Kai se Trumpin leiri nyt jotain hyvääkin tekee????
Miten totuuteen pyrkivä puolueeton media ei tuo esille Suomessa? Iltalehdet itse mainostaa olevansa totuuden asialla ja riippumaton vapaa media. Miten siellä ei ole yhtäkään ihmistä töissä kuka toisi toisen puolen asioita myös esille? Tuo meininki alkaa vaikuttaa ihan uudelta follari touhulta missä toisesta osapuolesta keksimällä keksitään valheita
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei saa sanoa mitään hyvää Trumpista, täällä on vain yksi vasemmistomedian luoma totuus
Olet oikeassa. Tutkimusten mukaan vasemmistolaisten (demokraatit) ja oikeistolaisten (republikaanit) aivot myös poikkeavat toisistaan. Tämä on myös syy sille miksi meillä lapset otetaan aivopesulaan varsin nuorena, jotta aivot saadaan muokatuksi vasemmistolaisiksi. Tämä tarkoittaa myös sitä, että on täysin turha edes yrittää puhua järkeä vasemmistolaisille. Media onko tässä keskeinen tekijä myös kasvatuksen lisäksi. Ikävintä on se, että suurin osa naisista on vasemmistolaisia ja he ohjelmoivat lapsia ajattelemaan vasemmistolaisesti.
Lisäksi muihin kommentteihin: tuo jako vasemmistoon ja oikeistoon ei päde sinällään Yhdysvaltoihin. Meinaatko ihan tosissaa
Ah, persujen logiikkaa jälleen!
Tiivistettynä toi koko uikutus, ja ulina: Kaikki persusta vasemmalle on kommunismia.
Jonkun hengitys haisee Trumpin pallihieltä.
Vierailija kirjoitti:
"Vanhempani olivat järkeviä ja eivät laittaneet minua DDR:n peruja olevaan aivopesulaan (päiväkoti), minun ei tarvinnut aivopestä itseäni uskoon jne. Minä en ole salaliittohullu, vaan tieteeseen vahvasti nojaava realisti. Kaikki em. asiat ovat faktoja ja niille saat todisteet. Aivojen suhteen pubmed.com ja vaikka Google. Tekoälykin osannee aiheesta sinua opettaa."
Sait sitten vanhemmiks kaks kylähullua, kun jälki on tollasta. 😂
Toivon todella koko yhteiskunnan puolesta, ettei sun geenit leviä mihinkään.
Saahan sitä toivoa, mutta myöhäistä on geenien siirron suhteen. Todella hyvä, että pidät kylähulluna, koska se kertoo juuri siitä, että olen viisas ja älykäs. Kiitos tästä!
Trumpilla on voinut olla joitakin "hyviksi" laskettavia ideoita ja tavoitteita. Ongelma on kuitenkin se, että Trump on tolkuttoman matalaälyinen ja sivistymätön. Hän ei pysty lukemaan pitkä asiadokumentteja tai muistamaan lukemaansa ja hänen looginen päättelykykynsä on heikkoa. Lisäksi hänellä on niin pahoja psyykkisiä vammoja että järkevä päätöksenteko ei ole hänelle oikein mahdollista, koska oma ego tulee herkästi esteeksi. Ulkopuoliset ihmiset pystyvät todella helposti manipuloimaan tällaista henkilöä, erityisesti ne joilla on korkeampi älykkyys ja itsekontrolli.
Kun henkilön osaaminen on näin heikkoa, hänellä voi olla vaikka kuinka hyviä ja hienoja tavoitteita, mutta hän ei pysty käytännössä niihin tavoitteisiin pääsemään. Pelkkä ideologia ei riitä vaan tarvitaan myös osaamista, sinnikkyyttä, neuvottelutaitoa, selkärankaa pysyä valitussa linjassa, kykyä muodostaa toimivia suhteita muihin, älyä ymmärtää monimutkaisia syy-seuraussuhteita jne. Trumpilta puuttuu kaikki nämä.
Olen aina ihmetellyt miten noin suuri osa amerikkalaisista äänestäjistä ei osaa arvioida ehdokkaita psykologisesti. Itse en palkkaisi Trumpin kaltaista henkilöä edes leikkaamaan nurmikkoani. On aivan ilmiselvää ettei häneen voi luottaa. Monia amerikkalaisia ei näemmä haittaa että tällainen tampio johtaa heidän valtiotaan.
