Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gene Hackman oli jo täysi vihannes Alzheimerin vuoksi ja kuoli vasta viikko vaimonsa kuoleman jälkeen

Vierailija
08.03.2025 |

Ei pärjännyt enää yksin kun vaimo kuoli, Ei osannut hälyttää apua, tuskin edes ymmärsi elämästä mitään.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/gene-hackman-kuoli-viikko-vaimonsa-…

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat eristäytyneet muista viime vuosina. Ajattelivatko ne olevansa kuolemattomia, kun minkäänlaisia turvajärjestelyjä ei ollut, esim. checking kerran päivässä? Rikkaat ihmiset kasvaa omituisiksi ja luulevat olevansa haavoittumattomia. Ja lapset eivät älynneet myöskään mitään.

En välitä Hackmanin elokuvista, ei kovin kärkeä.

Vaimo oli vasta reilu kuuskymppinen ja hoiti miestään. Hyväkuntoinen ilmeisesti, kunnes sai äkillisesti jyrsijän levittämän taudin. 

Vierailija
42/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat eristäytyneet muista viime vuosina. Ajattelivatko ne olevansa kuolemattomia, kun minkäänlaisia turvajärjestelyjä ei ollut, esim. checking kerran päivässä? Rikkaat ihmiset kasvaa omituisiksi ja luulevat olevansa haavoittumattomia. Ja lapset eivät älynneet myöskään mitään.

En välitä Hackmanin elokuvista, ei kovin kärkeä.

Vaimo oli kuusikymppinen ja kai aika hyväkuntoinen vielä. Ajoi autolla ostoksille yms. 

Eipä silti, kai silti kuuluisi olla kodin ulkopuolella joku, jonka kanssa viestitellään harva se päivä. 

Monikaan kuusikymppinen ei vielä ajattele tarvitsevansa kummempaa tsekkailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa aikamoinen juttu.

Vaimo kuoli talossa hantavirukseen ja entinen Hollywood-tähti on ollut niin dementoitunut, ettei sitä ole edes tajunnut, vaan on haahuillut vielä viikon talossa vaimonsa kuoleman jälkeen, kunnes on itsekin kuollut.

Outoa on se, miksei vaimo hakenut sairauteensa mitään apua lääkäristä.

Samoin Joe Biden haahuili päämäärättömästi ja oli jenkkien presidentti! 

Herää kysymys kuka maata todellisuudessa johti ja hallitsi? Obama?

Vierailija
44/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen yhden koira tappoi? Kaksi muuta koiraa oli kunnossa.

Vierailija
45/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nää jokku on tietävinään ettei arakawakäyny lääkärissä tai ettei hänellä ollut lääkitystä tuohon virustautiin.

Vierailija
46/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli häkissä 

Vierailija
47/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollapäin olisi yhtä tehokas rottatuhonta järjestelmä kuten esim Helsingissä, niin ei olisi tuollaista rottaviirusta koskaan saanutkaan. Sinne voi kuka vaan ilmoittaa rottahavainnoista 

Vierailija
48/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä ja jano.

Vierailija
49/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa aikamoinen juttu.

Vaimo kuoli talossa hantavirukseen ja entinen Hollywood-tähti on ollut niin dementoitunut, ettei sitä ole edes tajunnut, vaan on haahuillut vielä viikon talossa vaimonsa kuoleman jälkeen, kunnes on itsekin kuollut.

Outoa on se, miksei vaimo hakenut sairauteensa mitään apua lääkäristä.

Tuo on kyllä outoa, ettei hakeutunut lääkäriin. Langollani on ollut hantaviruksen aiheuttama myyräkuume, eikä olisi mitenkään selvinnyt ilman lääkärin apua.

Mitä outoa tuossa on? Melko paljon ihmisiä ketkä eivät menee lääkäriin kun on "vähän kuumetta".

Minua ei otettu päivystykseen kun ei ollut kuumetta mutta kylkeen koski. Osoittaitui käveleväksi keuhkokuumeeksi.

Vierailija
50/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se koirakaan häkissä kauaa ilman vettä ja ruokaa elä. Koira parka 😔

Vierailija
51/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 95-vuotias on tuskin mitenkään hyvässä kunnossa ylipäätään.

Mitä höpötät, minun isoisäni osallistui yli 90-vuotiaiden teräsmieskisaan vielä 96-vuotiaana.

Revi siitä, raihna!

Vierailija
52/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ettei ollut päivittäistä hoitotarkastusta kun taisi kuitenkin aika varakas mies olla.

Vierailija
53/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoli nälkään...

Vierailija
54/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi juuri kuten kirjoitin jo poistettuun ketjuun: vaimo kuollut ensin kaatumalla / kompastumalla / sairaskohtaukseen, Hackman muistisairaana ei tajua hälyttää apua tai vapauttaa koiraa ja lopulta kuolee itse, kun ei tajua syödä, juoda ja ottaa lääkkeitään.

Minä tuon itseasiassa sinne kirjoitin.

Et ollut sinä vaan minä.

Vierailija
55/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ettei ollut päivittäistä hoitotarkastusta kun taisi kuitenkin aika varakas mies olla.

No onhan täällä jo monta kertaa kerrottu, että vaimo oli kuusikymppinen ja huolehti miehestään.

Vierailija
56/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi juuri kuten kirjoitin jo poistettuun ketjuun: vaimo kuollut ensin kaatumalla / kompastumalla / sairaskohtaukseen, Hackman muistisairaana ei tajua hälyttää apua tai vapauttaa koiraa ja lopulta kuolee itse, kun ei tajua syödä, juoda ja ottaa lääkkeitään.

Et ole tuollaista kirjoittanut ja sitä paitsi eihän tuo olisi pitänyt edes paikkaansa.

On selvää, että hän ei ole syönyt eikä osannut muutenkaan toimia. Mahdolisesti hän oli juonut jotakin - amerikkalaisilla on usein CocaColaa tai muuta juomaa esillä.

Oli kuulema MountainDewiä, ja juurikin esillä.

Gene oli kyllä Pepsi-miehiä...

Vierailija
57/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tuon itseasiassa sinne kirjoitin.

Et ollut sinä vaan minä.

Olitko se sinä, vai olinko se minä, a mitä häh?/Sleepy Sleepers-Kuka mitä häh (1975)

Vierailija
58/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erikoista ettei noin varakkaalla käynyt mitään hoitajaa paikalla.

Tai edes siivoojaa. Ilmeisesti puoliso on kuolemaansa asti huolehtinut niin kodista, miehestä kuin lemmikeistäkin.

Vierailija
59/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tuollaista kirjoittanut ja sitä paitsi eihän tuo olisi pitänyt edes paikkaansa.

On selvää, että hän ei ole syönyt eikä osannut muutenkaan toimia. Mahdolisesti hän oli juonut jotakin - amerikkalaisilla on usein CocaColaa tai muuta juomaa esillä.

Oli kuulema MountainDewiä, ja juurikin esillä.

Gene oli kyllä Pepsi-miehiä...

Mutta Pepsi ei ollut esillä, joka on nyt se pointti tässä. Mountain Dew oli.

Vierailija
60/81 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erikoista ettei noin varakkaalla käynyt mitään hoitajaa paikalla.

Tai edes siivoojaa. Ilmeisesti puoliso on kuolemaansa asti huolehtinut niin kodista, miehestä kuin lemmikeistäkin.

Ei halunnut että Genen tila paljastuu kenellekään: ystäviinkin oli vähennetty yhteydenpitoa rajusti...