Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärillä 9 esimiestä. Onko järkeä?

Vierailija
11.03.2025 |

Erikoislääkäri tarvitsee hyvinvointialueella 9 esimiestä. Toistakymmentä vuotta opiskellut ammattilainen. Onko johtajien määrässä enää mitään järkeä. Ihmekös tuota veroja maksellaan. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
2/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä uutisoitiin jo aiemmin. Täysin hullua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
4/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaa Keskustapuolueelta. Saarikolla oli hirveä hinku saada kepulaisille kiboja, hyvinpalkattuja virkoja. No nyt yrittää vielä super iltalypsyä eli Kelan pääjohtajan paikkaa itselleen, 20 000,00 € / kk. 

Vierailija
5/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu pettää aina

Vierailija
6/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluterveydenhoitaja. Ennen soteuudistusta minulla oli 3 esimiestä eli osastonhoitaja, avopalveluiden ylihoitaja ja ylilääkäri. Nyt esimiehiä on 11 kpl ja määräys olla ottamatta oppilaita vastaan, koska siitä syntyy kuluja. Saan käydä kertomassa tupakoinnin vaaroista jne., mutta jo viidesluokkalaisten pakolliset lääkärintarkastukset on haluttu kieltää, koska jos löytyy jotain jatkotutkimuksia edellyttävää, syntyy siitä kuluja, joita ei ole budjetoitu. Määräyksiä saan käytännössä 5 eri taholta, osin päinvastaisia ja melkein aina ristiriitaisia. Yhden esihenkilön mielestä aikani pitää kulua projekteissa, joissa mietitään luonnon ja mielenterveyden yhteyttä, toisen mielestä minun pitää seuloa asiakastiedoista diabeetikkoja ja tarkistaa, onko heillä valinnaisena aineena liikunta, kolmas on sitä mieltä, että huumeidenvastainen toiminta tarvitsee minua, joten pois koululta iltatöihin keskustaan, tosin ilman mitään lisiä.

Vierailija
7/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei naisia. Siinä sitä soppaa olisikin kerrakseen...

Vierailija
8/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin aina että sote on ihan silkka vedätys - mut suomessa onnistuu. Millonhan saisin terveydenhoitoa? Ai nii ei siellä kiinnosta...

Vierailija
9/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä miten eräälläkin firmalla oli useampi varapuheenjohtaja. Ilmeisesti rahakkaita virkoja jaetaan kuin muropaketista kaikille halukkaille kavereille.

Vierailija
10/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varha on paskaa

Vierailija
11/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä joidenkin mielestä järkeä kunhan ainakin 8 näistä verorahoja nauttivista esimiehistä on poliittisesti nimettyjä. Paremmin voisi oikeastaan mennä heidän mielestä, jos esimiehiä olisi 30.