Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ihan ok mies, jota naiset ei huoli. Mihin maailma on menossa?

Kommentit (849)

Vierailija
201/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti huolivat. Ongelma oli ettei ole naisia.

Nuoret naiset haluavat Helsinkiin 30 neliön yksiöihin 1500 euron vuokralla. Onhan se mukavampi laittaa instaan kuvia #helsinki #kahvilla #ratikka kuin #kainuu #metsässä #omapiha

Joidenkin on mahdoton käsittää, että eri ihmiset pitää eri asioista. Kaikkien makuun ei ole elä #kainuu #korpi#karhu

Olen asunut Lapissa, jossa oli iso oma piha, korpea riitti ja pikkukylässä oli idylliä riittämiin. Sielläkin on omat ongelmansa ja idyllillä on kääntöpuolensa. Toisinaan kaipaan Lappiin, olen siellä syntynyt, mutta suurimman osan elämästäni asunut etelässä  kaupungissa, sitten käytiin muutama vuosi koko perheenä asumassa Lapissa. 

Etelän mieheni, ikänsä kaupungissa asunut, solahti aika hyvin Lapin pikkukylään ja omakotitaloon. Löysi paikkansa töistä ja harrastuksista. Teki lumitöitä, paljon! Lämmitti puilla takkaa ja saunaa, sai autot liikkeelle ja pysymään liikkeellä vaikka pakkasta olisi ollut -40. Hiihti ja retkeili. 

Työkuviot toivat meidät sitten takaisin etelään. Helsinki on kiva ja mikäs on ratikalla ajellessa ja kahvilassa on kiva käydä vapailla silloin tällöin. Helsingissä on luontoakin mukavasti, asuinalueellamme pääsee metsäpoluille ja veden äärelle ihan vain laittamalla lenkkikengät jalkaan ja pyöräilyreittejä on loputtomasti. 

Lapset ovat viihtyneet hyvin niin Lapissa kuin nyt Helsingissä. Molemmissa paikoissa on löytynyt kavereita ja urheilullisille nuorille on aina harrastuksia. Lapissa lasketeltiin ja kesällä pelattiin futista, täällä pelataan futista ja talvella futsalia. 

Jos jää kiinni yhteen ajatukseen ja yhteen paikkaan, jää ehkä kiinni koko elämässään. Kotoa ei ketään tulla hakemaan, eikä kukaan ole pelkästään nainen tai mies, eikä kukaan ole hyödyke, kuin jokin moottorisaha, joka jokaisella Kainuun isännällä pitäisi olla. 

Vierailija
202/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä alkaa 35 vuodesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nuorten naisten ja miesten välinen epätasapaino" = haastattelussa lähes nelikymppinen mies...

Jotakin vikaa siinä täytyy olla.

Sinkkunaisen taso nousee yhdellä kampaamokäynnillä mutta 40v. sinkkumiehen tason nosto vaatisi uudelleen syntymän jotta voisi valita ammatin, naaman ja pituuden toisin.

Uuteen ammattiin voi opiskella. Ei ihmiset synny tietyn ammatin edustajina

Vierailija
204/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä jutut kirjoitetaan aina niin kuin naiset olisivat se ongelma ja naisten vastuulla olisi ratkoa Teemujen yksinäisyys. Tässäkin jutussa Teemu elää ihan itse omien valintojensa seurausta, hänelle naisettomuus on ongelma, mutta naisille Teemuttomuus ei ole ongelma lainkaan. Miksi Teemu ei itse ala ratkoa omaa ongelmaansa, vaan odottaa sitä muilta? Miksi naisten pitäisi sopeutua Teemun elämään mutta Teemun ei naisten elämään, kerran Teemu on se joka sitä parisuhdetta kaipaa?

Jos se metsän keskellä kuolevassa maakunnassa eläminen on tärkeämpää kuin parisuhde niin se on ok, mutta sitten on turha vinkua kun ongelma on 100% itseaiheutettu.

Vierailija
205/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Hyvin harva haluaa olla kenellekkään elämän joku puuttuva palapelin pala, jossa muut osaset on jo aseteltu paikoilleen. Pariin tällaiseen sankariin törmännyt ja treffeillä oli lähteä järki kun mies sovitteli minua valmiiksi rakennetun elämänsä keskelle. Oli jo talot rakennettu ja työt mietitty. Kaikki omaisuus miehen. Yes but no but no. 

Tämä. Itselläni oli alkuun lupaavan oloinen suhde maaseudun miehen kanssa. Mutta hyvin pian kävi ilmi, että mies todella oli suunnitellut jo kaiken emäntää varten valmiiksi, eikä vaikuttanut lopulta olevan väliä kuka se nainen on. Minun persoonallani, toiveillani ja kiinnostuksillani ei ollut merkitystä, ne olisivat entistä elämää. 

Vierailija
206/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikä alkaa 35 vuodesta. 

