksen uskoneen äitinsä kertomukseen siitä että jeesus ei ollut sivu suhteen tuote. Jeesus ei koskaan herännyt psykoottisista luuloistaan ennen kuin viimeisellä hetkellä jolloin huokaisi miksi minut jumala petit. Siihen asti hän uskoi äitinsä tarinaan. Surullinen kertomus tämä toki on.

Vierailija
6/8 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus palaa takaisin ratsastaen valkealla hevosessa, yllään vereen kastettu viitta ja päässään monta kruunua. Sotajoukkojen Jumala tuo rauhan maan päälle.

Vierailija
7/8 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt jumalalta muutamaa miljoonaa että sais talouden tasapainoon...eipä ole kuulunut...taruolento.

Vierailija
8/8 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei