Miksi miehet ovat niin järkyttävän sitoutumiskammosia?
Ei ne halu seurustella, ei oo tunteita, ei olla valmiita lapseen. Järkyttävän hankalaksi menee. Näitä tilanteita on pilvin pimein.
Kommentit (28)
Rakkaudesta se hevonenkin potkii 🤭
Koska toimivat viettiensä mukaisesti. Koiras = siittäjä. Tyypillisesti tämä menee vielä sillä tavalla vammaisesti, että he välttelevät naiseen sitoutumista, mutta haluavat kuitenkin omistaa ja käytellä häntä SEKÄ lapsia. Eli vähän niinkuin omenavarkaat, jotka käyvät sen hedemällisen ja vastuullisen naisen luona "syömässä".
Tällaiseen mieheen ei kannata tuhlata aikaa, energiaat tai huomiota, vaan suhtautua siihen kuin johonkin katukoiraan
Kerran olen ollut avoliitossa miehen kanssa ja se riitti. Pian yhteenmuuton jälkeen otti loparit ja samalla alkoi unohtamaan, miten kodinkoneet toimivat. Erossa pakkasi mukaansa mm. puolet astioista (kaikki minun hankkimia), pleikan (minun ostama) yms. ja itki vielä, kuinka epäreilua on, että minulla on työpaikka ja palkka :D
Ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee pidemmälle.
pillua ne ajattelee.
jos miehet ajattelisivat pidemmälle, niin kukaan mies ei menisi naimisiin ja hankkisi lapsia. tilastojenkin mukaan lähes kaikki naiset eroavat, kun kyllästyvät mieheen 30-45-vuotiaina.
erossa mies menettää lapsensa ja joutuu maksamaan lapset vieneelle mammalle elatusmaksuja. mies menettää erossa puolet omaisuudestaan naiselle.
Kyllä täällä Helsingissä 50/50-vanhemmuus alkaa olla enemmän poikkeus kuin sääntö ja tietenkin molempien vanhempien tulee osallistua jälkikasvunsa elatukseen. Kannattaa miettiä millainen puoliso ja vanhempi on. Jos jättää kodin ja lapset kokonaan puolison hoidettavaksi, ero tulee satavarmasti, kun nykyään liitossa pysyminen ei ole kummallekaan taloudellinen pakko. Jos ei lapsiaan ja huusholliaan kykene h
Taloudellisista syistä ei pysytty yhdessä vaan velvollisuudesta. Elämänarvot on muuttuneet naiset ajattelee rahaa miehet lapsen parasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska toimivat viettiensä mukaisesti. Koiras = siittäjä. Tyypillisesti tämä menee vielä sillä tavalla vammaisesti, että he välttelevät naiseen sitoutumista, mutta haluavat kuitenkin omistaa ja käytellä häntä SEKÄ lapsia. Eli vähän niinkuin omenavarkaat, jotka käyvät sen hedemällisen ja vastuullisen naisen luona "syömässä".
Tällaiseen mieheen ei kannata tuhlata aikaa, energiaat tai huomiota, vaan suhtautua siihen kuin johonkin katukoiraan
Me miehet kutsumme tuollaisia Sikamiehiksi. Toinen tutumpi nimitys on panomies.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen ollut avoliitossa miehen kanssa ja se riitti. Pian yhteenmuuton jälkeen otti loparit ja samalla alkoi unohtamaan, miten kodinkoneet toimivat. Erossa pakkasi mukaansa mm. puolet astioista (kaikki minun hankkimia), pleikan (minun ostama) yms. ja itki vielä, kuinka epäreilua on, että minulla on työpaikka ja palkka :D
Ei kiitos enää.
Eli olit liikaa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
16v
Ap
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 "miehet"
...tuako hörötät, mä tapailen n. 3kymppisiä. Mulla ei ole mitään ura tavoitteita, mun unelma on perinteinen perhe ja kotiäitiys 3-4 tenava tehtynä 30v. mennessä
Mää en miehenä halua yh-äitejä parisuhteeseen. Niillä on 1-5 lasta ja aina kaameita ongelmia.