Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vetänyt mielisairaan roolia jo pidempää. Kylläpä ihmiset ylltyisivät jos tajuisivat, ettei minua mikään vaivaa :)

Vierailija
06.03.2025 |

Milloin olen vainoharhainen, milloin skitso. Milloin ahdistus ja paniikkikohtaus.

Oikeasti en edes kärsi näistä, mutta saan huomiota näistä.

Lisäksi ei tarvitse olla hillitty. Eli on tässä hyvääkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeasti mielisairas. Oireesi on feikkaaminen. On ihan todetusti taudinkuva johon kuuluu tarve esittää ja kerjätä huomiota. Sulla on voi olla munchausenin oireyhtymä.

Vierailija
2/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu sinä olet ja sellaisena pysyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet mielisairas.

Vierailija
4/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin feikkasin mielenterveyden ongelmia lähes 13 vuotta ennen kuin pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
5/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelin skitsofreenikkoa ja pääsin eläkkeelle. 

Vierailija
6/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeasti mielisairas. Oireesi on feikkaaminen. On ihan todetusti taudinkuva johon kuuluu tarve esittää ja kerjätä huomiota. Sulla on voi olla munchausenin oireyhtymä.

Palsta-psykologi keittiöstä terve. 

Vierailija
7/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole tehty leikkauksia eikä mitään tollasia. Ei sovi. En kiertele sairaaloissa.

Ap

Vierailija
8/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyis feikata mitään. Oon skitso oikeasti.

Vierailija
9/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ole tehty leikkauksia eikä mitään tollasia. Ei sovi. En kiertele sairaaloissa.

Ap

Ei se tarkoita, että kaikilla olisi samoja. Oirekuva on kuitenkin sama. Puhuminen sairauksista ja niiden epäily ja pakonomaisesti niihin tekeytyminen.

Vierailija
10/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No taasko se peräkammarin vájakkí rúnkkarípoika siellä itkee ja hinkkaa?

Kappas. Ihan oikea mielenvikainen tuli ketjuun.

Vierailija
11/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeh.. kuin puhuisi ikänsä paskaa, ja naureskelisi että luulevat paskan puhujaksi.

Vierailija
12/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovat psykoosit menossa ap:lla, että ruvennut jo kuvittelemaan ittensä terveeksi. Kaksoishullu. 

Vierailija
13/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku diagnoosihan tuon käytöksen takana on, eli ei, et feikkaa. :)

Vierailija
14/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huominhakuinen persoonallisuushäiriö. Tai narsistinen persoonallisuushäiriö.  Että ap. On oikeasti  myös mielestään sairaana.

Vierailija
15/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeskentelin skitsofreenikkoa ja pääsin eläkkeelle. 

Siihen sairauteen  kuuluu se ettei ole sairauden tuntoa ja kuvittelee voivansa esittää sairasta uskottavasti. LOL 

Vierailija
16/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin feikkasin mielenterveyden ongelmia lähes 13 vuotta ennen kuin pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle.

Mä feikkasin 10 vuotta, koska inhosin työntekoa. Aina "ahdisti ja masensi" ja "tuli harhoja" ym. Kun pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle niin tadaa, kaikki oireet taianomaisesti katosivat. 

Vierailija
17/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sinua vaivaa mikään, täysin terve olet. 

Vankilat ovat täynnä viattomia - yleensä - miehiä ja psykiatriset potilaat vain jekuttavat mm. hoitohenkilökuntaa, omaisiaan ja ystäviään. 

Varma tieto. 

Vierailija
18/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just hän sä sanoit että kuljet "feikkaamassa" hulluutta ympäriinsä.

Vierailija
19/21 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälainen ihminen sinä sitten olet niin kuin "oikeasti"? Kiva, ja miellyttävä , empaattinen, ystävällinen  hyvää oloa  ympäristöönsä säteilevä yksilö vai miksi täytyy teeskennellä hullua?  Eli taitaa maailma ahdistaa ihan oikeasti ja koska et pysty elämään normaalien eettisten normien ja yhteiskuntasääntöjen ja hyvien tapojen mukaisesti niin sitten pitää teeskennellä  hullua, jotta voi sitten riehua mielensä mukaan kun ei ihan oikeasti pysty sopeutumaan yhteiskuntaan . Hmm, minusta ei kyllä kuulosta  ihan normaalilta. 

Vierailija
20/21 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kukin tyylillään🤭