Oikeastiko JYSK myymäläpäällikön palkkaus vain 1.694 e /kk ??
Täysien kokemuslisienkin kanssa vain vähän reilu 2300e/kk.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko bruttopalkkaa, ilman veroja?
Kyllä, ei koskaan puhuta netosta. ap
En nyt sano että työ on kaikista vaativinta, mutta sen mitä olen kuullut (ja kokenut), niin pitää olla munaa tehdä (lisä)myyntiä vaikka väkisin. Vähän sellaista puhelinmyyntiasennetta.
joo ja ihmetellään miten on vaikeaa löytää hyvää työvoimaa. Hyvä työntekijä ei alistu riistettäväksi tolla tavalla.
Provikoita ja bonuksiahan nämä sit saa.
Onko tuo joku palkan perusosa, johon tulee tuloksen mukainen proviisio myynnistä päälle?
Vierailija kirjoitti:
joo ja ihmetellään miten on vaikeaa löytää hyvää työvoimaa. Hyvä työntekijä ei alistu riistettäväksi tolla tavalla.
Hyvä myyjä kyllä tekee myyntiä ja tienaa paljon. Luonnostaan hyviä myyjiä vaan sattuu olemaan aika vähän. Ei ne tonne mitään keskinkertaisia sohvien välissä piileskelijöitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Provikoita ja bonuksiahan nämä sit saa.
Ei saa, ilta- ja vloppulisät korkeintaan.
Ei tee koko päivää, ei voi saada koko päivän palkkaa
Vierailija kirjoitti:
En nyt sano että työ on kaikista vaativinta, mutta sen mitä olen kuullut (ja kokenut), niin pitää olla munaa tehdä (lisä)myyntiä vaikka väkisin. Vähän sellaista puhelinmyyntiasennetta.
Mulle kukaan ei ole onnistunut väkisin myymään 😂😂
Bulkkitavaraa myymässä. Miksi pitäisi olla korkeampi? Hiljaista on ollut, kun olen käynyt. Monet tilaa netistä suoraan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttavaa tuo asiakkaan kannalta. Tyrkyttäjältä en osta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä myyjä kyllä tekee myyntiä ja tienaa paljon. Luonnostaan hyviä myyjiä vaan sattuu olemaan aika vähän. Ei ne tonne mitään keskinkertaisia sohvien välissä piileskelijöitä halua.
Sellaisia on olleet ne myyjät kyllä niissä myymälöistä joissa olen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden, myyjien siis, tehtävänä on aina tarjota lisäpalveluita yms. ostojen yhteyteen, kuten myös Gigantti, Power, Verkkokauppa jne.
Joku kesähessun palkka? Tuolla rahalla en edes makaisi jyskin patjalla myymälässä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kesähessun palkka? Tuolla rahalla en edes makaisi jyskin patjalla myymälässä.
https://tyopaikat.jysk.fi/avoimet-tyopaikat/apulaismyymalapaallikko-375…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden, myyjien siis, tehtävänä on aina tarjota lisäpalveluita yms. ostojen yhteyteen, kuten myös Gigantti, Power, Verkkokauppa jne.
Ei koske minua.
Siis tarkoitatko bruttopalkkaa, ilman veroja?