kukaan ei varmaan ole kade. Tapasin matkalla VICTORIA BECKHAMIN!!
Sain kuvankin räpsästyä!! Onpa kaunis ja laiha nainen!! :):) Lapsetkin oli aivan innoissaan!! :)))
Oli mahtavaa nähdä hänet! Vaikkakin vain lyhyen aikaa ja henkivartijoiden kanssa, mutta kuitenkin!!
Kommentit (9)
Vierailija:
Sain kuvankin räpsästyä!! Onpa kaunis ja laiha nainen!! :):) Lapsetkin oli aivan innoissaan!! :)))Oli mahtavaa nähdä hänet! Vaikkakin vain lyhyen aikaa ja henkivartijoiden kanssa, mutta kuitenkin!!
Vierailija:
Sain kuvankin räpsästyä!! Onpa kaunis ja laiha nainen!! :):) Lapsetkin oli aivan innoissaan!! :)))Oli mahtavaa nähdä hänet! Vaikkakin vain lyhyen aikaa ja henkivartijoiden kanssa, mutta kuitenkin!!
Kyllä mustakin olis kiva nähdä superjulkkiksia ihan huvin vuoksi.
Olisi kiva kertoa siitä muille.
Tokihan joitakin julkkiksia on helppo bongata isoilta lentoasemilta. No big deal, olen minäkin muutaman nähnyt. Ja jopa lentänyt samassa koneessa, vautsi vau.
Ehkä turhamainen minäni on vähän kade, ei noita megajulkkiksia ihan joka päivä ainakaan meikäläistä vastaan kävele. Aika harvaa muutakin varmaan, megajulkkiksia kun on esim. suomalaisissa harvakseltaan.
En tosin sillä hetkellä tiennyt kuka hän oli, mutta saadusta nimmarista muut minua valistivat! Kerrankin jonkun julkun tapaa enkä edes tunnistanut, just mun tuuria:)
Vierailija:
En tosin sillä hetkellä tiennyt kuka hän oli, mutta saadusta nimmarista muut minua valistivat! Kerrankin jonkun julkun tapaa enkä edes tunnistanut, just mun tuuria:)
Tiedän kyllä että sinäkin tiedät mutta sanoinpa kuitenkin.