Tiesitkö, että kriittisen ja hankalan ihmisen välinen ero on hiuksenhieno?
Kommentit (30)
Naisten mielestä yleisluontoinen kritiikki on AINA hyökkäys naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko esimerkiksi työntekijä kriittinen vai hankala, jos hän sanoo pomolle, että työpaikan resurssit ovat alimitoitetut?
Nesteen Heikki Malisen liksa on ylimitoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Olisin aina halunnut olla Maisa Torppa.
No sinä et ainakaan ole kovin kriittinen. Toisaalta, veikkaan että saatat olla aika hankala.
Suomalaiset on ehkä maailman kriittisin kansa. Negatiivisuuteen asti kriittisiä. Äärimuodossa se menee siihen, että etsimällä etsitään kaikki viat. Niitähän löytyy aina.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä yleisluontoinen kritiikki on AINA hyökkäys naista kohtaan.
Anteeksi mitä? Miehet tällä palstalla alkaa huutaa miesvihaa esim., kun Maisa valittaa, että miehensä Tomppa ei siivoa.
Minä olen persona non grata - ja ylpeä siitä. Minun ylitseni ei enää kävellä. En kuitenkaan kulje hankaloittamassa toisten ihmisten elämää, sillä olen introvertti. Näin käy ainoastaan silloin, kun joudun tekemisiin sellaisten henkilöiden kanssa, jotka yrittävät käyttää minua mattona.
Todella kriittinen ihminen ei voi olla kuin suvaitsevainen...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen persona non grata - ja ylpeä siitä. Minun ylitseni ei enää kävellä. En kuitenkaan kulje hankaloittamassa toisten ihmisten elämää, sillä olen introvertti. Näin käy ainoastaan silloin, kun joudun tekemisiin sellaisten henkilöiden kanssa, jotka yrittävät käyttää minua mattona.
Tiedän tunteen. Minutkin on yritetty tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Minutkin on yritetty tuhota.
Luulet vaan.
Olisin aina halunnut olla Maisa Torppa.