Peruskoulussa tulisi opettaa psykogiaa pakollisena oppiaineena.
Vierailija kirjoitti:
Hitlerkin teki paljon hyvää, perusti vihreän liikkeen, eläinsuojeluliikkeen ja kasvissyöjien liikkeen mutta niistä ei saa puhua. Linkola osasi arvostaa, sillä ihmisiä on vain liikaa.
Lähde?
Persulan some?
Trumpin tolloilu tekee Putinille hyvää.
Se taas koituu vahingoksi koko planeetalle. Mutta Mäkelän Jani tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vanhempani olivat järkeviä ja eivät laittaneet minua DDR:n peruja olevaan aivopesulaan (päiväkoti), minun ei tarvinnut aivopestä itseäni uskoon jne. Minä en ole salaliittohullu, vaan tieteeseen vahvasti nojaava realisti. Kaikki em. asiat ovat faktoja ja niille saat todisteet. Aivojen suhteen pubmed.com ja vaikka Google. Tekoälykin osannee aiheesta sinua opettaa."
Saahan sitä toivoa, mutta myöhäistä on geenien siirron suhteen. Todella hyvä, että pidät kylähulluna, koska se kertoo juuri siitä, että olen viisas ja älykäs. Kiitos tästä!
Tuleeko taas lisää lapsia ilman koulutusta, kun iskä on sitä mieltä että koulut on wokee? Miks et vaan suoraan anna lapsias susilauman kasvatettavaks?
Nyt pelottaa tulevaisuus kahta kauheemmin. Vai lisäännyitkö pakon edessä, koska "Abortti on murha! Ömnömnömnööö"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitlerkin teki paljon hyvää, perusti vihreän liikkeen, eläinsuojeluliikkeen ja kasvissyöjien liikkeen mutta niistä ei saa puhua. Linkola osasi arvostaa, sillä ihmisiä on vain liikaa.
Lähde?
Persulan some?
No ei, kyllähän nuo on mainittu yläkoulunkin historiankirjoissa tai opettajan oppaissa. Mutta ei Hitler niitä missään tapauksessa keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla on voinut olla joitakin "hyviksi" laskettavia ideoita ja tavoitteita. Ongelma on kuitenkin se, että Trump on tolkuttoman matalaälyinen ja sivistymätön. Hän ei pysty lukemaan pitkä asiadokumentteja tai muistamaan lukemaansa ja hänen looginen päättelykykynsä on heikkoa. Lisäksi hänellä on niin pahoja psyykkisiä vammoja että järkevä päätöksenteko ei ole hänelle oikein mahdollista, koska oma ego tulee herkästi esteeksi. Ulkopuoliset ihmiset pystyvät todella helposti manipuloimaan tällaista henkilöä, erityisesti ne joilla on korkeampi älykkyys ja itsekontrolli.
Kun henkilön osaaminen on näin heikkoa, hänellä voi olla vaikka kuinka hyviä ja hienoja tavoitteita, mutta hän ei pysty käytännössä niihin tavoitteisiin pääsemään. Pelkkä ideologia ei riitä vaan tarvitaan myös osaamista, sinnikkyyttä, neuvottelutaitoa, selkärankaa pysyä valitussa linjassa, kykyä muodostaa toimivia suhteita muihin, älyä ymm
Jos olisit opiskellut psykologiaa, tajuaisit, että et voi määritellä matalaa älykkyyttä tai sivistymättömyyttä julkisen kuvan perusteella. Älykkyyskin tuppaa olemaan tilannekohtaista, vaikka Trumpin osalta hän joidenkin lähteiden mukaan olisi ns. MENSA:n tasoilla.
Eli tosiaankin, jokaisen pitäisi suorittaa (ts. tenttiä siten että asia on opittu) edes psykologian perusopinnot läpi vaikka lukiossa, jotta tietäisi edes perusteet psykolgoasta ennen ylläolevan kaltaisten kommenttien kirjoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko taas lisää lapsia ilman koulutusta, kun iskä on sitä mieltä että koulut on wokee? Miks et
Ikävä tuottaa pettymys: olen korkeakoulutettu, hyvin toimeentuleva ja onnellinen kapitalisti.
Alustatalouden luomat uuden sukupolven miljardöörit jenkeissä kyllästyi käyttämään valtaansa vanhaan tapaan kulisseista. Musk eturivissä he astuivat valokeilaan ja ottivat vallan suoraan itselleen. Heidän käsikassaranaan toimii klassinen grandioosi narsisti, jolla on valtava kauna koko vaapaata maailmaa kohtaan eli Donald Trump.
