Putous: kaksimieliset vitsit ja lapset
Putouksen isoin yleisö on lapsiperheet ja ala-asteikäiset ja nuoremmat lapset. Mitä mieltä kaksimielisten vitsien vyörystä? Lapset ei tajuu esinahkasia munajuuston kypsyttelyjä, kovana pysymisiä ja kirkkoherran nuolemisia yms ja itsekin koen väsyneenä läppänä. Eiks oikeesti keksitä mitään muuta? Onko tää hauskaa ja tätä päivää, mitä mieltä?
Kommentit (29)
Putous on alusta asti ollut täynnä kaksimielisyyksiä. Jokainen päättää itse, mitä antaa lasten katsoa.
Eli vanhemmat antavat lastensa katsoa aikuisten ohjelmia ja vaativat sitten, että ne pitäisi muuttaa lapsille sopiviksi?
Toista oli ennen, kun Putouksessa kuultiin Marja Tyrnin siistiä ja sivistynyttä huumoria.
Putous on perheohjelma! Perhe eli lapset myös katsoo, ajankohtana 19.30 Ja lauantai.
Putouksessa on ollut kaksimielisyyksiä alusta asti. Se ei koskaan ole ollut lastenohjelma. Lasten pitäisi olla nukkumassa jo klo. 21 kun Putous tulee.
Putouksessa on ollut myös poliittisesti kantaaottavia sketsejä. Mitä lapset niistä tajuavat?
Muistele omaa lapsuuttasi. Ymmärsit varmaan jo hyvin nuorena kaikenlaisia rivoja vitsejä ainakin jollain tasolla. En sano, että tämä olisi hyvä juttu toki, ja nykyajan moraalin tasosta voidaan olla montaa mieltä, muttei kannata aliarvioida lapsia. Ymmärtävät ja osaavat suhteuttaa asioita paremmin kuin aikuiset yleensä tajuavat.
Vierailija kirjoitti:
miksi vanhemmat vievät lapset katsomaan aikuisten ohjelmaa?
Lapsia kiinnostaa hassuihin asuihin pukeutuvat aikuiset. Varsinkin sellaiset, joilla on erikoinen puku. Esim. munamies oli lasten suosikki.
Äänet ja hokemat huvittaa lapsia vaikka ei sanomasta mitään ymmärtäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei uppoa enää tuo huumori kun on nykyään lapsia talossa. Ei meillä lapsetkaan saa katsoa vaikka olisivat halunneet, kaverit katsoo (eskari ja alakoulu).
Onpas tiukkapipoista meininkiä!
Mutta älypuhelinta varmaan saavat räpeltää mielensä mukaan, siellä ei ole onneksi mitään alatyylistä.
Hohhoijaa. Minä olen nähnyt ja kuullut alaikäisenä kaikenlaista. KOTONA sain tietää Elviksen h.u.u.mehommistakin. Ihan normaali aikuinen minusta kasvoi. Ties mitä kaikenlaista kaksimielistäkin olen saattanut kuulla kotona telkkarista (mene ja tiedä), mutta mitään en muista eikä ole vaikuttanut minuun mitenkään, jos olenkin jotain kuullut. Kyllähän ennen muinoin mainoksissakin oli kaikenlaista härskiä. Ei se hauskaa ole, mutta sellaista se on. Minulle Putouksen tyyliset ohjelmat ovat sellaisia, että voin kerran vuoteen katsoa ajankuluksi vähän sieltä täältä jotain ja naurahtaa hieman. Sitten jatkan elämääni ja unohdan koko homman. Ainiin ja lapsuudenkotini oli hyvin, hyvin kaukana elämänkoulukodista. Meille haluttiin vain kertoa asioista niin kuin ne ovat. Elviksen h.u.u.melertomuksen aikaan olin teini.
Vierailija kirjoitti:
Putouksessa on ollut kaksimielisyyksiä alusta asti. Se ei koskaan ole ollut lastenohjelma. Lasten pitäisi olla nukkumassa jo klo. 21 kun Putous tulee.
Putouksessa on ollut myös poliittisesti kantaaottavia sketsejä. Mitä lapset niistä tajuavat?
Putous loppuu klo 21.
Ehkä ohjelman pitäisi päättää, haluaako se olla kokoperheen hassutteluohjelma vai aikuisten pikkutuhma ja seksisävytteinen ohjelma. Esitysaika määrittää. Itse katsoin viimeksi , kun oli mukana Krista Kosonen ja Hirviniemi, lasten kanssa. Nykyisestä en tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Putous alkaa kyllä 19.30
Lapset katsokoot pikkukakkosta ym. Lapset voi leikkiä leikkejään la iltana.
Putous on aikuisten ohjelma. Ei koko perheen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putous alkaa kyllä 19.30
Meillä laitetaan noihin aikoihin lapset nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli vanhemmat antavat lastensa katsoa aikuisten ohjelmia ja vaativat sitten, että ne pitäisi muuttaa lapsille sopiviksi?
Putousta katsovat lähinnä lapset, joten siinä mielessä on outoa puhua aikuisten ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ohjelman pitäisi päättää, haluaako se olla kokoperheen hassutteluohjelma vai aikuisten pikkutuhma ja seksisävytteinen ohjelma. Esitysaika määrittää. Itse katsoin viimeksi , kun oli mukana Krista Kosonen ja Hirviniemi, lasten kanssa. Nykyisestä en tiedä mitään.
Se oli tasan yhtä kaksimielinen Kososen ja Hirviniemen aikoihin. Lapsesi eivät ilmeisesti kuitenkasn traumatisoituneet?
Tiedoksi myötäloukkaantujille, että lapset ovat vuosikymmeniä hokeneet kaksimielisiä vitsejä, joita ovat vanhemmilta lapsilta kuulleet.
Sehän EI OLE LASTENOHJELMA. Vanhempien asia on päättää, mitä lapsensa tv:stä katsovat.
Mua nauratti kun näin miten katsomossa erästä isää nauratti ne esinahkajutut. Lapsensa olivat vieressä eivätkä tajunneet mitään, mutta miksi vanhemmat vievät lapset katsomaan aikuisten ohjelmaa?