Mummo tässä hei. Olen nyt tarkkaillut koko viikonlopun prisman asiakasliikenteen solmukohtia ja lähdenkin tästä jumittamaan niihin
Ja pää oven väliin tottakai. Löysin myös sentin kolikoita joilla aion maksaa loton!
Kommentit (58)
Ota iso kasa veikkaustositteita ja tarkastuta niistä jokainen. Älä kuitenkaan anna niitä kerralla vaan kaiva jokainen erikseen laukun phjalta, lompakosta ja taskusta.
Älä vaan yhdistä mitään etukorttia pankkikorttiisi. Aina pitää olla höylättävät kortit erikseen, koska niiden kanssa on kiva puljata kassalla. Kaiva kortit esiin vasta sitten, kun kassa on skannannut kaikki tuotteet, ja yritä vetää kortti mahdollisimman hitaasti ja varovasti lukijan läpi, ettei kone vaan missään nimessä lue korttiasi liian äkkiä. Aina pitää saada yrittää vähintäänkin kolme kertaa, ja pari kertaa kortti väärin päin, tämä on ehdoton minimi. Lopulta se kassanhoitaja nöyrtyy, tempaisee kortin kädestäsi ja reippaalla liikkeellä lukee korttisi ensi yrityksellä.
Jään ahtaille ruokakäytäville poikkiteloin kumarassa tutkimaan tuotteiden hintoja. Oikein hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuole pois saatanan turhake.
Vähän huumorintajua peliin kiitos. Lienet se sama joka huutelee täällä kaikille että tapa ittes ja persut uuniin ja muuta yhtä kehittävää?
Joku vaivautuu vanhusvihaansa purkamaan tänne! Täytyy olla elämänsisältö vähissä. Sääliksi käy, mutta onhan tämä talvi pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huumorintajua peliin kiitos. Lienet se sama joka huutelee täällä kaikille että tapa ittes ja persut uuniin ja muuta yhtä kehittävää?
No nyt ei ollut minä. On joku muu. Mä olen sanonut tapa ittes tänään. Noita muita en koskaan.
Jännittävää, että mummo on lihava ja uliseva palstamies. 🤔
Täältä sain kyllä tosi hyviä vinkkejä keski-ikäisten resilienssin testaamiseen 👵
Hypistelin ja puristelin kaikki kaupan pullapitkot ja otin sen ensimmäisen johon olin koskenut. Ei pidä hätäillä.
Muista jäädä laskemaan kukkarosi sisältöä maksupäätteen eteen, jotta saat tehokkaasti tukittua myös takanasi tulevien etenemisen kassajonossa.
Toivon lisää mummoja opettamaan 'kiireisille' vähän kärsivällisyyttä. Mihin niillä on aina niin kiire?
En minä noita vanhuksilta ihmettele. Kaikkihan me ikäännytään, ja sitten asiat eivät suju yhtä nopeasti. Se ärsytti aikoinaan asiakaspalvelussa, että jonossa joillakin nuoremmilla oli olevinaan hirveä kiire, mutta se loppui heti, kun tuli oma vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Toivon lisää mummoja opettamaan 'kiireisille' vähän kärsivällisyyttä. Mihin niillä on aina niin kiire?
No someen tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut uuniin!
Mummo hei! Muista hypistellä ja nuuhkia hevi-osastolla kaikki pakkaamattomat tuoretuotteet. Voit myös jumittaa mahdollisimman pitkäksi aikaa sovituskoppiin. Ja lopuksi vielä kannattaa jutustella pitkään ja hartaasti kassahenkilölle.
Muista tyrkyttää plussakorttia Prismassa ja s-etukorttia Cittarissa. Se on myös joka kerta yllättävää, mihin maksukortti laitetaan ja mihin näpytellään mitäkin tunnuslukuja.