Varsi-imuri suosituksia!
Suositelkaa varsi-imuria, mieluusti alle 200 eur!
Jos sanotaan toiminta-aika 45 min ja lataus 5 h, niin tuotahan saa ladata pari kertaa viikossa? Imuroin joka päivä, kun kulkeutuu hiekkaa aina huusholliin vaikka kuinka jättää kengät eteiseen 🙂
Kommentit (46)
Tumma tukka, ruskeat silmät, hiljainen, halpa ylläpitää.
Einhell 18v syklonimuri. Saa bauhauhauhauhauhaussista.
Naisten korkeushypyssä näkee hyvävartisia imureita.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi suositella. Kaikki varsi-imurit on perseestä.
Tämä!
Mulla on Dysonin kallis varsi-imuri ja tykkään siitä kyllä paljon. On parempi imurointiasento sen kanssa kuin tavallisessa imurissa. En tiedä miksi mun selkä tulee todella kipeäksi jos imuroin tavallisella imurilla.
Tuossa Dysonissa on erilaisia hyviä suulakkeita. Kissataloudessa on kätevä se suulake millä saa hyvin karvat pois sohvasta ja nojatuolista. Säiliö on kätevä tyhjätä roskikseen. Imuri on helppo ottaa kaapista jos pitää jotakin äkkiä imuroida. Akku kestää melkein kokonaan n.100 neliöisen alakerran imurointiin. Latauksessa ei todellakaan mene tuntikaupalla aikaa.
Tosi hyvältä näyttää Suomen tulevaisuus tätä ketjua lukiessa
Sellainen, joka käyttää työkaluvalmistajien akkuja (Makita, Ryobi jne.)
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
En ota hintaan kantaa, ja Dysonia voin suositella.
Imuri-koira (snautseri) on hyvä hankinta. Kuonon suulake siivoaa kätevästi ruoanmurut sekä tomut nurkista, suorittaa samalla myös kosteapyyhinmän. Ei ehkä korvaa varsi-imuria, mutta rikkaimuriksi mainio varsinkin keittiössä. Lattialle tipahtanut leikkele katoaa salamannopeasti ja voileivästäkään ei jää lattiaan rasvajälkiä. :)
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Hiphopin juuret löytyvät Jamaikalta.
Ota syvään henkeä ja laske kymmeneen.
Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla
Ostanut aina n. max 100€ imurin ja käyttänyt sitä yli 5 vuotta... mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Imuri-koira (snautseri) on hyvä hankinta. Kuonon suulake siivoaa kätevästi ruoanmurut sekä tomut nurkista, suorittaa samalla myös kosteapyyhinmän. Ei ehkä korvaa varsi-imuria, mutta rikkaimuriksi mainio varsinkin keittiössä. Lattialle tipahtanut leikkele katoaa salamannopeasti ja voileivästäkään ei jää lattiaan rasvajälkiä. :)
Tuokin imuri vaatisi kahden päivän ohjatun kurssin käyttämiseen.
En minäkään.