Jasmin Vähäkangas hehkuu raskauden onnea
Jasminista näkee sen miten raskaus kaunistaa, näyttää tosi upeelta ja onnelliselta vaikka on viimisillään raskaana. Onnea varmaan tuo myös sen sitä kaikessa tukeva mies.
Kommentit (466)
Vierailija kirjoitti:
Milloin Jasmin lopetti tupakoinnin?
Tuskin on lopettanut. Iho näyttää huonolta.
Kävikö poliisit Jasminin ja Markon luona Markpn kesälomanaikana? Onko tietoa? Kyseisellä pihalla on poliisiautot silloin näkynyt...
Vierailija kirjoitti:
Kävikö poliisit Jasminin ja Markon luona Markpn kesälomanaikana? Onko tietoa? Kyseisellä pihalla on poliisiautot silloin näkynyt...
Hauskaa jos niin oli.
Mistä syystä? Onko seiskassa tms ollut juttua?
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä? Onko seiskassa tms ollut juttua?
Ei ole ollut juttua. Taitaa olla kulissia tuo heidän elämänsä.
Hirveästi kuvia somessa Ossianista. Tykkääköhän poika teininä ja aikuisena siitä?
Samat vanhemmat naiset jaksavat ihailla ja kannustaa Jasminia ja hänen onneaan instagramissa.
Jasmin itse ei ole hetkeen kehunut miestään. Mistähän se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Samat vanhemmat naiset jaksavat ihailla ja kannustaa Jasminia ja hänen onneaan instagramissa.
Nuo vanhemmat naiset eivät tajua, ettei lapsesta saisi someen laittaa jatkuvasti kymmeniä kuvia. Ei muuten ole Markoa kehunut. Mutta Jasmin lukee tätä ketjua joten kohta kehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo vanhemmat naiset eivät tajua, ettei lapsesta saisi someen laittaa jatkuvasti kymmeniä kuvia. Ei muuten ole Markoa kehunut. Mutta Jasmin lukee tätä ketjua joten kohta kehuu.
Kun joku kirjoitti, ettei Jasmin vaikuta lainkaan hikiseltä kun käy salilla, niin ei mennyt kuin hetki, kun tuli kuva hikisen punaisesta naamasta.
Samoin kävi trikoille, kun niiden mainittiin olevan nukkaiset. Nyt hän kuvaa itseään ilman pitkälahkeisia trikoita.
Poisti kommentin kun joku toivoi Ossianille sisarusta.
Varmaan tarvitsi raskausaikana enemmän kangasta.
Jasmin kävi taas kuvaamassa itseään salilla. Otti pakolliset kasvokuvat pukuhuoneen peilin edessä, kuvasi jalkatreeniään, sekä treenipaikkaa talon ulkopuolelta. Sama juttu joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin kävi taas kuvaamassa itseään salilla. Otti pakolliset kasvokuvat pukuhuoneen peilin edessä, kuvasi jalkatreeniään, sekä treenipaikkaa talon ulkopuolelta. Sama juttu joka viikko.
Joo ja Ossianista miljoona kuvaa. Mutta jos Marko tekisi jotain jännää.
Käykö mies enää töissä? Lopettiko lehtimyynnin?
Vierailija kirjoitti:
Käykö mies enää töissä? Lopettiko lehtimyynnin?
Ei taida enää töitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
KUKA!
Vierailija kirjoitti:
Tuliko potkut?
Niin. Hänhän maalasi hiilipiirroksia työaikana. Puhelinmyynnissä on kova kuri. Tiedän, kun olen sitä itse nuorempana tehnyt. Pomo seuraa silmä kovana, usein ihan vieressä. Ja taukoja ei pidetä muuta kuin ruoka ja kahvitauot.
Milloin Jasmin lopetti tupakoinnin?