Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sopivaa asuntoa ei löydy julkisessa myynnissä, mihin kaikkialle laittaa ilmoitus?

Vierailija
07.03.2025 |

Olisi tarve uudelle kodille mahdollisimman pian. Kaupat voin tehdä heti kun sopiva asunto löytyy. Etuovea ja Oikotietä selaan päivittäin... ei ole löytynyt kuukausien kuluessa. Missä kaikkialla nykypäivänä kannattaisi ilmoittaa? Talo mitä etsin, on hieman vanhempi talo kaupungin laitamilta tai ihan reilusti maaseudultakin jos kohtuullinen matka lähikaupunkiin säilyy. Eli tällaisen talon todennäköisesti omistaa hieman vanhempi ihminen - mietin onko lehti-ilmoitus enää nykypäivää? Vai turhaa... entä some? Itse en ole edes Facebookissa, mutta tietääkö joku sanoa kaupataanko siellä asuntoja mitkä eivät ole julkisessa myynnissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/5 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehtiin ilmoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa tätä, vielä yli 2kk myöhemmin olen samassa tilanteessa. Mitä kaikkea voin tehdä? Lehteen on tulossa ilmoitus. Olen ottanut yhteyttä pariin kiinteistönvälittäjään, mutta niiden kautta asiat ei edenneet mitenkään, sain vain ehdotuksia taloista jotka on toista vuotta roikkuneet netissä myymättä. 

Vierailija
4/5 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin niiden alueiden kauppojen ilmoitustauluille. Kerrostaloissa veisin rappukäytävään ilmoituksia tms.

Vierailija
5/5 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko pelkästään omakotitaloja? Pistä paritalot ja erillistslot mukaan hakuun, niitä on myynnissä myös paljon halvemmalla. Myös niin että molemmat puolet yhdistettynä yhdessä myytävänä. Tai iso taloyhtiö jossa vaikka 10 paritaloa samassa yhtiössä, kaikki paritalot ei ole 1+1 asuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä