Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde lasten jälkeen

Vierailija
12.03.2025 |

Olemme nyt olleet puolisoni kanssa yli 10 vuotta yhdessä ja esikoinen syntyi muutama vuosi sitten. Sen jälkeen meillä ei ole ollut enää seksiä ja läheisyyttäkin todella vähän. Pakko myöntää, että vauvavuoden aikana en osallistunut lapsen hoitamiseen niin paljon kun puolisoni olisi halunnut ja tarvinnut, mutta nykytilanteessa otan kyllä roolia sekä kodin hoitamisesta, että lapsen hoitamisesta. Tuntuu, että jos asiaa otetaan puheeksi niin puoliso vain sanoo, että hän lupaa yrittää enemmän, mutta niin ei kyllä ole käynyt... Riitelyäkään en nykypäivänä enää jaksa vaan myönnyn ja tyydyn kohtalooni jos jotain riidan aihetta ylipäätään on. Toki harva se päivä jos jaksan puoliani pitää, harmituksen aiheet yleensä kääntyy siihen miten itse olen aiheuttanut pahaa mieltä hänelle ja tässä syy miksi hän on tehnyt nämä asiat mitkä otan esille.

Miten kanssalukijoiden tilaanteet ovat menneet, onko parisuhde ikinä palautunut / parantunut vai onko tie kuljettu loppuun? Eroa olen itse miettinyt, mutta en halua luopua arjesta lapseni kanssa...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi