Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaukseni lahna-keskusteluun, joka poistui

Vierailija
09.03.2025 |

Omalta osaltani voin kertoa olleeni sellainen kuollut lahna. Sain jopa palautetta siitä eräältä urholta. Totesin siihen, että esittääkö pitäs?? Eli ko. Hra 47 ei ollut ihan niin hyvä kuin kuvitteli olevansa. 

No joo, haukkumiset sikseen. Ihan oikeasti voisin antaa vaikka millasta neg palautetta aika usealle miehelle. Parasta se ksiä on ollut yhden illan juttujen kanssa, koska pystyin heittäytymään sillä mentaliteetilla, että tätä ihmistä en tapaa enää ikinä, joten on ihan sama, mitä hän minusta ajattelee. Nykyisen miehen kanssa on vaniljaesanssisek siä, mutta ah, niin hyvää sellaista! Eli mua ei yksinkertaisesti kiinnosta mitkään erikoisuudet (esim. anneli on mielestäni sellaista, mutta kukin tavallaan). Oraalia meillä ei enää ole ja käsihoitoa edes esileikkinä hyvin harvoin. Kaikesta tästä perinteisen lämmittelyn puuttumisesta mulla ei ole mitään vaikeuksia tulla. Saan joka kerta ainakin 3 O:ta. Syy: hyväksyn itseni ja haluan nauttia ja tuottaa nautintoa. 

Olin nuori 80-luvulla. Silloin jopa toiset tytöt h uorittelivat toisiaan. Muistan parikin tapausta, jossa tyttö oli karsee h uora, kun panes keli jonkun pojan kanssa. Yllätys yllätys, kukaan ei edes tiennyt näiden poikien nimiä. Samoin nämä samaiset tytöt pilkkasivat niitä tyttöjä, jotka lopettivat seurustelin, koska eivät tunteneet olevansa valmiita vakavampaan (lue: sk siin).

Eli kasvoin kaksinaismoralistisessa ympäristössä, jossa KAIKKI tuomitsivat aktiiviset tytöt, mutta silti olis pitänyt ymmärtää antaa/pihdata. Kaikki pojat silmät kiiltäen katseli Samantha Foxia, mutta auta armias jos joku isopovinen tyttö esitteli varustuksiaan. Automaattisesti oli h uora. 

Eikä sillon puhuttu kehorauhasta ja oikeudesta koskemattomuuteen. Opettajat eivät puuttuneet kopelointiin vaan totesivat, että semmosta se on. 

Voitte itse entiset pojat, nykyiset miehet ja isät vähän miettiä sitä, mikä on sinun oma osuutesi siinä, että tytöistä ja tyttäristänne kasvaa epävarmoja naisia, jotka makaavat kuin lahnat. Menneisyyttä ei voi muuttaa, mutta siitä voi oppia ha pohjustaa muille parempaa tulevaisuutta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla