Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko täti ihminen..milloin tätiydyn?

Vierailija
07.03.2025 |

Olen hoikka kaunis nainen, hiukset ovat pitkät ja vaaleat.

Tykkään käyttää vartalonmukaisia vaatteita, pääntiet ovat umpinaisia, vaikka minulla on kauniit pienet rinnat.

Opiskelen , käyn konserteissa, nauran paljon..

Minulle hymyillään, avataan ovia..

TARKOITTAAKO TÄTIYTYMINEN= LIHOIMISTA , KOTIINJÄÄMISTÄ, LASTEN HOITOA TEKOSYYNÄ KÄYTTÄEN?

Olen 56v...koska pääsen kokemaan tädittelyn????

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihmiset näkevät sinut tätinä, nuoret ihmiset varsinkin. Ikää ei voi paljoa peittää, vaikka olisi kuinka omasta mielestään nuorekas.

Tunnetko yhtään hoikkaa ja kaunista yli 50v naista.

Minä tunnen: ITSENI

haluaisin että asia ei olisi näin....soisin että muutkin olisivat pysyneet hoikkina ja hoitaneet ihoaan..

Välillä hävettää, kun puhun ikäisteni kanssa, valehtelen olevani esim: 40v...koska ihmiset järkyttyvät....

Ap

Vierailija
62/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihmiset näkevät sinut tätinä, nuoret ihmiset varsinkin. Ikää ei voi paljoa peittää, vaikka olisi kuinka omasta mielestään nuorekas.

haluaisin että asia ei olisi näin....soisin että muutkin olisivat pysyneet hoikkina ja hoitaneet ihoaan..

Välillä hävettää, kun puhun ikäisteni kanssa, valehtelen olevani esim: 40v...koska ihmiset järkyttyvät....

Ap

Tunnen eläkeläisiäkin, jotka ovat hoikkia ja kauniita. Et ole niin erityinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, voisko nää höpsöt pikkuhiljaa loppua.

Me jokainen täytämme 40, 50 ja 60.

Ehkä 70, jopa 80 ja 90. Sitten me

kuolemme pois. Elämän luonnollinen

kiertokulku. Mikä tässä risoo tai on vaikea

hyväksyä?

En minä kuole..mitä höpiset?

Olen terve..huolehdin kuolemasta vasta 70 vuotiaana

Ap

Kuka miettii kuolemaa 50-60 vuotiaana???

Oikeasti???

Minulla on työ, harrastukset, ystävät..lisäksi olen ateisti.

Ap

Vaikka sellainen 50-vuotias, joka viettää sen juhlapäivän syöpähoidoissa. Ihan normaalina itseäni pidän silti. Ystäviä, harrastuksia ja työkin minulla on. Ja elän vieläkin, kohta kolme vuotta myöhemmin. 

Mitä tätiytymiseen tulee, en ole tädin titteliä saanut, sisareni kun ei saanut lasta, vaikka halu oli suuri. Muuten uskon, että tätiytyminen on mielentila. Joinain päivinä haluankin olla täti ja joinain taas nuori tyttönen ja käyttäytyä sen mukaisesti. Mummuksi alan mielelläni sitten jos tai kun minun jälkikasvuni tuo pienen ihmisen taimen nähtäväksi. En ennen sitä.

Vierailija
64/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tunnen eläkeläisiäkin, jotka ovat hoikkia ja kauniita. Et ole niin erityinen. 

Kiva sulle...tuntsinpa miäkin:(

Ap

Vierailija
65/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä he varmaankin järkyttyvät. Oletko käynyt kasvohoidoissa? Sen nimittäin huomaa.

Vierailija
66/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57 vuotias..käytän varmasti välillä vanhahtavia ilmaisuja...:)

ap

Niin kuin kuka tahansa tavan täti-ihminen.

Minusta täti on naista halventava nimitys:)

Minua ei esim teititellä, nuoret miehet pitää ovea auki vaikka olen kaukana ovesta?

Jos olisin täti= olisin näkymätön?

Ap

Ei kun nimenomaan niille tädeille jäädään pitämään ovea auki, nykynuoret ovat kohteliaita. Tällä perusteella olet siis nuorten silmissä nimenomaan täti.

Sori siitä.

Vierailija
67/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä, jos ei näytä 30-vuotiaalle, kunhan näyttää helvetin hyvälle omalle itselleen. Helposti pystyy näyttämään hyvältä vaikka kuinka pitkään jos hoitaa itseään ja pikkaisen vilkaisee sinne peiliin sekä on kiinnostunut itsestään ja olemuksestaan. Kaikilla ei riitä tähän mielenkiintoa ja se on aivan ok valinta. 

hyvin sanottu!👍

Vierailija
68/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, voisko nää höpsöt pikkuhiljaa loppua.

Me jokainen täytämme 40, 50 ja 60.

Ehkä 70, jopa 80 ja 90. Sitten me

kuolemme pois. Elämän luonnollinen

kiertokulku. Mikä tässä risoo tai on vaikea

hyväksyä?

En minä kuole..mitä höpiset?

Olen terve..huolehdin kuolemasta vasta 70 vuotiaana

Ap

Kuka miettii kuolemaa 50-60 vuotiaana???

Oikeasti???

Minulla on työ, harrastukset, ystävät..lisäksi olen ateisti.

Ap

Vaikka sellainen 50-vuotias, joka viettää sen juhlapäivän syöpähoidoissa. Ihan normaalina itseäni pidän silti. Ystäviä, harrastuksia ja työkin minulla on. Ja elän vieläkin, kohta kolme vuotta myöhemmin. 

Olen vapaaehtoisesti lapseton. Olen myös täysin terve. Lapset eivät muuten automaattisesti pidä vanhemmilleen seuraa/huolehdi. Se että synnyttää ei oikeuta äiti nimitykseen.

Toivon että syöpäsi ei uusiudu. Toivottavasti olet uskossa, koska meillä on yli puolet elämästä takana. 

Minä en usko satuihin, demokratiin, ihmisen hyvyyteen..mutta yritän tehdä pieniä hyviä tekoja päivittäin.

Ap

Vierailija
69/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun äidit ja lapset puhuvat keskenään, niin kaikista vieraista täysi-ikäisistä naisista käytetään nimitystä täti.

Vierailija
70/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä, jos ei näytä 30-vuotiaalle, kunhan näyttää helvetin hyvälle omalle itselleen. Helposti pystyy näyttämään hyvältä vaikka kuinka pitkään jos hoitaa itseään ja pikkaisen vilkaisee sinne peiliin sekä on kiinnostunut itsestään ja olemuksestaan. Kaikilla ei riitä tähän mielenkiintoa ja se on aivan ok valinta. 

hyvin sanottu!👍

Ei ole

Ei kerrottu miten tämä itsehoito tapahtuu...

Jos kaikki hoitaisivat itseään..kukaan ei polttaisi, ryyppäisi, ahmisi.

Ap

Vierailija
71/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä he varmaankin järkyttyvät. Oletko käynyt kasvohoidoissa? Sen nimittäin huomaa.

Mistä sen huomaa? Oletko nähnyt esim demi mooren? näyttää hyvältä:)

Vierailija
72/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele: HOITAA ITSEÄÄN?

?????

Nämä nyt on näitä saman luokan termejä kuin tehdä surutyötä 🤣.

Vierailija
73/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele: HOITAA ITSEÄÄN?

?????

Tämä onkin vaikeampi kysymys. Vaikka höynäisi kasvoihinsa kalleimmat voiteet, kävisi arvostetulla kampaajalla ja ostaisi pukeutumisneuvojan suosittelemat vaatteet, niin varmasti näyttää siistiltä ja laadukkaalta.

Mutta jos ravinto ei ole kunnossa, kunto retuperällä ja alkoakin tulee tissuteltua vähän liikaa, niin ei se terveys ja hyvinvointi ihmisestä paista.

Vierailija
74/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on "umpinainen pääntie"?

Sellainen mistä ei mene pää läpi.

"Päänteistä"/kaula-aukosta menee.

Vierailija
75/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö valehdella?

Oma vikanne kun ruoka=suklaa ja kalja pilasi kroppanne/elämänne

MIKSI?

Ap

Okei, tämä paljasti sut. Olet mies. 

Vierailija
76/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v. ja kaikki kaverini ovat suht saman painoisia kuin nuorempanakin. Olemme kaikki silti tätejä. Ikä näkyy kasvoista. Mutta mitä siitä? Tätinähän on ihan mukavaa. 

Vierailija
77/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57 vuotias..käytän varmasti välillä vanhahtavia ilmaisuja...:)

ap

Aloituksessasi olit 56-vuotias, nyt 57.

Se akkaantuu minuuteissa vuoden 

Vierailija
78/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täti mutta en mummo. 

Vierailija
79/82 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on sisarus / sisaruksia, joilla on lapsi / lapsia, jolle / joille olet täti, niin silloin olet täti-ihminen. Et muuten.

Vierailija
80/82 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääntie :D

Käytätkö puseroa, saapikkaita, leninkejä ja päähineitä myös? Entä pusakkaa?

Kerro synonyymi pääntie sanalle?

Ole hyvä

Kaula-aukko.

Mun ompelijaystäväni aina korjaa mua, jos sanon kaula-aukko. Oikeasti se on nimittäin kuulemma just toi pääntie. Ei sovi omaankaan suuhuni, mutta uskon, kun ammattilainen ojentaa. 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi