Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat ovat todella iloisia lapsistaan mutta

Vierailija
07.03.2025 |

Suhtautuvat lähes nuivasti ja välinpitämättömästi teineihin sekä aikuisiin lapsiinsa? Kun lapset kasvavat. Ei iloitakaan samoin, synttärikakku ja oteta valokuvia. Onhan aikuisessakin sisäinen lapsi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tälläinen tutkimus? Vai oletko tehnyt päätelmäsi parin naapurin käytöksen mukaan?

En ole huomannut lähipiirissäni kenelläkään nuivaa suhtautumista teini-ikäisiin tai aikuisiin lapsiinsa.

Vierailija
2/8 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun vanhempani haluaisivat kohdella minua kuin pikkupoikaa ja pitää esimerkiksi synttärit, vaikka ollen jo yli 50. Vaan kun minulla on omakin kuvioni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole huomannut. Ehkä teineille halutaan antaa tilaa kasvaa eikä olla joka välissä kuvaamassa ja paijaamassa, mutta ainakin lähipiirissäni teineistä ja aikuisista ollaan iloisia ja ylpeitä.

Vierailija
4/8 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä aloitus. Ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
5/8 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku nykypäivän pikkulapsen vanhempi

Vierailija
6/8 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini varmaan pimahtaisi, jos leipoisin hienon muotokakun ja hänen pitäisi puhaltaa kynttilät koko suvun, ystävien ja naapurien keskellä kännykameroiden laulaessa. Se, ettei kaikkea tehdä kuin ennen saattaa johtua ihan nuoresta itsestään.

Vierailija
7/8 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini varmaan pimahtaisi, jos leipoisin hienon muotokakun ja hänen pitäisi puhaltaa kynttilät koko suvun, ystävien ja naapurien keskellä kännykameroiden laulaessa. Se, ettei kaikkea tehdä kuin ennen saattaa johtua ihan nuoresta itsestään.

Ei meidänkään teini halua enää mitään hössöä eikä yleensä saa kuvatakaan. Kunnioitamme hänen toivettaan ja synttärit huomioidaan tietysti mieleisellä tavalla. Hän on huomattu ja rakastettu eikä nuivasti kohdeltu.

Vierailija
8/8 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on kyllä aina suhtautuneet muhun nuivasti. Ne lapsuushössötykset kyllä tehtiin kun muutkin teki, mutta se oli vaan kulissin pitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan