Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut lähikaupan myyjään

Vierailija
10.03.2025 |

Kyseinen mies on naimisissa(sormus), daddyvatsainen ja vähän harmaata hiuksissa Jotenkin söppänä, ujo, ja hyväkäytöksinen. Taitaa olla joku osastopäällikkö tai vastaava. En tiedä. Kiva käydä kaupassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toisin päin. Isukkivatsainen keski-ikäinen mies ihastuu kuvankauniiseen parikymppiseen super ihanaan myyjättäreen, jolla on miellyttävä ääni ja viehättävä hymy sekä viekoittelevat hiukset.

Vierailija
2/7 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että haluan ottaa sun sladdin suuhuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä toisin päin. Isukkivatsainen keski-ikäinen mies ihastuu kuvankauniiseen parikymppiseen super ihanaan myyjättäreen, jolla on miellyttävä ääni ja viehättävä hymy sekä viekoittelevat hiukset.

Just kuvailit sen tilanteen mikä mulla on, paitsi mulla ei ole isukkivatsaa, enkä ny ihan vielä keski-ikänen, vaikka aika lähellä jo meneekin. Tosin tämä myyjätär kyllä huomioi minua kaupassa poikkeuksellisen paljon ja välillä tuntuu että voisi olla puolin ja toisin ihastumista ilmassa. No jaa, eipä sitä perheellisenä mitään tuu yritettyä kuitenkaan. Saa sitä kuitenkin fantasioida ja salaa kuolata, kunhan ei liikaa näy.

Vierailija
4/7 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen aina "ihastuin lihakaupan myyjään". Onnea vaan,

Vierailija
5/7 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow taas se tunne: siinä on jotain niin oikeaa 🎶🎵

Vierailija
6/7 |