lasten vaatteista, muilla samanlaisia ongelmia
ihmetyttää että miksi suurimmassa osassa esim. lasten paidoista (vauvojen ja leikki- ikäisten) on huppu. Se on niin epäkäytännöllinen vauvoilla ja pelkään että leikki- ikäinen kuristuu touhutessaan siihen huppuun. Tarttuu esim. johonkin. Sitten housut, joissakin on niin tiukka vyötärö, suurimmassa osassa farkuista. Miksikähän niihin ei voida tehdä jotain käytännöllisempää vyötäröä joka ei purista lasta. Tosi vaikee löytää vaatteita, muutakin siis kuin kolitsivaatetta.
En tiiä onko tämä pelkästään minun ongelma.
Kommentit (7)
Sukkahousuissa on aina liian lyhyet teräosat suhteessa sääriosan pituuteen. Puserot ovat usein liian lyhyitä (eivät pysy kunnolla sukkahousujen sisässä), jolloin paljas selkä vilkkuu.
Farkuista sen verran, että itse olen ainakin ostanut sellaisia farkkuja, joissa on siellä sisällä molemminpuolin kuminauhan pätkä jossa on nappireiät (2-3) ja sillä saa löysennettyä/kiristettyä vyötäröä. Näppärä juttu. Varmaan voisi ostaa löysemmät housut ja pistää samanlaiset itse, jos ei sellaisia näy. Kuminauha on siis sitä samaa reiällistä mitä on haalareiden punttilenksut.
mut ne on ihan hyviä, meijän lapsi on vaan aika mahakas. Ei nyt niin älyttömän mutta vähä =)ap
Kaikissa housuissa joudutaan käyttää vyötä, varsinkin farkuissa. Mutta myös shortsit tippuu jalasta, jne.
vyötärö on ihan helppo kaventaa itse. Leventäminen mahdotonta. Olen kaventanut monet housut lapselleni.
sukkahousuissa ja trikoohousuissa liian matalat vyötäröt (pylly vilkkuu).
Noi ärsyttää mua.