Trumpille Kiinan ja Venäjän hallitsijat ovat roolimalleja ja esikuvia niin johtajuudessa kuin miehisyydessä. Länsimaiset poliitikot ovat heikkoja eivätkä kunnioita (=palvo) Trumpia riittävästi. Länsimaiset poliitikot edustavat Trumpille feminiinisiä arvoja (jotkut heistä kaiken lisäksi ovat naisia) ja feminiiniiset arvot ovat wokea sekä vasemiistolaisuutta joka on siis nainen.
MUTTA Trump puolustaa naisten oikeuksia vainoamalla trans-ihmisiä, huutaa tähän nyt palstan muutama Trumpin palvaaja ja Pietarin rölly.
USAssa on tällä hetkellä useita osavaltioita, joissa lakia on muutettu niin, että jos raskaana olevan naisen hengen pelastamiseksi vaadittu hoitotoimenpide vaarantaa sikiön terveyden sitä ei saa tehdä. Tämä on johtanut siihen, ettei raskaana olevia naisia uskalleta ottaa vastaan poliklinikoille vaan he ovat mm. saaneet hoitaa keskenmenonsa sairaalan parkkiksella ja sitten kuolla.
Trump ei ole mitään hyvää tehnyt Yhdysvalloille eikä muullekkaan maailmalle. Tuhonnut kaiken mitä voi tuhota.
>>Suomessa ei saa sanoa mitään hyvää Trumpista, täällä on vain yksi vasemmistomedian luoma totuus<<
- No kerro SINÄ se 'totuus' Trumpin hyvistä (?) teoista.
Uskallan luvata toisten puolesta, että tutkimme tarkkaan kertomasi ja myös kommentoida perustellen.
Ei siis tarvitse yhtään ujostella Trump-kehujesi kanssa!
[😅]
"Ikävä tuottaa pettymys: olen korkeakoulutettu, hyvin toimeentuleva ja onnellinen kapitalisti."
Ja paskat olet.
Oot korkeintaan palstan "kilttimiehelle" toivon lähde, että jos sä oot lisääntyny voi silläkin olla toivoa.
Meet heittämällä sekopäisimpiin lässyttäjiin täällä. Ainut kirja jonka oot lukenu on persujen vaalimainokset, ja ohessa Muskin X päivityksiä.
Voit olla hyvin toimeentuleva ja kapitalisti, mutta korkeakoulutettu ET ole. 😂
Ehkä on viisasta verrata Trumppia vaikkapa Reaganiin ja pohtia vasta jälkikäteen hyviä ja huonoja puolia? Reaganin suhteen netissä on pilvin pimein tietoja sekä hyvistä että huonoista asioista: https://www.britannica.com/procon/Ronald-Reagan-debate
Lisäksi on varmaan järkevää muistuttaa siitä, että dualistisesti (hyvä tai paha) asioita katsomalla on asioissa aina sekä hyvät että pahat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Ei perustanut vihreää liikettä, sitä vastoin on usein todettu eri medioissa että nassusaksassa oli kaikkein kehittyneimmät eläinsuojelulait. Se on arvostettava asia, ja tavallaan kutenkin näyttäytyy jotenkin hirvittävänä kun tietyn uskontokunnan ihmisiä kohdeltiin tuolloin huonommin kuin eläimeiä silloin tai nyt olisi voinut kohdella.
Kasvissyöjiä on ollut aina. 20-luvun Berliini suorastaan kuhisi erilaisia itämaisia elämänfilosofioita, poliittisia aatteita ja esoteerisiä liikkeitä. Myös suomessa oli jo tuolloin kasvissyöjiä.
Nassesaksa teki muutakin hvyää, mm. rakensi tieverkkoa, lentoasemaverkkoa ja mm. pani alulle VW:n autoteollisuuden. Laajenevan valtion infraa kehitettiin isolla kädellä, ikävä kyllä sotatoimet veivät niin paljon rahaa että maa oli lopulta aika lailla konkurssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko taas lisää lapsia ilman koulutusta, kun is
"Ikävä tuottaa pettymys: olen korkeakoulutettu, hyvin toimeentuleva ja onnellinen kapitalisti."
