Naapuri
ravaa postilaatikolla. En viitsi sanoa että postia ei jaeta tänään.
Kommentit (11)
Ei hän välttämättä odota postin tuomaa lähetystä. On voinut sopia jonkun kanssa että jotain jätetään hänelle tänään laatikkoon, ilman sen tarkempaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän välttämättä odota postin tuomaa lähetystä. On voinut sopia jonkun kanssa että jotain jätetään hänelle tänään laatikkoon, ilman sen tarkempaa aikaa.
Oi jännää, mitäköhän mahtaa odottaa? Jotain laitonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi jännää, mitäköhän mahtaa odottaa? Jotain laitonta?
Vitustako minä tiedän. En ole naapurikyttääjä, toisin kuin sinä.
Postiahan jakaa muutkin kuin vain Posti. Ehkä naapurisi odottaa jotain tiettyä lähetystä, kukapa tietää.
Kerro jos huomaat tuliko mitään hänelle.
Pidän kuntoani yllä kulkemalla pihapiirissä edestakaisin. Samalla on kiva tietää, että naapurin pölvästin epäluuloinen naama kääntyilee ikkunassa ulko-oveni ja postilaatikkoni välillä. Kiva antaa virikkeitä naapuruston vähäosaisille!
Terveisin,
Naapurisi.
Aikanaan, kun postilaatikot oli pihalla, minä hain postin yöpaidassa ja tohveleissa. Äitini oli kerran luonani käymässä ja kysyi, kuinka kehtaat, eikö sitä kaupungissa voisi edes yrittää pukeutua, kun lähtee ulko-ovesta. Mutta hyvänen aika, en ikinä ajatellut, että kukaan naapuri katsoisi ikkunasta. Olin tuolloin nuori aikuinen.
Kyttiä riittää joka kylässä, ja naapurin näkeminenkin näyttää ärsyttävän joitain niin pirusti. Ongelmia?
Jospa kissansa on muuttanut sinne asumaan
Vierailija kirjoitti:
Kyttiä riittää joka kylässä, ja naapurin näkeminenkin näyttää ärsyttävän joitain niin pirusti. Ongelmia?
Ongelmia riittää kyllä aina.
Eikö arkiliikunta ole hyvästä? :)