Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomessa olemassa rakkautta?

Vierailija
07.03.2025 |

Itse olen saanut osani vaan vihasta, haukuista ja kiusaamisesta vaikka en ole tehnyt kenellekään mitään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaista voi joskus löytää. Siihen voi tosin mennä aikaa. Voi mennä monta vuosikymmentä.

Vierailija
2/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole lämmintä yhteisöllisyyttä samalla tavoin kuin etelämmissä maissa, harmi. Kiusaamista oon saanut kokea itsekin ja ulkopuolelle jättämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis normaalin näköinen ja painoinen mies.

Ap

Vierailija
4/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sydämet toimii? Kuka keski rakkauden?

Vierailija
5/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Tunnen itse sellaista pitkästä aikaa. Rakastan myös aikuisia lapsiani. 

Vierailija
6/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaus" är ett ord i det finska språket. Varför frågar du?

Vierailija
7/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole lämmintä yhteisöllisyyttä samalla tavoin kuin etelämmissä maissa, harmi. Kiusaamista oon saanut kokea itsekin ja ulkopuolelle jättämistä.

Aika sinisilmäistä kuvitella, ettei etelänmaissa olisi samaa kiusaamista ja ulkopuolelle jättämistä. Piirit pienet sielläkin pyörii, ei joku Italia sentään mikään Shangri-La ole.

Vierailija
8/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä. Pidä mieli virkeänä ja lue tarkkaan, niin saatat välillä bongailla jostain kauniita sanoja ja ilosia uutisia.

Vierailija
9/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, mutta kun sitä käytetään harvemmin, niin sillä on enemmän painoarvoa kuin silloin, kun se on kulttuurin vuoksi tapana. 

Vierailija
10/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt opetella rakastamaan ja tai ainakin välittämään itsestäni, En tarkoita, että olisin ihastunut ja rakastunut omaan peilikuvaani. Vaan vaikka olen verraten ankara itseäni kohtaan, niin yritän myös antaa itselleni rakentavaa palautetta. Vaikka samalla tuntisinkin, että itse olen itseni suurin vastustaja.

Siinä, että itse olen tuomittu ikisinkkuuteen tai joutunut elämään mahd, pidempään parisuhteeseen yksi ikävimmistä asioista on ollut tiedottomuus. - Tiedottomuus siitä, että mitä oikeastaan teen väärin (tai jätän tekemätä)? - Miksi niin moni muu tuntuu saaneen ja löytäneen sen oman rakkansa ja eritysiensä niin paljon mutkattomammin ja helpommin. - Osa jopa useita kertoja samaan kun itse olen päässyt korkeintaan ns. friendzonelle, Paljon sekin mutta olisi se yksi ja erityinenkin enemmän kuin mukavaa kohdata ja löytää. - Vaikka eihän parisuhde tai pariuhdekumppani mikään palkinto ole saati oikeus vaan mahdollisuus

Vierailija
11/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sinisilmäistä kuvitella, ettei etelänmaissa olisi samaa kiusaamista ja ulkopuolelle jättämistä. Piirit pienet sielläkin pyörii, ei joku Italia sentään mikään Shangri-La ole.

Makuasia kummasta kiusaamisen muodosta pitää enemmän: siitä, että otetaan porukkaan ja kiusataan siinä vai suljetaan kokonaan joukon ulkopuolelle.

Kaikkialla osataan syrjiä ja kaikkialla pääsee johonkin laumaan, kun vaan tinkii mukavuudestaan ja tyytyy marssimaan lauman ehdoilla. 

Vierailija
12/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jännämiehet saa rakkautta naisilta aina. En ole koskaan ymmärtänyt miksi väkivaltainen mies kiinnostaa naisia seuruselukumppanina.

Vierailija
13/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos mies on 50v ja nainen 20v! Toimii aina.

Vierailija
14/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle rakkaus on seksiä kauniilta nuorilta naisilta. Oikeasti rakkaus on tunne, jota ap:n äiti lienee turhaan tuhlannut vänisemään poikaansa.

Vierailija
15/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vihaaminen ja kiusaaminen sekä haukkuminen ole juuri sitä rakkautta?

Vierailija
16/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jännämiehet saa rakkautta naisilta aina. En ole koskaan ymmärtänyt miksi väkivaltainen mies kiinnostaa naisia seuruselukumppanina.

Katkeruus tuskin on kovin puoleensa vetävä piirre Tuskin sekään, että halveksii ellei kaikkien niin monen naisen valintoja niin. että antaa ymmärtää, että moni nainen rakastuisi, jotenkin erityisesti naista itseään tai ketä tahana muuta kohtaan väkivaltaisesti käyttäytyvään "jännämieheen"  (tai väkivaltaisiin "jännin miehiin").

T. Edellä kirjoittanut mies (postaus "10")

Vierailija
17/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vihaaminen ja kiusaaminen sekä haukkuminen ole juuri sitä rakkautta?

Ainakin raamatun mukaan. Jumalahan on rakkaus.

Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen. Herra kostaa vihollisilleen ja pitää vihaa vihamiehillensä.

Vierailija
18/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole :(

Vierailija
19/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten välinen rakkaus on kasvussa 😂

Vierailija
20/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellaista voi joskus löytää. Siihen voi tosin mennä aikaa. Voi mennä monta vuosikymmentä.

Kun alkaa rakastamaan itseään elämä helpottuu kummasti. Kyllä, tuo usein vie aikaa. Sitten ulkoinen rakkaus muuttuu aika yhdentekeväksi.

Tämä ei ole narsismia mutta arvelen että saattaa liittyä taiteilijaluonteisiin. Eivät ole riippuvaisia muista kun tietävät mitä heidän on tehtävä. Tuo on aika onnekas kohtalo jos tuohon pääsee. Siis henkisen vapauden mittakaavassa.