Kirjoitettuaan lauseen valmiiksi Sergei puristi kätensä nyrkkiin ja puhalsi niihin. Irinan neulomat sormettomat mahdollistivat kirjoittamisen entisen terästehtaan konehalliin rakennetussa kylmässä avokonttorissa, mutta sormet palelivat silti jatkuvasti. Rikkinäisissä ikkunoissa viuhui Pietarin maailiskuinen ja kylmä tuuli. "Parempi tämä silti on kuin olla rintamalla" Sergei huokasi ja avasi seuraavan ketjun AV:lla.
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat olet.
Oot korkeintaan palstan "kilttimiehelle" toivon lähde, että jos sä oot lisääntyny voi silläkin olla toivoa.
Meet heittämällä sekopäisimpiin lässyttäjiin täällä. Ainut kirja jonka oot lukenu on persujen vaalimainokset, ja ohessa Muskin X päivityksiä.
Voit olla hyvin toimeentuleva ja kapitalisti, mutta korkeakoulutettu ET ole. 😂
Kyllä olen, enkä tiedä mitä nämä kilttimiehet sun muut ovat. Edelleen: vain vasemmistolainen siirtää keskustelut pois aiheesta yksilöihin. Olet siis 100 prosentin varmuudella vasemmistolainen. Pidän tätä aivovammana, jota ei voi korjata. Mikäli tällainen yksilöön kohdistuva arvostelu tuottaa sinulle mielihyvää, niin anna palaa. Minun päivääni se ei pilaa tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei saa sanoa mitään hyvää Trumpista, täällä on vain yksi vasemmistomedian luoma totuus
Olet oikeassa. Tutkimusten mukaan vasemmistolaisten (demokraatit) ja oikeistolaisten (republikaanit) aivot myös poikkeavat toisistaan. Tämä on myös syy sille miksi meillä lapset otetaan aivopesulaan varsin nuorena, jotta aivot saadaan muokatuksi vasemmistolaisiksi. Tämä tarkoittaa myös sitä, että on täysin turha edes yrittää puhua järkeä vasemmistolaisille. Media onko tässä keskeinen tekijä myös kasvatuksen lisäksi. Ikävintä on se, että suurin osa naisista on vasemmistolaisia ja he ohjelmoivat lapsia ajattelemaan vasemmistolaisesti.
Lisäksi muihin kommentteihin: tuo jako vasemmistoon ja oikeistoon ei päd
Eikun kaikki mikä ei ole liberaalipunavihreää kaiken halaamista on persua.
Ei taida edelleenkään näin olla. Paljon on muutakin porukkaa jotka näkevät ja tietävät tarpeeksi astuakseen sosialismin utopiaa hapuilevasta harhamaailmasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit opiskellut psykologiaa, tajuaisit, että et voi määritellä matalaa älykkyyttä tai sivistymättömyyttä julkisen kuvan perusteella. Älykkyyskin tuppaa olemaan tilannekohtaista, vaikka Trumpin osalta hän joidenkin lähteiden mukaan olisi ns. MENSA:n tasoilla.
Eli tosiaankin, jokaisen pitäisi suorittaa (ts. tenttiä siten että asia on opittu) edes psykologian perusopinnot läpi vaikka lukiossa, jotta tietäisi edes perusteet psykolgoasta ennen ylläolevan kaltaisten kommenttien kirjoittamista.
Kyllä meistä melkein jokainen oppii lukemaan ihmisiä sen verran että välttyy pahimmilta huijauksilta, jos haluaa.
Kun juttelet tuntemattoman kanssa deittisovelluksessa ja tämä lupaa saman tien sinulle ummet ja lammet, luotatko että niin myös tapahtuu? Vai toteatko että vaikuttaa feikiltä. Jos olet palkkaamassa kotiapulaista tai kesätyöntekijää ja haastattelussa huomaat että hakija valehtelee 20 kertaa minuutissa, päätteletkö tästä että hänet kannattaa palkata? Vai valitsetko ennemmin tyypin joka kertoo itsestään ja tekemisistään rehellisesti. Kun saat puhelun, jossa luvataan sinulle osa juuri kuolleen afrikkalaisen sukulaisen miljoonista, kunhan ensin laitat tuntemattoman tilille kymppitonnin, ilahdutko vai sanotko ei kiitos?
Täysin samalla prosessilla kannattaisi arvioida myös poliitikkoja, mutta jostain syystä osa äänestäjistä ei niin tee.