Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

entäs kätilö tai sairaanhoitaja, kumpaa pidät ammattitaitoisempana?

Vierailija
09.03.2007 |

itse pidän s-hoitaja koska ei kätiöt yleensä voisi olla esim kir osastolla töissä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla mun tuntemilla terveydenhoitajilla on aika pahasti peukalo keskellä kämmentä. En arvosta heidän työtään juurikaan.

Vierailija
2/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä koulutus pitää sisällään jo sairaanhoitajan. Sairaanhoitaja taas ei pidä kätilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen nyt nukkumaan.

Vierailija
4/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten sairaalassa sairaanhoitajaa.

Vierailija
5/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilöt synnärillä ( monet niistä on myös sairaanhoitajia) Kätilöt pitäs olla myös äippäneuvolan puolella.

Ja sairaanhoitajat sitten siellä minne ovat erikoistuneet. Joku psykiatrinen sh tuskin pärjää leikkurissa jne.

Vierailija
6/10 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään valmistuvat kätilöt ovat myös sairaanhoitajia ja voivat työskennellä millä tahansa osastolla. Sairaanhoitajatkaan eivät enää erikoistu koulutuksensa aikana mihinkään.

Vierailija
7/10 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kätilökoulutus pohjautuu sairaanhoitajaan. 3,5 vuoden jälkeen voi jättää kesken ja ottaa sh:n paperit. Jos jatkaa viimeisen vuoden, niin on kätilö.

Vierailija
8/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan leikkaussali ja lasten osastot ovat sellaisia, joissa ei voi työskennellä kuin siihen suuntatutunut sh. Esim psykiatrinen sh ei voi olla leikkurissa tai lapsilla.

Ja sekä th etä klö ovat sairaanhoitajia.

Vierailija
9/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kaksi eri ammattia, joten vertaaminen mahdotonta.

Vierailija
10/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä näitä ammatteja pitäisi arvottaa pätevyyksien mukaan? Kätilö tekee kätilön hommia ja sh sh:n hommia.