Lue keskustelun säännöt.
toimiiko Tori teillä muilla?
12.03.2025 |
Mulla tulee kohdetta klikatessa ihan sekava sivu. Torin chattikään ei kykene auttamaan.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on ilmeisesti lopettanut toiminnan.
Ei ole toiminut enää vuosikausiin. Vien SPR:n konttiin
En tiiä mutta kyrvänsyylä oot!