Miehillä. Naisilla vasta neljänkympin jälkeen.

Vierailija
207/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ok mies? En jaksa nyt katsoa tuota linkkiä ollenkaan.

Moni luulee olevansa ok mutta ajatusmaailma jo saattaa olla rajoittava tekijä.

Totta. Moni ihan ok mies on naisten ajatusmaailmassa limanuljaska.

Kaikki miehet ovat sikoja.

t: feministi

Tästä muuten voisi vetää erään, varsin loogisen päätelmän. Jos asenne on "kaikki miehet ovat sikoja" niin onko mikään ihme, että saa vain sikamaista käytöstä ja kohtelua?

Katso siis peiliin. Siellä se ongelman aiheuttaja on.

Ensiksi, tuo kaikki miehet on sikoja on varmasti miehen provo.

Mutta ihan lähtökohtaisesti suomalaiset miehet eivät sanottavasti houkuttele. Tila

Ex-vaimoni erotessamme vittuili minulle kun en edes ryypännyt enkä käynyt baareissa.  Sanomattakin selvää etten halua olla enää naisten kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
208/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset haluavat Helsinkiin 30 neliön yksiöihin 1500 euron vuokralla. Onhan se mukavampi laittaa instaan kuvia #helsinki #kahvilla #ratikka kuin #kainuu #metsässä #omapiha

Voin vastata vilpittömästi että näin asia omalla kohdallani on. Mutta minä olenkin diiva, eikä minua rapakorpeen saisi asumaan. Sitä on yritetty ja sitten valitettu kun olen diiva enkä reippaileva retki-Leena. Halutaan nätti chihuahua sohvalle, ja sitten marmatetaan kun siitä ei ole hirvimetsälle.

Totta. Tulee irvailua, että miksi pitää aina olla tunkemassa rasvoja ja meikkiä naamaan. No miksi sitten iskit sen laittautuneen naisen! Lisäksi esimerkiksi kunnolliset peseytymismahdollisuudet miehen kotona voivat aivan liikaa pyydetty.

Vierailija
209/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Hyvin harva haluaa olla kenellekkään elämän joku puuttuva palapelin pala, jossa muut osaset on jo aseteltu paikoilleen. Pariin tällaiseen sankariin törmännyt ja treffeillä oli lähteä järki kun mies sovitteli minua valmiiksi rakennetun elämänsä keskelle. Oli jo talot rakennettu ja työt mietitty. Kaikki omaisuus miehen. Yes but no but no. 

Tämä. Itselläni oli alkuun lupaavan oloinen suhde maaseudun miehen kanssa. Mutta hyvin pian kävi ilmi, että mies todella oli suunnitellut jo kaiken emäntää varten valmiiksi, eikä vaikuttanut lopulta olevan väliä kuka se nainen on. Minun persoonallani, toiveillani ja kiinnostuksillani ei ollut merkitystä, ne olisivat entistä elämää. 

Sepä se, kun kukaan täysjärkinen koulutettu nainen ei halua muuttaa landelle miehen lapsuudenkotiin, jossa anoppi asuu naapurissa. 

Vierailija
210/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan ihmisten tapaaminen ja parisuhteiden muodustuminen ylivoimaisen vaikeaa nykyaikana.

Varmasti aiheuttaa pahoinvointia ja ahdistusta, kuitenkin kun se on biologinen tarvi ihmisessä mutta nykyaikana saa vaan vittuilua ja huutoa.

Tarjoilen vittuilua ja huutoa takaisin. Naiset saavat mitä ansaitsevat, eivät mitä haluavat.

Minkäköhän takia nämä keskustelut menee toisen sukupuolen haukkumiseksi? Enkä tarkoita vain tätä kommenttia. Tämäkin keskustelualoitus on täynnä asiatonta kielenkäyttöä ja toisen sukupuolen leimaamista, sekä naisilta että miehiltä. Koko keskustelussa on vain muutamia täysin asiallisia kommentteja. Sekä miehet että naiset ovat tavallisia ihmisiä, molemmissa sukupuolissa on ns. hyviä ja huonompia yksilöitä. Miksi koko toista sukupuolta pitää haukkua? Pariutumisen kannalta katkeroituminen toista sukupuolta kohtaan aiheuttaa vain haittaa sekä yksilölle, jota sitä tekee, että yhteisölle kokonaisuudessaan. 

Vierailija
211/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan ihmisten tapaaminen ja parisuhteiden muodustuminen ylivoimaisen vaikeaa nykyaikana.

Varmasti aiheuttaa pahoinvointia ja ahdistusta, kuitenkin kun se on biologinen tarvi ihmisessä mutta nykyaikana saa vaan vittuilua ja huutoa.

Mitään muuta saakaan, kuin vittuilua, jos yrittää edes jutella jollekin.

Onko pllun vinkuminen sitä biologista tarvetta. Se tarve tukahdutetaan ajan kuluessa.

