Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan ei varmaan ole kade. Tapasin matkalla VICTORIA BECKHAMIN!!

Vierailija
10.03.2007 |

Sain kuvankin räpsästyä!! Onpa kaunis ja laiha nainen!! :):) Lapsetkin oli aivan innoissaan!! :)))

Oli mahtavaa nähdä hänet! Vaikkakin vain lyhyen aikaa ja henkivartijoiden kanssa, mutta kuitenkin!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että sinäkin tiedät mutta sanoinpa kuitenkin.

Vierailija
2/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sain kuvankin räpsästyä!! Onpa kaunis ja laiha nainen!! :):) Lapsetkin oli aivan innoissaan!! :)))

Oli mahtavaa nähdä hänet! Vaikkakin vain lyhyen aikaa ja henkivartijoiden kanssa, mutta kuitenkin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
4/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin olis kiva nähdä superjulkkiksia ihan huvin vuoksi.

Olisi kiva kertoa siitä muille.

Vierailija
5/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan joitakin julkkiksia on helppo bongata isoilta lentoasemilta. No big deal, olen minäkin muutaman nähnyt. Ja jopa lentänyt samassa koneessa, vautsi vau.

Vierailija
6/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä turhamainen minäni on vähän kade, ei noita megajulkkiksia ihan joka päivä ainakaan meikäläistä vastaan kävele. Aika harvaa muutakin varmaan, megajulkkiksia kun on esim. suomalaisissa harvakseltaan.

Vierailija
7/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin sillä hetkellä tiennyt kuka hän oli, mutta saadusta nimmarista muut minua valistivat! Kerrankin jonkun julkun tapaa enkä edes tunnistanut, just mun tuuria:)

Vierailija
8/9 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
9/9 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tosin sillä hetkellä tiennyt kuka hän oli, mutta saadusta nimmarista muut minua valistivat! Kerrankin jonkun julkun tapaa enkä edes tunnistanut, just mun tuuria:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan