Miksi naisettomat tavallisen näköiset miehet ei mene Etelä-Koreaan laitattamaan itselleen laatikkoleuan ja täydellisen hiustajan
Jos kerran nuo on se millä saa naisia. Ja jos ei ole rahaa, miksi ei keksi keinoja miten sitä tehdään? Koulutusta, yrityksen perustamista, ahkeruutta, sijoittamista. Teksisivät jotain asialle, eikä vain ulisisi.
(Tosin voipi olla, että ei se laatikkolauka autakaan siihen naisettomuuteen...)
Kommentit (4)
Helpompi vaan palata pleikkaa yksin kotona ja ulista
Ei se tosiaan aina auta se ulkonäkö. Itse tunnen parikin varsin hyvännäköistä miestä, jotka ei ole koskaan saanut naisystävää. Syytkin kyllä minusta selvät molemmissa tapauksissa: toinen on sellainen vähän autistityyppinen erikoinen nörtti, joka ei osaa jutella naisten kanssa ellei naista satu kiinnostamaan jotkut nörttijutut, toinen taas on suorastaan sosiaalisten tilanteiden pelkoinen eikä työn lisäksi käy missään muualla kuin paimenkoiraansa ulkoiluttamassa ja ruokakaupassa. Tämä viimemainittu on myös kehittänyt melkoisen naisvihan vuosien varrella, kun naiset ei huoli "kilttiä" miestä. Minullekin suuttui, kun kyselin että miten on lähestynyt naisia ja missä, ja kun hän käytännössä sanoi ettei ole yläasteen jälkeen ikinä lähestynyt ja että välttelee ihmisiä muutenkin kun ahdistaa vieraille puhuminen, ehdotin terapiaa... Ja tuommoinen pitkä tumma mies, kun on ihmispelkonsa takia torjuvan ja jopa vihaisen näköinen, niin eipä semmoista naisetkaan helposti lähesty.
Itse olen ymmärtänyt viime vuosina, että mulla ei auttaisi laatikkoleuat eikä muut. Nuorempana syytin juuri tuontyyyppisiä epäkohtia, ja olen erinäisille nettipalstoillekin valittanut, usein muutaman kaljan inspiroimana, ruman miehen kovaa osaa maailmassa. Mutta kyllä mä olen ymmärtänyt viime vuosina, että minua rumempia miehiä pariutuu koko ajan ympäriltä, enkä edes ole erityisen ruma vaan tavallinen lähinnä. Serkkupoikakin meni juuri naimisiin, noin 170-senttinen ylipainoinen mies.
Mutta onhan se jotenkin vielä masentavampaa todeta, että mun luonne ja persoonallisuus ei kelpaa, kuin että olisi jotain ulkoisia juttuja vaan mitkä ei kaikkia viehätä. Tämä luonteen kelpaamattomuus tarkoittaa, että ydinminä en kelpaa, kun taas ulkonäön suhteen voi ajatella, että minä olen tosi hyvä tyyppi, mutta ikävä kyllä genetiikan uhri ja ulkokuori aiheuttaa torjuntaa. Mun ongelmat siis on introverttiys ja se että olen naisten mielestä äärettömän tylsä.
Tein näin ja elämä hymyilee.