Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö huolestua, jos huomaa juttelevansa robotti-imurille?

Vierailija
07.03.2025 |

Tällaista tämä yksinäisen arki on. Juttelukaveriksi kelpaa jopa imuri. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen tuolille. Hahmoterapiaa nääs.

Vierailija
2/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut, että ostan  askarteluliikkeestä silmät ja suun , sekä peruukki otsiksen robolle ja 

puhun sille kuin se olisi kotiapulaiseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huolestua tuosta on Helenaksi vielä pitkä matka eikä kukaan muu kärsi tuosta.

Vierailija
4/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomaan ulos lähtiessä varmistavani, että on tarpeeksi valoja päällä, että se näkee tehdä töitä. Kunnes sitten mietin vähän aikaa.

Vierailija
5/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vastaan robolle kun mies laittaa viestin sen kautta.

Vierailija
6/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Huolestu vasta kun se vastaa sinulle.

Vierailija
7/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyyden ytimessä on tarve tulla nähdyksi ja kuulluksi, tarve kuulua johonkin itseään isompaan ja olla kykenevä ja tärkeä.

Vierailija
8/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmän ulkopuolelle jääminen ja yksinäisyyden kokemus ovat voimakkaita stressin lähteitä. Yksinäisyyttä onkin verrattu vaikutuksiltaan jopa fyysiseen kipuun.

Vierailija
9/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuisin vasta siinä vaiheessa kun imuri alkaa juttelemaan takaisin.

Vierailija
10/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolestuisi, ihmiselämä on aika outoa loppujen lopuksi.

Vierailija
11/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden ammattilaisten mielestä itsekseen puhumisessa ei ole mitään pahaa, vaan se on jopa hyväksi.

Vierailija
12/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestua kannattaa vasta siinä vaiheessa, jos esineet, kukat tai kotieläimet alkavat vastailemaan!

Vierailija
14/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen pehmoleluille ja joskus tämä "keskutelu" yltyy jopa pieneksi väittelyksi. Niin kauan kuin tämä pysyy leikkinä, asia on vain hauska, mutta jos todellisuus alkaa hämärtyä niin sitten täytyy huolestua.

Voisiko robotti-imureihin ajaa AI-keskusteluohjelman, jotta ne toivottaisivat vaikka hyvää huomenta ja hyvää yötä. Tai jotain pientä tuollaista.

Vierailija
15/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestua kannattaa vasta siinä vaiheessa, jos esineet, kukat tai kotieläimet alkavat vastailemaan!

Esim. Monia laitteita voi ääniohjata ja ne kyselee, mitä haluat tehdä seuraavaksi. Ihan nykyaikaa. 

Vierailija
16/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juttelen pehmoleluille ja joskus tämä "keskutelu" yltyy jopa pieneksi väittelyksi. Niin kauan kuin tämä pysyy leikkinä, asia on vain hauska, mutta jos todellisuus alkaa hämärtyä niin sitten täytyy huolestua.

Voisiko robotti-imureihin ajaa AI-keskusteluohjelman, jotta ne toivottaisivat vaikka hyvää huomenta ja hyvää yötä. Tai jotain pientä tuollaista.

Tuo onkin hyvä. Lähdenkin yhdistämään Sirin ja Ralfin (robotti-imuri)

Vierailija
17/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen mun autolle.

Vierailija
18/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juttelen meidän robotti ruohonleikkurille.

On söpö ja muistuttaa kilpikonnaa,kun mönkii eteenpäin.Sillä on nimikin🥰

Vierailija
19/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on nimi. Hän ei tykkää mattojen hapsuista, vaan riuhtoo niitä vihassa. Eikä imuroi isoa mattoa, vaikka asettelen hänet maton laidalle. Jyrsii ja jyystää kaarevaa pöydänjalkaa, vaikka kiellän. Ei viitsi ottaa isompia kokkareita mukaansa, vaan hienostelee vain sileällä keskilattialla. Niin, eikä nurkat kuulu hänen työsopimukseensa laisinkaan. Minä yritän maanitella häntä tekemään niitä töitä, joihin häntä on ihan oikeesti opetettu, mutta ei, pitää oman päänsä. Yritän solvata ja sättiä, ei ota kuuleviin korviinsakaan, tyyrää vaan takapuolensa telakkaan ja sanoo olevansa umpiväsynyt. Ja hah! sanon mä. Sillä hinnalla, jonka olen hänestä maksanut, pitäisi kyllä huolehtia paremmin töistään. Olen tyystin sydämistynyt. Leuhka ja laiska! Kehtaakin! Ylimielinen, ei vastaa! Vielä minä sinua potkasen!!! 

Vierailija
20/24 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä imuroi Lemmy ja myönnän keskustelun. Täytyyhän pikkuista kehua, kun karkottaa villakoirat sohvan alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi