Bridget Jones Mad about the boy?
Aivan ihana leffa. Antoi niin paljon toivoa tähän ikisinkkuuteen. Ja 40-V sinkkuäidin yksinäisyyteen.
Mitä sinä sanot leffasta?
Kommentit (8)
Kyyneleet ainakin itselläni virtasi useaan otteeseen kyseistä leffaa katsoessa. Oisin kyllä halunnut enemmän nauraa ja oli pienoinen pettymys et olikin jotenkin niin koskettava pläjäys.
Tykkäsin. Ja tuntui nostalgiselta kun olen käynyt leffassa katsomassa myös sen ihan ihka ensimmäisenkin sillon joskus 23 vuotta sitten...
Ihan parasta että päärooleissa oli samat näyttelijät. Hätkähdin kun googlasin ekasta leffasta kuvia ja huomasin kuinka hirveästi näyttelijät ovatkaan vanhentuneet. Ja tajunnanräjäyttävää miettiä, että niin, itse olen vanhentunut ihan yhtä monta vuotta...
Minä nauroin paljon, mutta oli kyllä tosi koskettava. Mä ajattelen että just nelikymppiset ottaa leffan omakseen. Miksei muutkin mutta elettyä elämää on hyvä olla.
Tämän päivän olen elänyt ihan eilisen energialla, että jospa se kokenut ja tasa-arvoinen kumppani löytyisi myös mulle. Mietin jo tinderin poistamista. Mutta eikai se estä tapaamasta miestä luonnossa..
ap
Minua häiritsi päähenkilön kimittävä ääni, siristävät silmät ja töröhuulet.
Sois et Iso Arska täryyttäs jättimunallaan, toi Firth on nii masentava.
Up