Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette osta lapsillenne kunnon ulkoiluvaatteita?

Vierailija
10.03.2007 |

En voi käsittää, miten jotkut haluavat vielä pitää lapsillaan aataminaikaista yhdistelmää: toppapukua ja kurahaalaria! MIten hiostava ja jäykkä yhdistelmä! Miksi ette panosta vaatteiden laatuun? Itse ainakaan en voi köyhänä ostaa muuta kuin parasta eli joko Reimatecia, Lennea, Travallea..... Tuollainen perus-Lotta ja Lassi tai Lassie -haalari imaisee hetkessä veden sisäänsä ja voi että se haalari on sitten painava ja märkä ja vaikea saada kuivaksi. Ja vaikka se haalari nyt maksaakin uutena paljon niin se on yhtä hyvä ja tehokas vielä seuraavallakin käyttäjällä. Ja maksaahan yhdistelmä toppavaatteet ja kuravaatteetkin! Sääliksi käy lapset jotka joutuvat huhkimaan ulkona tönköt systeemit päällänsä :(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä oli 2v sitten keväällä joku ciraf halpis haalari ja ensinnäkin se meni heti rikki, toisekseen huono käytössä.

Tänä vuonna olin fiksu ja ostin reimatec housut ja reiman 2-osasen puvun pojalle :)

makso mitä makso, otan kaiken irti nyt sitten tästä että mulla on " vaan" yksi lapsi!

heh heh

ei enää halpiksia!

kalliiksi nekin tulee jos menee rikki, pitää ostaa uusi ja kahden halpiksen hinnalla saa jo yhden paremman.

Vierailija
22/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaitiolovelvollinen eli en voi kertoa perheen " tarinaa" . Mutta nyt ei ole kyse alkoholista!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väriltään ;)

Vierailija
24/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen vaitiolovelvollinen eli en voi kertoa perheen " tarinaa" . Mutta nyt ei ole kyse alkoholista!!!!!!!!!

Vierailija
25/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaakin sitten vähän enemmän. Voisi ne rahat turhempaakin käyttää.

Vierailija
26/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta Reiman haalareita kahdesta syystä.

1. Halvemmallakin saa yhtä hyviä.

2. En ikimaailmassa suostu maksamaan yli 100¿ Kiinassa valmistetusta haalarista.

Varaa olisi kyllä, vaikka rikkaita emme olekaan.

Vierailija:

TAAS kerran, ne jotka pitää reimaa tyhmänä, niillä ei ole siihen varaa...

Vierailija
27/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ostanut reimeteciä, kun ne oli musta kamalan rumia... Rahasta ei ole pulaa.

Vierailija
28/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecin haalarin, josta maksaa itsensä kipeäksi, ja nimenomaan sen hyvistä ominaisuuksista kuten kulutuksenkestävyydestä, MIKSI IHMEESSÄ SIIHEN PÄÄLLE PITÄÄ VÄNKÄTÄ VIELÄ KURAHOUSUT! Sanoin tästä asiasta päiväkodissa, että ei meidän lapsille niiden päälle mitään kuriksia tartte laittaa, ne on ostettu sitä varten että niillä mennään eikä meinata. Vastaus oli, että moni vanhempi nimenomaan haluaa että kallista haalaria suojataan...

Kuriksilla voi mielestäni suojata sitten hyvin ne halvemmat haalarit, ja tämä yhdistelmä on ihan loistava vaihtoehto. Reimateciin ei kyllä kannata rahojaan haaskata jos käyttää kurahousuja vielä päällä... haloo..

Vierailija
29/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö ap vie lapsia ulos sade/kurasäällä?

Vierailija
30/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä, myös kaatosateella.

Vierailija:

Kyllä ne Reimatecit ja muutkin tarttee kurahousut päälle kun oikein lätäköissä löträtään..

Vierailija
31/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla lapselle Reiman puku ja hyvä puku se onkin, mutta on auttamattomasti LIIAN KUUMA näille nollakeleille :-/ Et minkäs teen? No sen, että puen lapselle päälle ohuemman halpishaalarin ja laitan päälle kurikset, avot kun homma toimii ihan oolrait! :-p

Vierailija
32/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys ainakin kun ei tartte edes sataa, kunhan on märkää niin kyllä lapsi on puiston jälkeen läpimärkä =(

Mun perus huonoa tuuria varmaan.. Harmi kun ei oo kuittia tallella.

Vierailija
33/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä vielä ollaan TOPPAPUVUISSA eikä missään välikausihaalareissa. Maa on jäässä ja kylmä, ei sinne missään " tuulipuvussa" mennä ulkoilemaan vielä vähään aikaan (vasta sitten kun maa on sulanut!).

Vierailija
34/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä unelmoidaan sellaisesta puvusta, jossa olisi kalastajan " haalareiden" tyylisesti saappaat ja housut integroitu toisiinsa, eli saappaan ja lahkeen välissä ei olisi mitään rakoa! Muuten pysyy 3v kuivana, mutta vaikka on mitkä haalarit tai kurahousut tai molemmatkin, niin aina menee jotain kautta saappaisiin vettä. Siis selvästi saappat " hörppää" lammikossa istuessa vettä, ja kotona saa sitten kaataa saappaasta veden pois...:(

Alkuviikosta oli vielä Gore tex-talvikengät jalassa, eikä ongelmaa ollut (päällä siis ne ja Raiskin talvihaalari, pihalla isoja lammikoita joissa istuskeltiin). Loppuviikosta siirryttiin kumppareihin ja sama haalari(+kurikset perjantaina), mutta polvia&varpaita myöten märkä tyttö! Ja nauttii leikeistä niin ettei sano vaikka kysytään onko märkä...

Vierailija
35/35 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassien puvut olen ostanut lapsille ja ne ovat olleet ihan hyvät. Jos mulla olis varaa, niin en tiedä ostaisinko siltikään kauhean kalliita, kun kerta halvemmallakin saa.

Lapseni ovat hyvin puettuja ja sään mukaaan, ei hävetä tarvitse tai tuntea sen suhteen huonoa omaatuntoa.

Mutta kyllä tälläiset aloitukset silti tuntuvat, vaikka järjellä ajatellen tiedän että lapseni ulkoilevat kunnollisissa vaatteissa.

On vaan kurjaa, kun on näköjään ap kaltaisa jotka katsovat nenänvarttaan pitkin, kun omani ovat kurahousuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä