Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että vaimo masturboi salaa?

Vierailija
07.03.2025 |

Mulla on epäilys että vaimoni masturboi salaa ja aika usein, mutta normi seksiä ei harrasteta kuin 2-3 kertaa kuussa. Se on toki mahtavaa ja luulen että se määrä riittää vaimolle, mutta silti hän haluaa nimenomaan runkata? Kun kysyin tästä hän kategorisesti kielsi masturboivansa. Mistä tietää milloin nainen on runkannut?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä vitsi. Kun ei oikeallakaan kalulla saa, niin mitä järkeä on tunkea jotain kurkkua...

Vierailija
22/52 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä vitsi. Kun ei oikeallakaan kalulla saa, niin mitä järkeä on tunkea jotain kurkkua...

Onhan tuo mahdollista. Jos nainen hieroo klitorista ja saa orkun, mutta samalla haluaa jotain sisäänsä.

Ja jos ei ole dildoa, niin sitten tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä siitä, että oli ruokana mitä tahansa maksalaatikosta lohikeittoon, niin kun on salaattia missä on kurkkua, vaikka ei sovi edellämainittuihin ruokiin. Johtuu siitä, että vaimo tyydyttää itseään isoilla kurkuilla ja sitten käyttää salaatissa, toki päällä on kortsu ja huolellinen pesu. Olen kerran vahingossa nähnyt ja hän ei tiedä sitä.

Kerro tuo tilanne, kun näit hänet kurkun kanssa ja miksi ei huomannut sinua.

Sanoin että lähden parin tunnin pyörälenkille, jouduin tulemaan takaisin melkein heti, koska unohdin juomapullon eteiseen. Asuntomme on sellainen, että eteisestä näkee olohuoneen sohvalle ja välimatka on aika pitkä, joten hän ei kuullut sitä. Oli sohvalla kontillaan ja alakautta työnteli valtavaa kurkkua rajusti sisäänsä. Lähdin lenkille ja kun tulin takaisin, ruokana oli juuri lohikeittoa ja salaatti, jossa oli vain kirsikkatomaatteja ja kurkkua. Jääkaapissa ei ollut muita kurkkuja.

Vierailija
24/52 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on rannikon Henkalle kauhistus! Ihan suvakkihommaa tollanen runkkailu. 

Vierailija
25/52 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös alkuperäiseen kysymykseen päde 99 tapauksessa sadasta sama sääntö kuin miestenkin suhteen: henkilö masturboi salaa, jos hän ei kerro tyydyttävänsä itseään.

Vierailija
26/52 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin salaa, kun mies on kieli kirjaimellisesti pikänä vibraamassa, sormettamassa, nuolemassa ja dildottamassa minua ihan sormia napsauttamalla. Ainoat tilanteet milloin olen itsekseni tätä harrastanut, on se kun mies on pidemmällä työmatkalla. Silloinkin kyllä lähes aina laitan kuvia tai lyhyen videon tilanteesta, jolloin on kova hinku päästä kotiin

Vierailija
27/52 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tekisin salaa, kun mies on kieli kirjaimellisesti pikänä vibraamassa, sormettamassa, nuolemassa ja dildottamassa minua ihan sormia napsauttamalla. Ainoat tilanteet milloin olen itsekseni tätä harrastanut, on se kun mies on pidemmällä työmatkalla. Silloinkin kyllä lähes aina laitan kuvia tai lyhyen videon tilanteesta, jolloin on kova hinku päästä kotiin

pikänä = pitkänä

Vierailija
28/52 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä siitä, että oli ruokana mitä tahansa maksalaatikosta lohikeittoon, niin kun on salaattia missä on kurkkua, vaikka ei sovi edellämainittuihin ruokiin. Johtuu siitä, että vaimo tyydyttää itseään isoilla kurkuilla ja sitten käyttää salaatissa, toki päällä on kortsu ja huolellinen pesu. Olen kerran vahingossa nähnyt ja hän ei tiedä sitä.

Sanoin että lähden parin tunnin pyörälenkille, jouduin tulemaan takaisin melkein heti, koska unohdin juomapullon eteiseen. Asuntomme on sellainen, että eteisestä näkee olohuoneen sohvalle ja välimatka on aika pitkä, joten hän ei kuullut sitä. Oli sohvalla kontillaan ja alakautta työnteli valtavaa kurkkua rajusti sisäänsä. Lähdin lenkille ja kun tulin takaisin, ruokana oli juuri lo

Kiitos kun vastasit. Olisin halunnut olla kärpäsenä katossa katsomassa tuota.

Mietin, että mitähän sitten olisi tapahtunut, jos vaimosi olisi huomannut sinut kesken touhujensa.

Vierailija
29/52 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin että lähden parin tunnin pyörälenkille, jouduin tulemaan takaisin melkein heti, koska unohdin juomapullon eteiseen. Asuntomme on sellainen, että eteisestä näkee olohuoneen sohvalle ja välimatka on aika pitkä, joten hän ei kuullut sitä. Oli sohvalla kontillaan ja alakautta työnteli valtavaa kurkkua rajusti sisäänsä. Lähdin

Olisi varmasti mennyt todella noloksi. Vaikka olen tuntenut hänet jo 13 vuotta, tuntuu että en tunne häntä kuitenkaan kunnolla. Normi arjessa on kuin siveyden sipuli ja ei avaudu intiimiasioista oikein mitään. Seksissäkin on usein aika pidättyväinen, mutta joskus uskaltaa päästää irti ja sitten sieltä paljastuu kunnon pervo, mutta en halua avautua täällä mitä hän silloin tekee ja haluaa minun tekevän. Nämä kurkku sessiot ovat varmasti jotain, milloin hän voi olla vapaasti oma itsensä ja en halua paljastaa hänelle, että tiedän mitä hän touhuaa.

Vierailija
30/52 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 29 :lle

Toimit aivan oikein. Ei kaikkein suurimpia salasuuksia saakkaan kertoa kenellekkään.

Vaimoosi sopii se sanonta, että hiljaisissa vesissä ne suuret kalat kutee.

Kuvauksesi perusteella hän ei varmaankaan halua, uskalla tai rohkene (ujostuttaa) hankkia mitään dildoa, siksi käyttää noita kurkkuja. Siitähän ei jää mitään "todistusaineistoa", dildon voisi joku vahingossa löytää.

Toivon todella, että jos vaimosikin lukee tätä palstaa, että hän ei näistä jutuista tunnista itseään, mutta kyllähän niitä sohvalla masturboivia naisia maailmaan mahtuu varmaan paljonkin.

Vierailija
31/52 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusta. 

Vierailija
32/52 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen masturboinut sohvalla haarat levälläni, en tosin kurkulla, pitäisiköhän kokeilla.

Vierailija
33/52 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meilläkin olisin mutta vaimo silti salaa masturboi. Suhteen alussa kai joskus kertoi milloin on masturboinut. Nykyisin tekee sen salaa ja kun joskus huomaan asian ja kysyn suoraan niin valehtelee sujuvasti. Tiedä sitten mistä muustakin valehtelee.

Vierailija
34/52 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä haisee silakalle vaikka ruokana on lihapullia

Vierailija
35/52 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan, meillä kuin norjalaisella kala tehtaalla.

Vierailija
36/52 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ei pillu millekkään silakalle haise tai muutenkaan pahalta, ellei ole joku paha tulehdus siellä.

Saatte vaan naiset enemmän epävarmemmiksi tuollaisilla puhella ja he eivät uskalla näyttää sitten itseään senkään vertaa miehilleen.

Vierailija
37/52 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ymmärrän kyllä hyvin miksi moni nainen on niin estynyt. Yökötellään kalanhajua, rumia römpsiä, ällöä massua, hyi karvoja täällä ja ihohuokonen tuolla ja liian märkä liian suuri liian roikkuva ja ei se osaakaan mitään. 

Toki tunneälykäs ja intohimoinen mies voi tämän vakituisemmassa järjestelyssä tai suhteessa auttaa korjaamaan, mutta moni nainen syvästi häpeää itseään ja omaa seksuaalisuuttaan koska sekä miehet että toiset naiset puhuvat joissain piireissä lapsesta asti tytöille rumasti naisen kehosta ja arvosta. 

Ei ihmekään että sitten on näitä naisia jotka eivät joko oikeasti edes koske itseensä tai eivät sitä uskalla myöntää eivätkä tunne omaa kehoaan. Mitä näytettävää heillä olisi kun ei kukaan arvosta tai ihaile paitsi ehkä omista kiimaisista lähtökohdistaan jotka tuovat vain lisää paineita kun nainen ei olekaan itseään rohkeasti esittelevä objekti. 

Vierailija
38/52 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko , jos ei taho, siis kertoa, että masturboi

Vierailija
39/52 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks pakko , jos ei taho, siis kertoa, että masturboi

Ei tietenkään ole pakko kertoa mutta omituiselta tuntuu, että pitää valehdella jos kysyy ja kun ennen kertoi hyvinkin avoimesti asiasta. 

Vierailija
40/52 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin että lähden parin tunnin pyörälenkille, jouduin tulemaan takaisin melkein heti, koska unohdin juomapullon eteiseen. Asuntomme on sellainen, että eteisestä näkee olohuoneen sohvalle ja välimatka on aika pitkä, joten hän ei kuullut sitä. Oli sohvalla kontillaan ja alakautta työnteli valtavaa kurkkua rajusti sisäänsä. Lähdin lenkille ja kun tulin takaisin, ruokana oli juuri lo

Mietin, että mitähän olisin itse tehnyt, jos olisin nähnyt naiseni tuossa tilanteessa. Voi olla, että en olisi enää malttanut lähteä pyörälenkille, olisin halunnut jäädä katselemaan.

Toisaalta ymmärrän, että et halunnut nolostuttaa vaimoasi. Sanoit, että hän olisi ollut tosi nolona. Et siis olisi voinut kuitenkaan katsella, kun hän olisi varmaan lopettanut ja paennut pois paikalta, jos siis olisi huomannut sinut.

Sitten voi olla sellaisiakin tapauksia, että mies olisi vaan kävellyt vaimonsa viereen ja sanonut, että jatka vaan loppuun asti, kun jo näin sinut. Ja vaimo olisi jatkanut ja lauennut rajuun orgasmiin miehensä nähden.

Meitä on niin monenlaisia ihmisia täällä maailmassa, toisia nolostuttaa ja toisia ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme