Eräs henkilö antoi ilmaiseksi dvd elokuvia ja jätti kassin oven taa rappuun odottamaan. Kun menin hakemaan kassi oli hävinnyt
Kuulemma minun vikani kun joku sen ehti varastaa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
😅Taas jonkun muun vika
Varkaus on varkaan vika mutta ap ja "ystävä" aika tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset mennyt ITSE hakemaan sovittuun paikkaan ja aikaan. Kotiinko kaikki pitää kantaa ilmaiseksi. Taidat elää muiden työn teolla you know What IT means.
IT means Information Technology.
Kiitos päivän 😅😹😹😹🤣
Kenen oven taa? Omasi vai antajan?
Rapussa olevat tavarat poistaa huoltoyhtiö. Ei siellä säilytetä mitään. Ainut poikkeus postipaketti. Sekin poistetaan jos se rapussa lojuu, mutta sitä voi kysellä huollosta.
Kerroin siis hakevani elokuvat noin klo 10-12 välisenä aikana ja sain klo 9 viestin että ovat rapussa koska henkilön piti lähteä asioille. Kun saavuin klo 12.30 oli elokuvakassi poissa. En kyllä näe,että minä olin se joka teki väärin tässä..
Ap
Voit kysellä huoltoyhtiöstä kassiasi, mutta varaudu maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset mennyt ITSE hakemaan sovittuun paikkaan ja aikaan. Kotiinko kaikki pitää kantaa ilmaiseksi. Taidat elää muiden työn teolla you know What IT means.
Ei ollut tarkkaa sovittua aikaa. Sanoin klo 10-12 välillä hakevani ja olin paikalla 12.30. Ap
Oma vika. Olisit sopinut ajan. Ei siivooja/huoltoyhtiö tiedä, montako päivää jonkun "roskat" on rapussa luvatta lojuneet.
Monikulttuurin iloja! Rehellisyyteen perustuva yhteiskunta on mennyttä. Mutta ainakin saadaan halpaa kebabia...
Vierailija kirjoitti:
Kerroin siis hakevani elokuvat noin klo 10-12 välisenä aikana ja sain klo 9 viestin että ovat rapussa koska henkilön piti lähteä asioille. Kun saavuin klo 12.30 oli elokuvakassi poissa. En kyllä näe,että minä olin se joka teki väärin tässä..
Ap
Kyllä olit. Te kumpikin mokasitte. Ystäväsi oli tunnin etuajassa, sinä puoli tuntia myöhässä. Maalaisia?
Ainakin asumisen perusasiat hukassa. Rojua ei säilytetä rapussa. Jos sitä siellä on, se poistetaan ja roskaajalle tulee lasku jos henkilöllisyys tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Monikulttuurin iloja! Rehellisyyteen perustuva yhteiskunta on mennyttä. Mutta ainakin saadaan halpaa kebabia...
Aika härskiä väittää ap:tä ma muksi. Maaltamuuttaja kyllä, ilmiselvästi
Vierailija kirjoitti:
Missähän ghetossa hän asui oikein. Tilaan aina paketit niin että ne jätetään oven taa, meillä kukaan ei varasta toisten tavaroita.
Valitettavasti suurin osa maapallosta on jo aluetta, jossa kaikki lähtee alta aikayksikön jos ei ole pultattu seinään kiinni ja nekin hetken päästä. Ihmiskunta on menetetty.
Pelastuslaki (379/2011) määrittelee sen, mitä irtaimia tavaroita saa säilyttää taloyhtiön rappukäytävässä. Lähtökohtaisesti ainoastaan ovikoristeet, ilmoitustaulut ja yhtiön kynnysmatot ovat esineitä, joiden säilyttäminen on sallittua. Muunlaisten irtaimien esineiden säilyttäminen rappukäytävässä on kiellettyä. Kielto kattaa niin lastenvaunut, rollaattorit, lelut, erilaiset urheiluvälineet, kukkaruukkuistutukset kuin aulatuolit ja -pöydät. Kynnysmatoillakin tarkoitetaan yhtiön ylläpitämää ovimattoa ja siten huoneistokohtaiset kynnysmatot ovat katsottavissa kielletyiksi esineiksi.
Kieltojen taustalla on rakennuksen paloturvallisuus, ja niiden tarkoituksena on varmistaa asukkaiden esteetön ulospääsy rakennuksesta palotilanteessa sekä ehkäistä paloriskiä ennalta.
No minä annoin Facebookin Roskiskavaryhmässä tavaraa pois muuton tieltä,jätin kuistille pussin lastenvaatteita ja pari kukkaruukkua, eri hakijoille niin se kukkaruukut hakemaan tullut vei myös lastenvaatteet :( Oli kiva töistä käsin koettaa selvitellä asiaa vaatepussukan hakijan kanssa.
Meidän rapussa Wolttikuskit jättää ruokia ovien taakse ja naapurit pöllii ne. Saunavuorolla jos unohdat sinne vajaan shampoopullon niin johan joku on sen jo nyysinyt ja pesutuvalla ei tosiaan kannata kuivattaa mitään,minkä tahtoo takaisin,. V""u mikä slummi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän rapussa Wolttikuskit jättää ruokia ovien taakse ja naapurit pöllii ne. Saunavuorolla jos unohdat sinne vajaan shampoopullon niin johan joku on sen jo nyysinyt ja pesutuvalla ei tosiaan kannata kuivattaa mitään,minkä tahtoo takaisin,. V""u mikä slummi.
Seuraavalla kerralla jätä sinne shampoopullo, jossa on shampoon seassa maalinpoistoainetta. Tunnistat varkaan sitten, kun tulee pihalla vastaan...
Ei ollut tarkkaa sovittua aikaa. Sanoin klo 10-12 välillä hakevani ja olin paikalla 12.30. Ap