Miten meikkitahrat pois takin kauluksesta - parhaat vinkit kehiin
Mustassa takissa näkyy ikävästi meikkivoidejäämät, ja niiden välttäminen on aika mahdotonta. Oon yrittänyt pyyhkiä alkoholilla ja sappisaippualla, mutta ei tehoa. En viitsisi pestä takkia koko ajan.
Kommentit (24)
Meikinppistoaineella? Vanulappuun misellivettä ja sillä?
Tahranpoistoaineella lähtee. Joku s-ryhmän halpis-tahranpoistoaine tepsi, kun putsasin tyttären takin kaulusta.
Kokeile misellivettä, kastele vanulappu siinä ja pyyhi.
Meikki lähtee meikinpoistoaineella.
Vierailija kirjoitti:
Fairyllä
Tuo poistaa grillireissun jälkeiset sinappi- ja ketsuppitahratkin hyvin. Fairy kuivalle vaatteelle, vähän hieroskelua jotta aine imeytyy kuituun hyvin, takki koneeseen, normaalit pesuaineet ja kone päälle. Siinäpä se.
En ole koskaan ymmärtänyt miten joku laittaa naamaansa niin paksun kerroksen meikkivoidetta, että saa sen tarttumaan kauluksiin.
Sitä en tiedä miten tahrat saa pois. Mutta käyttäkää huivia takin kanssa. Huivi on helppo pestä, tai halvempi vaihtaa tarvittaessa uuteen.
Painele meikinpoistoaineella kostutetulla vanulapulla tahraista kohtaa, älä hiero vaan painele aine kankaalle ja sen jälkeen puhtaalla talouspaperilla painele neste pois. Tahran hinkkaaminen saa sen vaan tiukemmin kankaan kuituihin kiinni.
No voi herranen aika, onko pakko meikata jos on iso ongelma
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten joku laittaa naamaansa niin paksun kerroksen meikkivoidetta, että saa sen tarttumaan kauluksiin.
Ja vielä kasvojen reuna-alueille. Laita vähemmän meikkivoidetta ja aloita sen levittäminen kasvojen keskiosasta, johon yleensä tarvitaan enemmän peittoa.
Sappisaippualla, sillä lähtee kaikki, vieläpä myrkyttömästi.
Pala edullisin ja kestää vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Sappisaippualla, sillä lähtee kaikki, vieläpä myrkyttömästi.
Pala edullisin ja kestää vuosia.
Näköjään lähtee myös lukutaito..
"Oon yrittänyt pyyhkiä alkoholilla ja sappisaippualla, mutta ei tehoa"
Osta takki irtokauluksella, helppo pestä pelkkää kaulusta. Toinen vaihtoehto on huivi tai huppupäähine, niin että meikki ei tule kosketuksiin kauluksen kanssa.
Meikinpuhdistusliinoilla (esim miselli) itse poistan.
Lopeta meikkivoiteen käyttö. Turhaa läträämistä. Et ole sen yhtään sen kauniimpi.
Fairyllä