Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¤* WEEKEND SYYSQ -04 *¤*

10.03.2007 |

Nyt kaikki pinoon,mars!!!

Mitenhän Teukkis?? :-)

Öitä,jatu

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkikselle piti sanoa kuinka pahalta tuntuu,minulla itku tuli kun kerroit poikien reaktiosta :-( paljon voimia ja siunausta teille,on raskaat ajat edessä!

jatu

Vierailija
22/27 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotiudutta yön yli reissusta. Oli harvinaisen rankkaa, vaikka välillä kivaakin. Taudit verottaa, mutta mulla on tällä hetkellä sellainen olo, että saattais jo alkaa helpottaa. Miehellä ei ja se näkyy. Tytöt viihtyi juhlissa ja tänään kylpylässä. Pienempi oli välillä täysin mahdoton ja juhliin lähtiessä menetin jo hermoni ja huusin rumasti tytölle. Olipa kiva fiilis mennä juhliin. Taidettiin meitä vähän jo kattoakin, että onpa iloista väkeä.

Tuli todettua myös, että lantionpohjan lihakset on kadonneet kokonaan. En ymmärrä, kun ei edes synnytyksen jälkeen ollut tälläistä. Tanssin serkun kanssa jenkkaa ja letkistäkin ja tuntui, etten omaa enää mitään pidätyskykyä. Masentavaa. En voi väittää lihaksia jumpanneeni, mutta miten ne vaan surkastuu kokonaan vieläkin. Nykyään ei pysty suunnilleen bussiin juoksemaan muutamaa askelta, kun tuntuu jo, että kohta lorahtaa housuun. Että tämäkin nolotus piti kertoa:) Pitäiskö hakea Tena-paketti kaupasta:)

Menen laittamaan pyykkejä kaappiin...

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa, tai siis miehen, tänään vauva-uutisia :))

Serkuksia on nyt täys 10!

Miehen veli vaimokkeineen saivat tänään pojan, noin 3,5kg & 50cm.

Erikoisen tapauksesta tekee se, että synnytyksessä oli mukana, ei isä, vaan mummi!!! Siis mieheni äiti oli synnytyksessä mukana, synnyttäjän anoppi siis ;-)

Miksi näin? No, odottava (laskettu aika ensi torstaina) äiti sekä heidän 2v tyttönsä olivat olleet yrkkä-taudissa eilisestä asti. Mun lanko soitti äidilleen ja pyysi että voisiko tämä käyttää vaimokettaan Jorvissa kun on supistellut jonkinverran ja kondis aika heikko, lanko jäisi tytön kanssa kotiin. No, Jorvissa supistukset muuttuikin heti koviksi, eikun synnäriin!!! He asuvat Nummelassa, eikä tytöllä tainnut olla hoitajaakaan siellä valmiina. Joten niin kävi, ettei lanko ehtinyt synnytykseen mukaan lainkaan!!!! Anoppi pääsi synnäriin koko ajaksi, jälkikäteen mittaamaan uusimman lapsenlapsensa ja sai kakkukahvitkin vielä :)

Että sellanen tapaus, toivottavasti Tepsun mies ehtii mukaan tositoimiin!!!!

Tsemppiä vaan Tealle!!!!!!!!

Nyt ipanat nukkumaan...

Terkuin Kerppu

Vierailija
24/27 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mietin tuossa yhtenä päivänä, että kenet ottaisin mukaan jos mies ei pääsisikään. Sisko olisi ykkösenä, toisena vähän liian kaukana Jkylässä asuva ystäväni. Omaa äitiä en huolisi sinne hössöttämään!

Mutta enpä minä taida vielä olla tositoimiin joutumassa. Ehkä vappuna sitten? On näitä epämääräisiä vatsan kiristelyjä ja kohdunsuun vihlontoja, muttei mitään sen kummempaa. Tänään ollaan nautittu ihanasta kevätpäivästä, taidettiin yht 4 h olla kahdessa erässä ulkona. Lopuksi jouduin aika vauhdilla juoksemaan parkkipaikalle suunnistaneen typyn perään (vieressä menee tosi vilkas tie!), se oli jo vähän liikaa. Taisi typykin äänensävystäni uskoa, ettei sinne ole asiaa kun tuli niin liukkaasti takaisin.

Puistossa oli tänään yksi energinen isoäiti, joka omien pojanpoikiensa lisäksi hoitaa silloin tällöin neljää sisarusta (1-6v) kriisiperheestä. Nostan hattua! Olisikohan itselläkin joskus tulevaisuudessa resursseja, jaksamista ja aikaa tehdä sellaista työtä?

Venna huutelee, alkanut tämä nukahtaminen olla vähän vaikeaa viime aikoina. Tulee pois sängystään, hyppyyttää varsinkin isää iltasuukolle jne jne jne. Ja VAIN isä kelpaisi lukemaan sadut. Ennen luettiin ja nukuteltiin vuoroilloin, nykyään ehkä rytmillä isi 2 ja äiti 1 iltana.

- tea, sitkeästi yhtenä kappaleena -

Vierailija
25/27 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on jo yksi todistuskappale siellä, että kyllä ne sieltä ulos aina tulee:) Jaksua!

Mun piti saada kertoa, että meidän pienellä oli nyt illalla ekaa kertaa pikkuhousut jalassa. Oli tohkeissaan. Siivosin kakan ja laitoin vaipan sijaan pikkuhousut ja hyvin pysyi kuivana ainakin tunnin verran. Taitaa jotain pidätyskykyäkin olla, eikä liruttele jatkuvasti. Ei siis käyty edes potalla tona aikana, kun sanoi aina, ettei ole hätä. Iltapesulla sitten kävi potalla pissalla.

T: Ynis

Vierailija
26/27 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Tea,kyllä ne ulos tulee ennemmin tai myöhemmin..Hurjan suuri supparilähetys!!!!!

Ynis:Typy pissii huoletta vaippaan jos vaippa on ja pikkareiden kanssa kiitää potalle,yhtään vaihinkoa ei ole tullu vaik en uskonu et ois yhtää valmis hommaan.Kakkaa vaan ei suostu tekemään potalle,ei millään...

Aika hurjaa,synnyttää anopin kanssa..juu,ei sopis mulle..

jatu

Vierailija
27/27 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tealle ja Leannalle tsemppiä! Pian varmaan saadaan vauvauutisia.

Ankkiksen perheelle kovasti voimia viikkoon.

Lila. Miten meni juhlat?

Missä Aavis ja moni muu luuraa? Enkeli?

Kalaruokien sesonki on saapunut meille. Madekeittoa, uunihaukea, huomiseksi paistettuja ahvenia...

Muutoin päivään on mahtunut lastenohjelmia, mulle pyykkäystä, isommilla pyhäkoulu. Sen aikana sain jopa nukkua päikkäreitä yli puoli tuntia! ja sen päälle lähdin lumikenkälenkille räntäsateeseen :) Joo-o, toistaiseksi täällä on vielä lunta pelloilla ja muutenkin. Tiet alkaa olla lumettomia, mutta märkiä vielä ja pakkaseln tullessa jäätyy vielä. Hankikelejä toivotaan.

Anoppilassa oltiin myös.

T@hti