Vierailija
212/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nuorten naisten ja miesten välinen epätasapaino" = haastattelussa lähes nelikymppinen mies...

Jotakin vikaa siinä täytyy olla.

Sinkkunaisen taso nousee yhdellä kampaamokäynnillä mutta 40v. sinkkumiehen tason nosto vaatisi uudelleen syntymän jotta voisi valita ammatin, naaman ja pituuden toisin.

Kyllä se sinkkumieskin tasoaan parturikäynnillä nostaa, vähän lähtötilanteesta toki riippuen.

Vierailija
213/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi paikkakunta, niin sitä vaikeampaahan on pariutua. Isollakin paikkakunnalla ihmisten kohtaaminen tietyllä tavalla vaikeaa, niin entä jos 50 tai 150 km säteellä ei ole kuin kourallinen oman ikäisiä sinkkuja?

Vierailija
214/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata vilpittömästi että näin asia omalla kohdallani on. Mutta minä olenkin diiva, eikä minua rapakorpeen saisi asumaan. Sitä on yritetty ja sitten valitettu kun olen diiva enkä reippaileva retki-Leena. Halutaan nätti chihuahua sohvalle, ja sitten marmatetaan kun siitä ei ole hirvimetsälle.

Minä taas olen sellainen vähän "äijämäinen" nainen. Urheilen, tykkään ruumiillisesta työstä, vaihdan itse autooni renkaat ja meisseli pysyy muutenkin kädessä. Viihdyn luonnossa. Tykkään työstäni ja haluan käydä töissä. Olen kiinnostunut tekniikasta ja taloudesta. 

Arvaa kaksi kertaa, tykkääkö miehet tästäkään? :D

Vierailija
215/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen sellainen vähän "äijämäinen" nainen. Urheilen, tykkään ruumiillisesta työstä, vaihdan itse autooni renkaat ja meisseli pysyy muutenkin kädessä. Viihdyn luonnossa. Tykkään työstäni ja ha

Ei, koska mies tuntee itsensä tarpeettomaksi.

Vierailija
216/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paremman puutteessa pitäisi jonkun ihan ok kanssa ryhtyä suhteeseen? Ihan ok viittaa mielestäni sellaiseen joka ei ole mikään ykkösvalinta, mutta käy jos muuta ei ole. 

Usko tai älä, mutta vanhemman väestön kekuudessa elää kuvitelma, että naiset ottavat miehiä riesoikseen velvollisuudesta. Jopa väkivaltaan suhtaudutaan niin, että se pitää naisen ottaa vastaan, jotta mies ei hakkaa lasta, jne. Että jos se ei hakkaa minua niin sitten se hakkaa jotakuta muuta.

Tämä on tietysti aivan sekopäinen ja sairas ajattelutapa. Mutta tällaisia naisia todella löytyy. 

Tosin jännien muusikoiden ja muiden taiteilijoiden heiloja yleensä. Juu ja kansanedustajien on myös sallitu vähän muksia muijiaan että pysyvät lojaaleina.

Vierailija
217/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee pois sieltä peräkyliltä niin alkaa naisia löytymään. Kukaan fiksu ei halua tuollaisiin paikkoihin asumaan. 

Juuri näin. Talo myyntiin ja sillä rahalla 60-luvun alkuperäiskuntoinen yksiö ranskalaisella parvekkeella Kontulasta. Hyvä kauppa...

On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin peräkorpi ja Helsinki. 

Vierailija
218/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen sellainen vähän "äijämäinen" nainen. Urheilen, tykkään ruumiillisesta työstä, vaihdan itse autooni renkaat ja meisseli pysyy muutenkin kädessä. Vi

Mies haluaa tuntea itsensä tarpeelliseksi mutta vain niissä asioissa missä itse haluaa eli autonkorjaamisessa mutta ei keittiötöissä. 

Vierailija
219/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylellä melkein heti tämä Teemun jutun perässä toinen juttu, jonka mukaan Kainuun Paltamossa mies murhannut entisen kumppaninsa eron vuoksi. Joo eipä paljon houkuta. Tuonne kun erehtyy jonkun kanssa yhteen niin poistua ei voi tai tulee puukosta.

Missään muualla mies ei koskaan murhaa kumppaniaan tai ex:säänsä?

On toki, vaikka missä. Sen takia onkin syytä olla hyvin tarkkana, ettei muuta mihinkään Kainuun perämetsiin tai vastaaviin, jossa on täysin riippuvainen miehestä. Helpompi lähteä ennen kuin käy vaaralliseksi, kun ei ole munat samassa korissa.

Ja kuinka moni tämänkin keskustelun "naisista" on joutunut murhatuksi? Kun kerran on niin helvetin yleistä.

Vierailija
220/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on aina automaattisesti naisen vika? On varmasti kovaa olla incel, mutta ei naisilla oo mitään velvollisuutta ottaa kumppania. Ei me olla mitään velkaa miehille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi