Miksi ette osta lapsillenne kunnon ulkoiluvaatteita?
En voi käsittää, miten jotkut haluavat vielä pitää lapsillaan aataminaikaista yhdistelmää: toppapukua ja kurahaalaria! MIten hiostava ja jäykkä yhdistelmä! Miksi ette panosta vaatteiden laatuun? Itse ainakaan en voi köyhänä ostaa muuta kuin parasta eli joko Reimatecia, Lennea, Travallea..... Tuollainen perus-Lotta ja Lassi tai Lassie -haalari imaisee hetkessä veden sisäänsä ja voi että se haalari on sitten painava ja märkä ja vaikea saada kuivaksi. Ja vaikka se haalari nyt maksaakin uutena paljon niin se on yhtä hyvä ja tehokas vielä seuraavallakin käyttäjällä. Ja maksaahan yhdistelmä toppavaatteet ja kuravaatteetkin! Sääliksi käy lapset jotka joutuvat huhkimaan ulkona tönköt systeemit päällänsä :(
Kommentit (35)
Olen vaitiolovelvollinen eli en voi kertoa perheen " tarinaa" . Mutta nyt ei ole kyse alkoholista!!!!!!!!!
Vierailija:
Olen vaitiolovelvollinen eli en voi kertoa perheen " tarinaa" . Mutta nyt ei ole kyse alkoholista!!!!!!!!!
maksaakin sitten vähän enemmän. Voisi ne rahat turhempaakin käyttää.
Itse en osta Reiman haalareita kahdesta syystä.
1. Halvemmallakin saa yhtä hyviä.
2. En ikimaailmassa suostu maksamaan yli 100¿ Kiinassa valmistetusta haalarista.
Varaa olisi kyllä, vaikka rikkaita emme olekaan.
Vierailija:
TAAS kerran, ne jotka pitää reimaa tyhmänä, niillä ei ole siihen varaa...
mä en ostanut reimeteciä, kun ne oli musta kamalan rumia... Rahasta ei ole pulaa.
Reimatecin haalarin, josta maksaa itsensä kipeäksi, ja nimenomaan sen hyvistä ominaisuuksista kuten kulutuksenkestävyydestä, MIKSI IHMEESSÄ SIIHEN PÄÄLLE PITÄÄ VÄNKÄTÄ VIELÄ KURAHOUSUT! Sanoin tästä asiasta päiväkodissa, että ei meidän lapsille niiden päälle mitään kuriksia tartte laittaa, ne on ostettu sitä varten että niillä mennään eikä meinata. Vastaus oli, että moni vanhempi nimenomaan haluaa että kallista haalaria suojataan...
Kuriksilla voi mielestäni suojata sitten hyvin ne halvemmat haalarit, ja tämä yhdistelmä on ihan loistava vaihtoehto. Reimateciin ei kyllä kannata rahojaan haaskata jos käyttää kurahousuja vielä päällä... haloo..
Vai eikö ap vie lapsia ulos sade/kurasäällä?
joka päivä, myös kaatosateella.
Vierailija:
Kyllä ne Reimatecit ja muutkin tarttee kurahousut päälle kun oikein lätäköissä löträtään..
On tuolla lapselle Reiman puku ja hyvä puku se onkin, mutta on auttamattomasti LIIAN KUUMA näille nollakeleille :-/ Et minkäs teen? No sen, että puen lapselle päälle ohuemman halpishaalarin ja laitan päälle kurikset, avot kun homma toimii ihan oolrait! :-p
Pettymys ainakin kun ei tartte edes sataa, kunhan on märkää niin kyllä lapsi on puiston jälkeen läpimärkä =(
Mun perus huonoa tuuria varmaan.. Harmi kun ei oo kuittia tallella.
että täällä vielä ollaan TOPPAPUVUISSA eikä missään välikausihaalareissa. Maa on jäässä ja kylmä, ei sinne missään " tuulipuvussa" mennä ulkoilemaan vielä vähään aikaan (vasta sitten kun maa on sulanut!).
Eli täällä unelmoidaan sellaisesta puvusta, jossa olisi kalastajan " haalareiden" tyylisesti saappaat ja housut integroitu toisiinsa, eli saappaan ja lahkeen välissä ei olisi mitään rakoa! Muuten pysyy 3v kuivana, mutta vaikka on mitkä haalarit tai kurahousut tai molemmatkin, niin aina menee jotain kautta saappaisiin vettä. Siis selvästi saappat " hörppää" lammikossa istuessa vettä, ja kotona saa sitten kaataa saappaasta veden pois...:(
Alkuviikosta oli vielä Gore tex-talvikengät jalassa, eikä ongelmaa ollut (päällä siis ne ja Raiskin talvihaalari, pihalla isoja lammikoita joissa istuskeltiin). Loppuviikosta siirryttiin kumppareihin ja sama haalari(+kurikset perjantaina), mutta polvia&varpaita myöten märkä tyttö! Ja nauttii leikeistä niin ettei sano vaikka kysytään onko märkä...
Lassien puvut olen ostanut lapsille ja ne ovat olleet ihan hyvät. Jos mulla olis varaa, niin en tiedä ostaisinko siltikään kauhean kalliita, kun kerta halvemmallakin saa.
Lapseni ovat hyvin puettuja ja sään mukaaan, ei hävetä tarvitse tai tuntea sen suhteen huonoa omaatuntoa.
Mutta kyllä tälläiset aloitukset silti tuntuvat, vaikka järjellä ajatellen tiedän että lapseni ulkoilevat kunnollisissa vaatteissa.
On vaan kurjaa, kun on näköjään ap kaltaisa jotka katsovat nenänvarttaan pitkin, kun omani ovat kurahousuissa.
Vierailija: