Kiinnostaako teitä muita oikeasti nämä loputtomat miehiä ja pariutumista käsittelevät ketjut?
Miksi täällä ei ole enää muita suosittuja ketjuja, paitsi miehiä, parisuhteita ja tosi TV formaatteja?
Mitä on tapahtunut, onko elämän päätepysäkki todella se, että katsotaan jotain tosi TV:tä ja on parisuhde, mitkään muut asiat elämässä ei porukkaa enää kiinnosta?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa. Käyn palstalla pelkästään tutkiakseni miesten ajatusmaailmaa. Tänä aamuna oli yksinäinen olo, tulin tänne ja luin "pitääkö naisen aina olla kaunis rakastaaksesi häntä" tms. ketjua. Järkyttävä ketju. Mutta ainakaan ei taas ajattele parisuhdetta eikä perheen perustamista hetkeen.
Ikään kuin naisten kommentit miehistä olisivat täällä yhtään sen rohkaisevampia. Minulla on itseasiassa samanlainen tapa; aina kun mieleen tulee, että olisi mukavaa, kun olisi kumppani rinnalla, niin täytyy vain hetkeksi tulla tänne lukaisemaan naisten kommentteja. Sen jälkeen taas pärjää yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa. Käyn palstalla pelkästään tutkiakseni miesten ajatusmaailmaa. Tänä aamuna oli yksinäinen olo, tulin tänne ja luin "pitääkö naisen aina olla kaunis rakastaaksesi häntä" tms. ketjua. Järkyttävä ketju. Mutta ainakaan ei taas ajattele parisuhdetta eikä perheen perustamista hetkeen.
Vain nainen voi kuvitella että provoja ja trolleja kuhiseva vauvapalsta on aito ikkuna suoraan miesten todelliseen ajatusmaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikään kuin naisten kommentit miehistä olisivat täällä yhtään sen rohkaisevampia. Minulla on itseasiassa samanlainen tapa; aina kun mieleen tulee, että olisi mukavaa, kun olisi kumppani rinnalla, niin täytyy vain hetkeksi tulla tänne lukaisemaan naisten kommentteja. Sen jälkeen taas pärjää yksinkin.
Kummankaan ei varmaan kannata muodostaa käsitystä kanssaihmisistä pelkästään keskustelupalstojen perusteella. Varsinkin jos otanta on niin valikoiva, että käy lukemassa lähinnä tietynlaisia keskusteluja.
Ensin punnitus. Sitten tilin saldo. Vuorossa tekoälyn suorittama tasoerittery.
Upea, kannattaa harkita, no ei ainakaan...
Näinhän se nykyjään menee. Mihin luokkaan kuulut? Säästää monelta harmilta.
Itse olen luokittelematon. Harmaa tukka, kaksoisleuka jne. En kelpaa markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi kuvitella että provoja ja trolleja kuhiseva vauvapalsta on aito ikkuna suoraan miesten todelliseen ajatusmaailmaan.
Miksei olisi? Jos miesten kirjoitukset ovat provoja ja trolleja, siitä voi päätellä että miesten suurinta hupia on satuttaa naisia ja rakentaa epävarmuutta, itsevihaa ja ulkonäköpaineita naisten mielissä. Haluanko olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka pitävät tuollaisesta kanssakäymisestä naisten kanssa?
Huomioonotettavaa on sekin, että kun täällä naiset haukkuvat miehiä, aina on naisia jotka myös puolustavat ja aina jos puhutaan omista miehistä, palstan naiset kehuvat vuolaasti. Toisin päin mitään vastaavaa ei tapahdu oikeastaan koskaan. Sellaisia miehiä, jotka aidosti pitäisivät naisista ja joilla olisi rakkaudesta tai parisuhteista sellaisia ajatuksia, joita itse suhteelta odotan (toisen arvostus ja kunnioitus, rakkaus, lämpö, seksuaalisuus, sitoutuneisuus, yhdessä vanheneminen ym.) ei ole ollenkaan, ainakaan täällä. Jos joku mies kehuukin puolisoaan, hän muistaa sanoa ettei puoliso ole tokikaan suomalainen.
En tiedä enää miksi suomalainen nainen haluaisi suomalaisen miehen. Itsellä edelleen välillä on niitä romanttisia kuvitelmia miehestä ja perheestä, mutta tosiaan täällä käyn niitä haaveita romuttamassa. Jaksaa sitten taas opiskella ja keskittyä siihen.
Mitä ketjuja tarkoitat? Tulee mieleen vain "ihastunut holtittomaan naiseen".
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Vastailen välillä silti kun ei muutakaan tekemistä ole sillä hetkellä. Minulle yksi paskanhailee mitä miehet tekee. Nytkin eniten askarruttaa Tokmannilla poisto tarjouksessa olevat arabian astiat.
😂 todella tyhmä pitää olla jos tarjouksessa olevat astiat askarruttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vielä pahempia. Jos jostain kirjoittaa mikä ei imartele naisia niin naiset käyvät aina henkilöön.
Sama syy lukea palstaa