Zelensky on näyttelijä, kirjaimellisesti
Siis ammatiltaan näyttelijä. Myös Trump on kutsunut häntä hyväksi näyttelijäksi.
Mitä jos Zelensky onkin Trumpin ja Putinin leirissä ja tämä kaikki on ansa Euroopan sotahulluille?
Miettikää. Oliko Zelenskyn järjestämä kohtaus Valkoisessa talossa hyvä vai huono Euroopan kannalta?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Zele on juutalainen.
Kyllä ja Putin ja jahtaa tätä "juutalaista nassea". Miten tyhmä kansa venäläiset onkaan kun eivät syrjäytä putleria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi oli ennen presidenttiyttään näyttelijä ja koomikko, nyt hän on sankari. Washingtonissa taas on ylikypsä 78-vuotias toisen kauden presidentti josta tuli koomikko ja pelle.
Timo Soini ilmaisi asian hyvin Sanna Ukkolan podcastissa: "Putin pelaa shakkia, Trump Kimbleä".
Zelenskyi on juristi myös harrasti teatteria.
eikä pelkästään harrastanut vaan teki työkseen vuosikaudet vaimonsa kanssa tuotantoyhtiössään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on hullu.
Mikäs putte sitten on?
Toinen hullu.
Vierailija kirjoitti:
Zele on juutalainen.
mitä sitten, maailmassa on miljoonia juutalaisia
se on putin se sotarikollinen joka oikeuteen sotarikoksista joutuu, jos kuka.
Kappas vaan, Kiinakin lakkaa ostamasta moskalin öljyä, sekä Intia myös peesaa
https://x.com/UkrReview/status/1981349610967724236?ref_src=twsrc%5Etfw%…
Minä olen ilmeisesti aina mainospostinjakaja, vaikka viisitoista vuotta olen tehnyt töitä tietoliikennealalla. Sanna Marin taisi olla kaupan kassa ja mikäs se Riikka Purra taas olikaan?
Heh, hyviä uutisia päivä pullollaan. Intia on tehnyt päätöksen venäläisöljyn ostamisen rajusta leikkaamisesta.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ilmeisesti aina mainospostinjakaja, vaikka viisitoista vuotta olen tehnyt töitä tietoliikennealalla. Sanna Marin taisi olla kaupan kassa ja mikäs se Riikka Purra taas olikaan?
Niinpä, jokainen jostakin aloittaa ja johonkin päätyy, kuka mihinkin
Ilman sotaa Zelenskyi olisi jäänyt b-luokan pressaksi joka olisi unohdettu virkakautensa jälkeen pian.
Vaan kävi kuten kävi: nyt hän on kunnioitettu sankari joka jää historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zele on juutalainen.
Kyllä ja Putin ja jahtaa tätä "juutalaista nassea". Miten tyhmä kansa venäläiset onkaan kun eivät syrjäytä putleria.
Aika hurja äijä tuo Zele kun kuulemma venäjänkielisiä sorretaan Ukrainassa ja nousee silti maan presidentiksi. Ja päälle vielä juude, mutta ilmeisesti salaa nasse.
Vai oliskohan ehkä kaalirottalan ikiomaa govnoa nuo ajatelmat?
Vierailija kirjoitti:
Ilman sotaa Zelenskyi olisi jäänyt b-luokan pressaksi joka olisi unohdettu virkakautensa jälkeen pian.
Vaan kävi kuten kävi: nyt hän on kunnioitettu sankari joka jää historiaan.
Jep. Putinkin jää historiankirjoihin ja tullaan varmasti muistamaan ainakin itä Euroopan maissa, ei kylläkään sankarina, vaan vuosituhannen roistona.