Miksi miehet ovat niin järkyttävän sitoutumiskammosia?
Ei ne halu seurustella, ei oo tunteita, ei olla valmiita lapseen. Järkyttävän hankalaksi menee. Näitä tilanteita on pilvin pimein.
Kommentit (28)
Naisen mieli on liian muuttuva että kannattaisi sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
16v
Ap
Voisikohan se ap johtua myös sinusta?
Koska naiset on niin uskottomia ja epäluotettavia
Liekö vaikuttaa meetoo ja muut naisten mt-ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee pidemmälle.
pillua ne ajattelee.
jos miehet ajattelisivat pidemmälle, niin kukaan mies ei menisi naimisiin ja hankkisi lapsia. tilastojenkin mukaan lähes kaikki naiset eroavat, kun kyllästyvät mieheen 30-45-vuotiaina.
erossa mies menettää lapsensa ja joutuu maksamaan lapset vieneelle mammalle elatusmaksuja. mies menettää erossa puolet omaisuudestaan naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ajattele munaansa pidemmälle.
En ole itse avioituvaa sorttia ja sen miehille selvästi ilmaissut. Silti, kun parisuhteeni ovat päättyneet, miehet ovat yrittäneet saada minua takaisin lupailemalla avioliittoja, omakotitaloja ja yhteisiä lapsia eli kaikkea, mitä nimenomaan en halua :D
ennen avioliitto oli jotain, johon sitouduttiin loppuelämäksi. nykyään mammat haluavat naimisiin vain saadakseen erossa puolet miehen omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
16v
Ap
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 "miehet"
Vierailija kirjoitti:
ennen avioliitto oli jotain, johon sitouduttiin loppuelämäksi. nykyään mammat haluavat naimisiin vain saadakseen erossa puolet miehen omaisuudesta.
ja lapsia tehdään, että mamma saisi mieheltä elatusmaksuja ja sossusta enemmän tukia kuin duunari saa palkkaa
inke tinke minki a buuse buuse vnki abba sabba dabab du ai sine mine bini aila kanto mini abba sabba dabab du ai
Vierailija kirjoitti:
En ole itse avioituvaa sorttia ja sen miehille selvästi ilmaissut. Silti, kun parisuhteeni ovat päättyneet, miehet ovat yrittäneet saada minua takaisin lupailemalla avioliittoja, omakotitaloja ja yhteisiä lapsia eli kaikkea, mitä nimenomaan en halua :D
Miehet ei usko mitään mitä naiset sanoo. Minäkin kerroin miehelle, että yhteen ei muuteta ennen kuin sormus on sormessa ja silti alkoi parin viikon päästä seurustelun alusta varoittelemaan, miten ei olisi valmis muuttamaan yhteen. Joo ei tod.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pillua ne ajattelee.
jos miehet ajattelisivat pidemmälle, niin kukaan mies ei menisi naimisiin ja hankkisi lapsia. tilastojenkin mukaan lähes kaikki naiset eroavat, kun kyllästyvät mieheen 30-45-vuotiaina.
erossa mies menettää lapsensa ja joutuu maksamaan lapset vieneelle mammalle elatusmaksuja. mies menettää erossa puolet omaisuudestaan naiselle.
Kyllä täällä Helsingissä 50/50-vanhemmuus alkaa olla enemmän poikkeus kuin sääntö ja tietenkin molempien vanhempien tulee osallistua jälkikasvunsa elatukseen. Kannattaa miettiä millainen puoliso ja vanhempi on. Jos jättää kodin ja lapset kokonaan puolison hoidettavaksi, ero tulee satavarmasti, kun nykyään liitossa pysyminen ei ole kummallekaan taloudellinen pakko. Jos ei lapsiaan ja huusholliaan kykene hoitamaan, vaikea on lähteä vuoroviikkovanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Haha, nimenomaan siksi ei koskaan naimisiin. Minun omaisuus = minun omaisuus.
Sitoutumiskammoiset pysyy sinkkumarkkinoilla, siksi sinkuista iso määrä on sitoutumiskammoisia. Kuitenkaan "suurin osa" miehistä ei ole. Jos sinulle tulee vain sellaisia vastaan se johtuu siitä, että itse ohitat kaikki läheisriippuvaiset ja normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset on niin uskottomia ja epäluotettavia
Ovatko?
En ole koskaan seurustellut, mutta ei tulisi mieleenkään huijata tai pettää.
Eivät halua seurustella juuri sinun kanssasi. Muuten ovat takeruvia, läheisriippuvaisia, mustasukkaisia jne.