Kysy mitä vaan N20 vastaa
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi niistä iänikuisista "Naisille ei kelpaa tavallinen, kiltti mies" -keskusteluista?
Ihan turhaa, tätä jauhavien miesten kannattaisi poistaa TikTok ja mennä ulos oikeaan maailmaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö oikein kunolla repiä kaksin käsin persereikääsi auki ja tarjoilla sen miehelle nuoltavaksi?
En, hyi. Laita sinä Pekka 63v se puhelin pois ja mene nauttimaan raukan vaimosi seurasta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko setämiestä 55v?
En, olen edelleenkin lesbo. Pitäisikö sinun Jari-Petteri mennä leikkimään lastesi kanssa sen sijaan, että pervoilet tällä palstalla? -ap
Suhtaudutko miehiin varautuneesti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi esiinnyt naisena, Veeti 21v?
Ap = Jorma58
Uskotko, että sinulle on töitä koko työurasi ajalle?
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudutko miehiin varautuneesti?
Valitettavasti kyllä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi esiinnyt naisena, Veeti 21v?
Ap = Jorma58
Onko se nyt niin uskomatonta, että nainen voisi laittaa tylsistyneisyyttään palstalle jotain tällaista? -ap
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että sinulle on töitä koko työurasi ajalle?
Toivon, mutta en usko. -ap
IIK, lopettakaa se pervojen kysymysten kysyminen, senkin iljettävät setämiehet! >_<
ap uwu
Samat urpot ne täällä kysyy epäasiallisia kysymyksiä.
Syötkö kasviksia/hedelmiä/marjoja 500 g joka päivä? Minä sain tänään syötyä, kun söin rasiallisen kirsikkatomaatteja, ja pari pilttipussia. 😁
Oletko jo sisäistänyt sen, että pyöreävatsainen keski-ikäinen mies on sinulle kaikkein paras kumppanivaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo sisäistänyt sen, että pyöreävatsainen keski-ikäinen mies on sinulle kaikkein paras kumppanivaihtoehto?
😡🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
Onko peppuneitsyys tallella?
Niljakas! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Onko kuukautisesi kivuliaat?
Joskus, viimeisen vuoden aikana on ollut normaalia hirveät krampit ja jopa kolmeen kertaan oksentaminen tunnissa ensimmäisenä päivänä. Viime kerralla ei kuitenkaan sattunut yhtään. -ap
Ei periaatteessa ole mitään tiettyä tyyppiä että pitäisi olla justiinsa tällainen ja muu ei kelpaa, mutta pitkät, hieman pelottavat naiset joilla on kivat kädet saavat polveni tutisemaan. Olen aikalailla femme4femme. -ap