Mitä järkeä tässä elämässä tai kaikessa on?
Telkkarista tulee aina uutisissa sotaa tai muuta järkyttävää eikä mikään ole juuri muuttunut nykyihmisen käytöksessä tämän noin 300 000 vuoden aikana, työkalut ja tavat alistaa muita ihmisiä lähinnä kehittyneet.
Oma elämä jatkuvaa tappelua terveyden kanssa, niin psyykkisen kuin fyysisen. Elämä on ihan tyhjä ja merkityksetön. Ainoat ihmiset keille säännöllisesti puhuu joko kriisipuhelin tai hoitokontakti kuukauden välein. Satunnaisia ihmiskohtaamisia melko vähän ja olo totaalisen yksinäinen.
Puolet olisi vielä arvioitua elinikää jäljellä ja tuntuu jo ettei enää jaksaisi kun tästä ensimmäisestäkin puolikkaasta elämästä suurin osa ollut vaikea ja vastoinkäymisiä täynnä.
En tiedä tuntuu myös että elämä kiusaa minua kun jos sanottu minulle että kyllä sitä valoa tunnelin päässä näkyy niin seuraavana päivänä vetää jäätiköllä kumoon niin et ihme ettei murtunu kylkiluita kun kävi tarkistuttamassa mutta teki niin kipeää ja tekee vieläkin.
On tämä vähän liikaa.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katso jotain muuta kun niitä uutisia, tai pelaa vaikka tietokonepelejä.Keväällä jos pääset turvallisemmin kävelylle, niin liikunta on aina hyväksi, niin kauan kun jotenkin pysyy tolpillaan.
Yritän jättää uutisia välistä mutta jos katson youtubea telkkarista niin näihin uutisiin liittyviä videoita tulee suositeltuihin kokoajan vaikka kuinka pyyhkisi sivu ja katseluhistoriaa pois ja katselisi vain mielekkäitä videoita niin ei auta. Tietokoneella saan kyllä täysin pyyhittyä historian pois mutta jostain syystä ei toimi televisiossa. Telkkarista myös parempi katsella kuin tietokoneella. Pitänyt muutamia kirjoja lainata luettavaksi mutta ei ole muistanut, pitää nyt varmaan mennä varaamaan kun nyt muistaa.
Tietokone on niin heikkotehoinen ettei pysty pelaamaan kuin niitä samoja pelejä mitä pelasi vuosituhannen vaihteessa ja alkupuolella et alkavat kyllästyttää kuin ei
Esimerkiksi playstation 4:n saisi nykyään varsin halvalla, jos vähän uudempia pelejä haluat :)
Itse olen havainnut, että kaljanjuominen on yksi hyvä asia, jos elämän tarkoituksettomuus alkaa ahdistaa.
Siinä sivussa voi sitten pyrkiä olemaan hyvä ihminen toisille ja pitämään huolta luonnosta.
EIkai tässä muuta.
Ei meille kerrota sitä, miksi olemme täällä. Tietoisuus ja ajattelukyky kuitenkin annettu. Ollaan kuin mukana elokuvassa. Voimme tarkastellppa itseämme ulkopuolelta. Emme ymmärrä.
https://www.instagram.com/p/DI4COKGJq_4/
"Tiede osoittaa, että menestyäksesi sinun täytyy olla ÄÄRIMMÄINEN 🧠
Et voi luoda ainutlaatuista elämää keskinkertaisella energialla. Jos olet puoliksi mukana, aivosi ovat puoliksi mukana. Mutta kun olet pakkomielteinen? Identiteettisi, kemiasi ja todellisuutesi muuttuvat vastaamaan sitä."
Opin tuon muutama päivä sitten, ja tuossa on kyllä järkeä. Lopeta himmailu ja ole pakkomielteinen kiinnostuksen kohteistasi.
Olet osa koneistoa ja ohjelmointisi aloitetaan päiväkodissa. Sulaudut yhteiskunnan rakenteisiin yhtenä pienenä osana kunnes kuolet pois. Yksilönä sinulla ei ole merkitystä yhteiskunnalle muutoin kuin veronmaksajana. Ainoa joille olet jotain ovat läheisesi.
Sossu sossu ei riitä mihinkään
varsinkin jos ei sitä ole ollenkaan
kuka vei porstuasta taikaseinän?
voi siansorkat!
-winner-
Yritän itse muistaa, että elämässä pitäisi yrittää antaa muille mahdollisimman paljon, sen sijaan että yrittää itse saada mahdollisimman paljon. Uskon siis vahvasti karmaan. Yritän miettiä keinoja, joilla voisin tehdä muita onnelliseksi ja toki syön enimmäkseen vegaanisesti vähentääkseni muiden kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän itse muistaa, että elämässä pitäisi yrittää antaa muille mahdollisimman paljon, sen sijaan että yrittää itse saada mahdollisimman paljon. Uskon siis vahvasti karmaan. Yritän miettiä keinoja, joilla voisin tehdä muita onnelliseksi ja toki syön enimmäkseen vegaanisesti vähentääkseni muiden kärsimystä.
Ei tunnu järkevältä yrittää haalia itselleen kaikkea muita sortamalla, sillä ei niitä rikkauksia kuitenkaan saa mukaan kuollessaan.
Oman merkitykseni tiedän. Maailma on vaan niin täynnä pahaa ja pahoja tai ajattelmattomia ihmisiä että vaaka kääntyy negatiiviselle puolelle jonka vuoksi emme voi oppia elämään rauhassa.
Kehitys vie hengellisyyden sekä evoluution kautta (toivottavasti) joskus sinne minne ihmiskunnan mielestäni pitäisikin mennä. Parempaan suuntaan maapallostamme ja toisistamme huolehtien.
Kuinka monta mahdollisuutta saamme?? Maapallokin taitaa olla jo 5 miljardia vuotta vanha. Eli aikakausia, ja tuntemattomiakin on siis piisannut varmasti dinosaurusten jälkeenkin.
Ei paskankaan järkeä. Päättyisi jo.
Ei mitään järkeä, siksi taidanki vetää kännit tänään.