En ikinä ole tajunnut tehdä numeroa kiinteistä takareisistäni
Olen saanut kuulla niistä paljon kehua. Olen aina vain ajatellut, että minulla on jalat. En ole sen enempää tajunnut ajatella, että ne ovat poikkeuksellisen kiinteät pelkän arkiliikunnan (eli hyötyöliikunnan) ja ruokavalion ansiosta. Lapsena jo ollut vahvat jalat. Ei mitkään luisevat tikut.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain IG-tili pystyyn ja sinne kuvia takareisistä.
xdd
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan of ja lyödä reidet rahoiksi
Noihan löytyy jokaiselta normaalipainoiselta joka ei ole vuodepotilas tai täysi sohvaperuna
Tähän on tultu kun niin paljon on läskejä
Beiiib, noi sun takareidet, AAAAAAAAH MÄ TUUN!
Ööö... Oon mäkin lenkkeillyt ja treenannut päälle 20 vuotta ja reisissä voimaa kun pienessä kylässä mutta enpä mäkään ole tajunnut että niitä jotenkin pitäisi esitellä?
Tää palsta on outo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu kun niin paljon on läskejä
Kerroinko jossain että milloin niitä on ihasteltu ekaa kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta varo, ettei mene reisille.
Ei tämä ole mikään viime vuosien ilmiö. Ollessani teini sain ekan kerran kuulla, että minulla on kiinteät reidet. En ollut ikinä ajatellut mitään erityistä niistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään viime vuosien ilmiö. Ollessani teini sain ekan kerran kuulla, että minulla on kiinteät reidet. En ollut ikinä ajatellut mitään erityistä niistä. Ap
Ajattelit kuitenkin kirjoittaa tänne asiasta
Päätit nyt sitten aloittaa. Mikä muuttui?
Jos jalkasi ovat aika lyhyet ja paksut niin ei niitä enää silleen katsota, näin se vaan menee. Pitää olla sutjakat, pitkähköt koivet ja päälle tiukat reidet ja hyvänmalliset. Ei pökkelöt.
Vierailija kirjoitti:
Paljos ikää nyt?
Mäkin olen saanut kommentteja mun reisistä :D Niitä on sanottu täydellisiksi ja ihoa ihanan kiinteäksi. Ilmeisesti monella naisella on selluliittia ja pehmeyttä takareisissä, itse olen luontaisesti vähärasvainen.
On munkin jalkoja paljon kehuttu, mulla on paksut ja lyhyehköt jalat, sirot jalkaterät ja oon lyhyehkö. Voimaa ja muotoa löytyy. Silti moni mies on kehunut 🙂
(Moni mies haukkunut ns luikkujalkoja, että eivät ole nätit. Itsekin samaa mieltä ettei ole nätit)
Vierailija kirjoitti:
On munkin jalkoja paljon kehuttu, mulla on paksut ja lyhyehköt jalat, sirot jalkaterät ja oon lyhyehkö. Voimaa ja muotoa löytyy. Silti moni mies on kehunut 🙂
(Moni mies haukkunut ns luikkujalkoja, että eivät ole nätit. Itsekin samaa mieltä ettei ole nätit)
On se kumma kun joidenkin on mahdoton kehua ilman, että samalla haukkuu jotain toista. Ja usein vielä niin, että "miehet on sanoneet", ikäänkuin heidän arvionsa olisi jotenkin tärkeämpi. Voi luoja mitä hölmöyttä.
Pelkästään takareidet eivät ole yksin minkään arvoiset. Mutta, harva kaunotar ymmärtää kauneutensa arvon/merkityksen ajallaan, se tulee ilmi heille vasta sitten kun on jo myöhäistä. Silloin on paljasteltava kun on mitä paljastella, se tarjoaa väkevän herkkuhormonikoktailin niin paljastelijalle kuin ihailijoilleenkin.